ثبت نام

88904002 - 021

هوشنگ کرمی | معلم تقویتی ریاضی کلاس یازدهم در منزل

من هوشنگ کرمی هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی و مدرس خصوصی ریاضی مقاطع مختلف تحصیلی هستم، بیش از ۱۰ سال است که به تدریس خصوصی ریاضی مشغول هستم و بیشتر حوزه فعالیتم تدریس ریاضی دوره دوم متوسطه و ریاضی کنکور است.

کتاب ریاضی در همه سالهای تحصیل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، بسیاری از دانش  آموزان در یادگیری این درس با مشکل مواجه می شوند و عده ای بدون داشتن پایه قوی درسی از سالهای پایین تر به این مقطع می رسند، به همین دلیل است که در پایه یازدهم و دوازدهم عملکرد ضعیفی از نظر یادگیری ریاضیات دارند و اکثر آنها در کنکور نیز موفق عمل نمی کنند.

من هوشنگ کرمی هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی و مدرس خصوصی ریاضی مقاطع مختلف تحصیلی هستم، بیش از 10 سال است که به تدریس خصوصی ریاضی مشغول هستم و بیشتر حوزه فعالیتم تدریس ریاضی دوره دوم متوسطه و ریاضی کنکور است.

یکی از راه های یادگیری ریاضیات در این مقطع شرکت در کلاسهای خصوصی و تقویتی است، دانش آموز می تواند با حضور منظم در کلاس های  تقویتی آموزشگاهی یا مدرسه و همچنین استخدام معلم خصوصی از نظر پایه درسی خود را در سطح قابل قبولی نگه دارد.

نکته ای که اکثر ما به آن توجهی نداریم این است که دانش آموزان ما در سالهای بالای تحصیل از جمله کلاس یازدهم و دوازدهم پایه قوی در درس ریاضیات ندارند، از آنجایی که ریاضیات یک درس کاملا زنجیره ای است که اکثر مفاهیم آن به هم وابسته هستند به طور مثال دانش آموزی که هنوز روش های فاکتورگیری را نمی داند چطور می تواند در ساده کردن عبارت های جبری موفق باشد، یا دانش آموزی که مفهوم انتگرال را نفهمیده مطمئنا در مشتق گیری هم مشکل خواهد داشت. پس برای این که بتوانیم کتاب ریاضی سال یازدهم را با موفقیت بیاموزیم نیاز است که از نظر علمی پایه خود را قوی تر کنیم.

پیشنهاد من به دانش آموزان سال یازدهم این است که با توجه به امتحان نهایی سال دوازدهم و کنکور که در پیش دارند سعی کنند که سال یازدهم و دوازدهم را به خوبی بیاموزند و برای آموزش ریاضی در این دو سال برنامه ریزی خوبی داشته باشند تا بتوانند عملکرد خوبی از خود ارائه دهند.

داشتن یک معلم خصوصی کاربلد و ماهر می تواند در این زمینه بسیار کمک کننده باشد، ضمن این که دانش آموز باید با پشتکار و صبر بسیار در یادگیری ریاضی تلاش خود را کرده و سعی کند موفق تر از تمام سالهای تحصیل پیش برود.

برای آموزش بهتر شما می توانید با استفاده از کتاب های کمک آموزشی موجود برای  ریاضی این مقطع به نکات جامع و کاربردی دسترسی داشته باشید ضمن این که حل کردن تمرین های بسیار از هر مبحث درسی به شما کمک می کند که به تسلط مناسبی از این درس دست یابید. می توانید از نمونه سوالات امتحانی سالهای گذشته برای این کار استفاده کنید. به این ترتیب آمادگی خوبی هم برای امتحان کسب خواهید کرد.

می توانید به صورت موازی در کنار کلاس های خصوصی ریاضی یازدهم با یک برنامه ریزی دقیق و کاربردی نقاط ضعف خود در یادگیری ریاضی را از بین ببرید. این کلاس ها می تواند به صورت مقطعی برگزار شده و بعد از یادگیری مباحث درسی سال گذشته متوقف شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.