هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

بهترین معلم خصوصی کلاس اول

اگر از جمله والدینی هستید که اولین سال دانش آموزی فرزند خود را تجربه می کنید، پیشنهاد می کنیم که حتما این مقاله را به عنوان یک راهنمای کاربردی مطالعه کنید. داشتن معلم خصوصی در ذهن اولیای ایرانی، مختص دانش آموزان ضعیف است. در حالی که مزایای داشتن یک معلم خصوصی به قدری زیاد است که نمی توان از آن چشم پوشید یا آن را  تنها مخصوص قشر خاصی از دانش آموزان دانست. بر خلاف تفکر عموم اولیا، کلاس اول از جمله مقاطعی است که اکثر دانش آموزان در آن نیاز به توجهات ویژه داشته و استخدام معلم خصوصی می تواند مسیر تحصیلی دانش آموزان  در این مقطع را به طور کامل تغییر دهد. با ما همراه باشید تا در مورد استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس اول نکات بسیار مهمی را برای شما بازگو کنیم.

استخدام معلم خصوصی کلاس اول؛ آری یا خیر؟!

ما در عصری زندگی می کنیم که شرایط حاکم بر جامعه بشری بسیار متفاوت از دورانی است که والدین ما در آن رشد کردند. در چند دهه اخیر جامعه جهانی با پیشرفت های بسیاری در حوزه تکنولوژی، اقتصاد و فرهنگ روبه رو بوده است، بنابراین باید پذیرفت که نسخه والدین نسل پیشین، هرگز مناسب بچه های نسل امروز نیست! این مسئله در مورد تحصیل و شرایط حاکم بر سیستم آموزشی نیز صدق می کند. فقط کافی است که سطح آگاهی و علم کودکان امروز را با خودتان ( به عنوان والدین دهه ۵۰، ۶۰ و ۷۰) مقایسه کنید. از طرف دیگر اکثر والدین دانش آموزان امروز – هم پدر و هم مادر – شاغل هستند و سبک زندگی و فرهنگ خانواده نسبت به گذشته تغییرات بسیاری داشته است.

کلاس اول دبستان را باید یکی از مهمترین پایه های تحصیلی دانست. نه تنها دانش آموز با بسیاری از مفاهیم بنیادین علمی در این مقطع آشنا می شود، بلکه شکل گیری ذهنیت علاقه یا عدم علاقه به درس و مدرسه نیز در این پایه صورت می گیرد. بنابراین بسیار مهم است که دانش آموز به لحاظ درسی و شخصیتی در کلاس اول سال تحصیلی خوبی را پشت سر بگذارد. همه ما اعتقاد داریم که در مقطع اول دبستان والدین باید گام به گام در کنار فرزند خود باشند و دانش آموزان در این پایه اصولا یک همراه همیشگی نیاز دارند.

از آنجایی که اکثر والدین امروزی شاغل هستند و یا  علم کافی برای تدریس مهارت ها و مفاهیم علمی پایه اول دبستان را ندارند، بسیار مهم است که یک معلم خصوصی آگاه، با تجربه و مهارت بالا در کنار دانش آموز حضور داشته باشد تا دانش آموز از نظر درسی و اعتماد به نفس به وضعیت مطلوب برسد.

اهمیت تدریس خصوصی کلاس اول دبستان

شاید با خودتان می گویید کلاس اول درس خاصی ندارد که نیاز به تدریس خصوصی داشته باشد. اما فراموش نکنید در این مقطع دانش آموز برای اولین بار بسیاری از مباحث علمی را می آموزد، مباحثی که بنیان و شالوده بسیاری از دروس سخت و مهم در سال های بالاتر است. این که دانش آموز کلاس اول را با پایه قوی علمی به پایان برساند نه تنها آموزش در سال های بالاتر را برای او آسان تر می سازد بلکه می تواند اعتماد به نفس و عزت نفس خوبی را برای او به همراه داشته باشد. در واقع همه دانش آموزان با هر سطح یادگیری و دانش، باید خارج از ساعت های مدرسه همچنان تحت آموزش و یادگیری باشند.

کارشناسان آموزشی معتقدند که هرچند دانش آموز کلاس اول، سر کلاس بسیاری از مفاهیم درسی را به خوبی بیاموزد، اما در صورت عدم تکرار و تمرین، بسیار سریع تر از آنچه تصور می کنید، آموخته های خود را فراموش کرده و یا دچار سردرگمی ذهنی می شود.

داشتن یک برنامه منظم و دائمی کلاس خصوصی در طول سال تحصیلی می تواند یک گام بسیار عالی در مسیر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان به ویژه در پایه اول دبستان باشد. بسیار خب! انتظار داریم به این نتیجه رسیده باشید که داشتن یک معلم خصوصی بسیار کاربردی تر و پر منفعت تر از نداشتن آن است.

ویژگی بهترین معلم خصوصی کلاس اول

شاید بتوان گفت که سخت ترین پایه تحصیلی از منظر تدریس، کلاس اول دبستان باشد. دانش آموزان کلاس اولی، نخستین بار با بسیاری از مفاهیم درسی آشنا می شوند. این دانش آموزان بدون تجربه آموزش رسمی و با دایره لغت بسیار محدود برای نخستین بار خارج از محدوده خانواده در محیطی به اسم مدرسه و کلاس حضور می یابند. اکثر این دانش آموزان در روزهای ابتدایی سال تحصیلی اضطراب دارند، بسیاری دیگر نمی توانند با معلم یا کلاس درس ارتباط خوبی برقرار کنند و مدرسه برای آنها به یک محیط دلهره آور و کسل کننده تبدیل می شود. همه این موارد می تواند اصلی ترین دلیل برای کاهش سطح یادگیری دانش آموزان – هرچند با سطح بهره هوشی و آی کیو بالا – شود. اگر نتوان به موقع به کمک و همراهی این دانش آموزان آمد، ممکن است بسیاری از آنها برچسب کم هوش، شاگرد ضعیف و تنبل و … خورده و برای همیشه شانس تبدیل شدن به یک دانش آموز موفق را از دست بدهند.

همیشه تلاش می شود که معلم کلاس اول شخصی با تجربه و مهارت بالا از نظر آموزش و سواد باشد. همچنین یک معلم کلاس اولی باید از علم روانشناسی نیز آگاهی داشته و بتواند ارتباط موفقی با دانش آموزان داشته باشد. ضمن این که معلم پایه اول باید از نظر فن بیان و قابلیت انتقال مفاهیم درسی بسیار موفق و با تجربه باشد. همان طور که اشاره کردیم دایره لغات دانش آموزان در این سن بسیار محدود است و توضیح دادن مسائل درسی برای آنان به مراتب مشکل تر خواهد بود.

برقراری ارتباط صمیمی و دوستانه با دانش آموزان در پایه اول دبستان می تواند بیشترین نقش را در علاقمند کردن آنها به درس و مدرسه داشته باشد. در واقع یک معلم در این مقطع باید علاوه بر مهارت اداره کلاس و برقراری یک جو رسمی آموزشی، ارتباط بسیار صمیمی با دانش آموزان داشته و محیط آموزشی را شاد و سرگرم کننده سازد.

حال تصور کنید که فرزند شما در کلاس اول، از داشتن چنین معلمی محروم باشد، داشتن بهترین معلم خصوصی کلاس اول با ویژگی های یاد شده می تواند این کمبود را جبران کرده و کمک کند فرزند شما کلاس  اول را با شرایط استاندارد و موفقیت مطلوب سپری کند.

اگر بخواهیم ویژگی های بهترین معلم خصوصی کلاس اول را بیان کنیم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– با تجربه و مهارت بالا

– دارای فن بیان قوی و قدرت انتقال مطالب آموزشی

– بهره مندی از اطلاعات روانشناسی حوزه کودک

– آشنایی با شیوه های مدرن آموزشی به ویژه در مورد کودکان

– مسئولیت پذیر و متعهد

– دلسوز و پرتلاش

– هدفمند و مقتدر

از معلم خصوصی کلاس اول چه انتظاری داشته باشیم

یک معلم با تجربه و آگاه برای کلاس های درسی خود برنامه ریزی دارد. بنابراین اگر قصد استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس اول را دارید حتما به دنبال معلم هایی باشید که بتوانند برنامه ریزی هدفمندی برای طول سال تحصیلی ارائه دهند.

کلاس های خصوصی پایه اول ابتدایی عموما به تکرار و تمرین دروس آموزش داده شده در مدرسه و در صورت نیاز آموزش مجدد آنها می پردازد. همچنین می توان در چنین کلاس هایی روش های مطالعه و تمرین دروس مختلف را به دانش آموز ارائه کرد و برنامه تمرینی و درسی متناسب با سطح یادگیری و شرایط دانش آموز برای او تدوین نمود.

بنابراین هدف از برقراری کلاس خصوصی در پایه اول دبستان صرفا گذراندن وقت نیست، بلکه معلم خصوصی باید چون یک راهنمای دلسوز و هدفمند برای ساعت های کلاس خصوصی برنامه های آموزشی و مهارتی مناسبی داشته باشد.

بهترین معلم خصوصی کلاس اول را از مدرسانه بخواهید

اکثر والدین معتقدند که یافتن یک معلم خصوصی خوب کار سختی است و  البته این مسئله کاملا صحیح است. اگرچه روز به روز به تعداد کسانی که به عنوان معلم خصوصی در پایه های مختلف تحصیلی اضافه می شود، اما شرایط و ویژگی های یک معلم خصوصی خوب، انتخاب بهترین معلم خصوصی کلاس اول را بسیار مشکل می سازد.

مدرسانه یکی از مجموعه های آموزشی با بهره مندی از بهترین اساتید تدریس خصوصی همه پایه های تحصیلی است. اساتید همکار با مدرسانه آشنا به روش های مدرن آموزش، به صورت تخصصی در پایه های مختلف تحصیلی از اول دبستان تا کنکور مشغول به فعالیت هستند.

کلاس های خصوصی پایه اول دبستان به صورت آنلاین و حضوری، با کمک بهترین اساتید این پایه تحصیلی و با کیفیت بالای آموزشی برگزار می شود.

شما می توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی و پاسخگویی به سوالات خود پیرامون بهترین معلم خصوصی کلاس اول با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۸۸۹۰۴۰۰۲

۴۴۰۲۵۸۶۰

۶۶۷۱۳۴۷۲

۰۲۱

Visits: 127

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.