هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

آزمون تعیین سطح ریاضی در همه پایه ها

اغلب والدین و مدارس تمایل دارند از سطح ریاضی فرزندشان یا دانش آموزان به طور دقیق مطلع شوند ، که این آزمون های تعیین سطح رایگان در همه پایه ها، به شما کمک می کند تا از سطح ریاضی فرزند یا دانش آموز خود به طور دقیق و واقعی مطلع شوید.

این آزمون های تعیین سطح به طور کاملا” رایگان برای دانش آموزان اول ، دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم ، ششم ، هفتم ، هشتم ، نهم ، دهم ، یازدهم و دوازدهم توسط تیم طراحی سوال مدرسانه تهیه شده است که کاملا” هماهنگ با کتاب های درسی مدرسه هستند.

شما با استفاده از این آزمون ها می توانید به نقاط قوت و ضعف دانش آموزان در درس ریاضی پی ببرید و میزان آمادگی آنها را در مباحث درسی بسنجید. زیرا در آزمون های تعیین سطحر مدرسانه دانش آموزان در هر پایه ای در آزمون ریاضی سال گذشته خود شرکت می کنند به این دلیل که ما در مدرسانه معتقدیم دانش آموز در ابتدا باید محتوای درسی را بفهمد ، نه این که حفظ کند تا در جلسه امتحان نمره بالایی بگیرد . در نتیجه وقتی دانش آموزی در آزمون ریاضی سال گذشته خود شرکت می کند دقیقا” آنچه را که فهمیده است را می تواند پاسخ دهد زیرا آنچه را که حفظ کرده از خاطر او رفته است و ما این گونه می توانیم سنجش دقیق تری از سطح ریاضی او داشته باشیم.

آزمون های آنلاین مدرسانه طوری طراحی شده اند که سوالات به طور رندم ( اتفاقی ) برای هر دانش آموز به طور مجزا نمایش داده می شوند که در این صورت هر دانش آموز آزمون جدیدی را تجربه خواهد کرد و همه آزمون ها برای همه دانش آموزان متفاوت خواهد بود ، که البته همه سوالاتی که برای آزمون تعیین سطح طراحی شده اند در یک سطح قرار دارند و هیچ دانش آموزی با سوال سخت و یا آسان ( مگر این که برای او این طور باشد ) رو به رو نمی شود.

همه آزمون های تعیین سطح مدرسانه دارای کارنامه می باشند و پس از پایان آن ، کارنامه ، هم به صورت عددی و هم به صورت تشریحی گزارش کاملی را از نحوه عملکرد دانش آموز نمایش می دهد و حتی اگر دانش آموزان به سوالی، پاسخ اشتباه بدهند با فشرد دکمه چرا در سوال مورد نظر می توانند راه حل پاسخ درست را ببینند. در واقع می توانند بفهمند چرا آن گزینه مورد نظر پاسخ صحیح است.

و نکته بعدی اینکه اغلب دانش آموزان در هنگام آزمون دچار استرس می شوند و این استرس ها روی کاهش عملکرد آنها در امتحان تاثیر زیادی می گذارد که حضور او در آزمون های آزمایشی متعدد باعث کاهش استرس دانش آموز خواهد شد.

همچنین یک نکته بسیار جالب دیگر هم که در آزمون های آنلاین مدرسانه وجود دارد که شامل آزمون های تعیین سطح نیز می شود ، این است که همه مدارس ، دبیران ، والدین و دانش آموزان محترم می توانند به طور کاملا” رایگان به مدرسانه سفارش آزمون مخصوص به خود را بدهند تا مدرسانه آزمون های مورد نظرشان که می تواند از یک مبحث یا فصل و یا کتاب درسی بخصوص باشد را در سایت بارگذاری نماید.

 

آزمون تعیین سطح ریاضی سوم

آزمون تعیین سطح ریاضی چهارم 

 

آزمون تعیین سطح ریاضی پنجم 

آزمون تعیین سطح ریاضی ششم

آزمون تعیین سطح ریاضی هفتم 

آزمون تعیین سطح ریاضی هشتم 

 

آزمون تعیین سطح ریاضی نهم

آزمون تعیین سطح ریاضی دهم تجربی 

 

آزمون تعیین سطح ریاضی یازدهم | ریاضی و تجربی

Visits: 11697

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.