هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

تدریس و آموزش مفهومی ریاضی اول تا دوازدهم

آموزش و تدریس مفهومی ریاضی اول ، دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم ، ششم ، هفتم ، هشتم ، نهم ، دهم ، یازدهم و دوازدهم در مدرسانه توسط معلمان ریاضی به صورت خصوصی حضوری و آنلاین برگزار می گردد.

همیشه شنیده ایم که ریاضیات یک درس مفهومی است. اما مفهومی بودن به چه معنا است؟ آیا یادگیری یک درس مفهومی سخت است؟ این سوالاتی است که ممکن است در ذهن دانش آموزان و یا حتی والدین آنها وجود داشته باشد. پاسخ به این سوالات می تواند راه را برای یادگیری ریاضیات باز کند. از نظر روش های آموزش و یادگیری هیچ تفاوتی بین کتاب ریاضی پایه های مختلف وجود ندارد. با این حال یادگیری ریاضی به شکل صحیح و استاندارد در پایه های ابتدایی می تواند در یادگیری دانش آموز در سال های بالاتر درسی بسیار تاثیرگذار باشد.

همه ما از اهمیت ریاضی و یادگیری آن با خبر هستیم، اصلا شاید همین اهمیت بیش از اندازه است که باعث استرس و اضطراب در یادگیری می شود. می دانیم که ریاضی یک درس کاربردی و مفهومی است، منظور از کاربردی بودن ریاضی آن است که دانش آموز  در سال های بالاتر تحصیل در دروسی مثل فیزیک، هندسه، آمار و شیمی نیز با ریاضیات سروکار دارد، همچنین تحصیل در رشته های مهندسی، آمار، حسابداری و … نیز نیازمند علم بالای ریاضی است. پس می توان گفت که در آینده دانش آموز حتی برای یک حساب و کتاب ساده باید مهارت های بالای ریاضی داشته باشد.

مفهومی بودن ریاضی نیز به این معنا است که دانش آموز باید مفاهیم ریاضی را درک کند، ریاضی یک درس ملموس نیست، در فیزیک یا شیمی دانش آموز قادر است که بسیاری از مطالبی که می آموزد را پیرامون خود ببیند، اما ریاضی درس اعداد و ارقام است و دانش آموز ناگزیر است برای فهم یک فرمول یا یک مبحث ریاضی آن را در ذهن خود ترسیم کند. همین جا است که بسیاری از دانش آموزان به مشکل می خورند، آنها قدرت درک این مفاهیم را ندارند و یا روش های درک آن را نمی دانند.

تدریس مفهومی ریاضی و نقش آن در یادگیری

حال که با مفهومی بودن درس ریاضی آشنا شدید، متوجه خواهید شدید که شیوه های آموزشی تا چه اندازه در یادگیری سریعتر و ساده تر این درس اهمیت دارند. به همین دلیل است که تاکید می کنیم انتخاب معلم در یادگیری ریاضی بسیار مهم است.

هیچ تفاوتی نمی کند که شما دانش آموز چه پایه تحصیلی باشید. یک مدرس با تجربه و متخصص می تواند ریاضی را برای شما چنان شیرین تدریس کند که عاشق ریاضی شوید، همچنین عدم تبحر یک مدرس ریاضی هرچند که علم و دانش بالایی داشته باشد می تواند شما را برای همیشه از ریاضیات متنفر کند. بنابراین بهتر است برای یادگیری بهتر درس ریاضی به دنبال یک مدرس مناسب باشید.

در زمان آموزش ترسیم کردن مباحث درسی ریاضی در ذهن دانش آموز مهمترین بخش یادگیری است که امری تخصصی است و از جمله توانایی های برجسته یک مدرس محسوب می شود. هرچه مدرس توانایی بیشتری در ساده سازی تصویر ذهنی دانش آموز از مفاهیم ریاضی داشته باشد یادگیری درس برای دانش آموز ساده تر خواهد بود.

یادگیری مفهومی ریاضی چگونه امکان پذیر است

برای این که ریاضی به صورت مفهومی آموخته شود دو فاکتور وجود دارد، تبحر مدرس در آموزش مفهومی و آشنایی دانش آموز با شیوه های مطالعه ریاضیات. تنها در این صورت است که دانش آموز می تواند ریاضی را از پایه اول دبستان تا کنکور به صورت مفهومی بیاموزد.

تدریس مفهومی ریاضی برای همه پایه ها از مبتدی تا پیشرفته

اهمیت تدریس ریاضی بسیار بالا است و در همه پایه های تحصیلی از یک اندازه برخوردار است، پس نباید تصور شود که تدریس ریاضی دبستان اهمیت کمتری نسبت به تدریس ریاضی کنکور دارد. در واقع همه این مقاطع تحصیلی دارای اهمیت هستند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارا است که در تدریس خصوصی باید به آن توجه شود.

تدریس مفهومی ریاضی در پایه های مختلف مقطع دبستان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، چرا که دانش آموز در این پایه ها با مفاهیم ابتدایی ریاضی آشنا می شود و در آینده هرچه می آموزد ارتباط مستقیم با دانسته های او از این مفاهیم خواهد داشت. پس یادگیری مفهومی مباحث درسی در دبستان می تواند نقش مهمی در یادگیری ساده تر مفاهیم پیچیده در آینده داشته باشد. بنابراین توصیه می شود که با تجربه ترین و ماهرترین مدرسین خصوصی را در این مقطع تحصیلی به کار گرفت.

تدریس ریاضی کلاس اول، دوم و سوم دبستان با توجه به یادگیری مفاهیم اصلی و بنیادین ریاضی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و در تدریس ریاضی چهارم و پنجم و ششم، دانش آموز با مفاهیم پیچیده تری آشنا می شود که پایه اصلی یادگیری ریاضی در سال های تحصیلی بالاتر است. علاقمندی به مباحث ریاضی در این پایه های تحصیلی در دانش آموز شکل می گیرد و معلم نقش بسیار مهمی در این اتفاق دارد.

تدریس ریاضی در پایه های هفتم، هشتم و نهم نیز اهمیت بسیاری دارد. مباحث و مفاهیم درسی در این پایه از سطح مبتدی به سطح متوسط ارتقاء یافته است، دانش آموزی که در این مقطع تحصیل می کند اگر دانش ریاضی خوبی داشته باشد راه هموارتری پیش رو خواهد داشت، استفاده از معلم خصوصی ریاضی با تجربه نیز می تواند مسیر را برای دانش آموزانی که در یادگیری مشکل دارند هموارتر سازد.

نمره های خوب در درس ریاضی در مقطع متوسطه اول می تواند در انتخاب رشته دانش آموز تاثیرگذار باشد و انتخاب رشته نیز پایه گذار آینده تحصیلی و شغلی دانش آموز است.

در مقطع دبیرستان بحث یادگیری ریاضی جدی تر می شود. دانش آموزان در پایان این دوره تحصیلی با شرکت در کنکور وارد اجتماع شده و آینده شغلی آنها رقم می خورد. بنابراین بسیار مهم است که برای یادگیری مفهومی ریاضیات در این مقطع برنامه ریزی های مناسب را در اختیار دانش آموز قرار داد، تا هم در دوران تحصیل در مدرسه نمرات خوبی کسب کند و هم در کنکور عملکرد مناسبی داشته باشد.

تدریس ریاضی توسط فارغ التحصیلان و بهترین دبیران و اساتید ریاضی تهران

امکانات آموزشی در تمام کشور به یک اندازه نیست، به همین دلیل بسیاری از دانش آموزان در شهرهای کوچک یا شهرستان های دور معتقدند که بهترین اساتید ریاضی در اختیار دانش آموزان تهرانی قرار دارند. اما در چند سال اخیر آموزش آنلاین مرزهای جغرافیایی را بی معنا ساخته است. اکنون هر دانش آموزی در هرکجای ایران با دسترسی به اینترنت امکان آموزش آنلاین توسط بهترین اساتید ریاضی پایتخت را دارد.

مدرسانه یک موسسه تخصصی تدریس خصوصی ریاضیات است که امکان استفاده از کلاس های با کیفیت بالای آموزشی توسط مدرسین با تجربه و متخصص در آموزش مفهومی ریاضی را برای همه دانش آموزان فراهم ساخته است. هدف ما در مدرسانه آموزش مفهومی درس ریاضی از ابتدایی تا کنکور است. ما تصمیم داریم نگرش دانش آموز ایرانی را نسبت به درس ریاضیات متحول سازیم، بنابراین شیوه های آموزش ریاضی در مدرسانه کاملا منحصر به فرد و هم پایه با استانداردهای جهانی است. اگر به دنبال آموزش مفهومی ریاضیات توسط بهترین اساتید ریاضی تهران هستید همین الان با ما تماس بگیرید.

نمونه آموزش و تدریس مفهومی ریاضی هشتم

 

 

به دانش آموز محور بودن کلاس دقت کنید به بحث و گفته گویی که آنها با هم دارند. ببینید چگونه معلم به حل و تحلیل سوالات می پردازد و نمونه سوالات احتمالی را هم با دانش آموز برسی می کند. به تواضع معلم در برابر این که ممکن است او هم اشتباه کند دقت کنید این یک نمونه از کلاس های مفهومی ریاضی هشتم در مدرسانه است.

 

تدریس و آموزش ریاضیات برای تمامی پایه ها از مبتدی تا پیشرفته

تدریس ریاضیات دوره ابتدایی, چهارم و پنجم و ششم | اول و دوم و سوم دبستان

تدریس ریاضیات راهنمایی و متوسطه اول, ویژه پایه های هفتم و هشتم و نهم

تدریس ریاضیات دبیرستان و متوسطه دوم, ویژه پایه های دهم و یازدهم و دوازدهم

تدریس ریاضیات کنکور و دانشگاه

تدریس ریاضی توسط فارغ التحصیلان و بهترین دبیران و اساتید ریاضی تهران

تدریس ریاضی ۱ و ۲ | تدریس ریاضی و آمار ۱ و ۲ | تدریس حسابان, جبر و احتمال, آمار و مدل سازی, حساب دیفرانسیل و انتگرال, هندسه تحلیلی و جبر خطی, ریاضی عمومی ۱ و ۲ رشته تجربی, ریاضی پایه رشته انسانی, ریاضی گسسته

تدریس ریاضی ویژه کنکوری ها مفومی و تستی, ویژه رشته های ریاضی فیزیک, تجربی و انسانی

تدریس ریاضیات بصورت آموزش کامل, تقویتی, تیزهوشان, کنکوری, امتحانات, از پایه تا پیشرفته

برای آشنایی با معلمان ما به صفحه دبیران مراجعه کنید.

شماره تماس های گروه پشتیبانی سایت مدرسانه ( کد تهران ۰۲۱ )

۸۸۹۰۴۰۰۲

۴۴۰۲۵۸۶۰

۸۸۹۰۶۹۰۹

۶۶۵۷۵۹۵۱

۲۶۵۷۰۸۱۰

۶۶۷۱۳۴۷۲

Visits: 4785

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.