هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

مرسم مهری | تدریس خصوصی ریاضی چهارم خانم

من مریم مهری هستم کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه علوم تحقیقات – کارشناسی ریاضی محض دانشگاه شهید بهشتی متولد ۶۲ هستم به مدت سه سال مشغول به تدریس خصوصی ریاضی چهارم بودم و همچنین ۶ سال سابقه تدریس خصوصی و گروهی در موسسات ریاضی مختلف و آموزشگاهها – یکسال در واحد آزمون سازی قلمچی مقطع کارشناسی ارشد فعالیت داشتم.

یکسال پشتیبان آموزشی در مدرسه سرای دانش- چند کتاب تالیفی نیز دارم همچنین کارهای ویراستاری کتاب نیز انجام دادم. تسلط کامل به مباحث ریاضی پایه نهم و دوم،چهارم و پیش دانشگاهی دارم.

در پایه چهارم اکثر دانش آموزان به خوبی کسر را نمی فهمند و در آن اشکال دارند و این برای دبیران ریاضی چهارم بسیار اهمیت دارد که دانش آموزان به خوبی مطالب ریاضی را بفهمند.

من به بهترین شکل مفاهیم را به دانش آموزان تفهیم می کنم و قدرت بیان خوبی دارم و همچنین از روش های اکتشافی حل مساله بارش مغزی و روش های نوین تدریس در امر آموزش ریاضی میتوان بهره گرفت.

Views: 184

رادیو مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.