ثبت نام

88904002 - 021

شیرین در حسنی | معلم تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل

شیرین در حسنی هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل با سابقه ده ساله فارغ‌التحصیل رشته آموزش ریاضی و علاقه مند به تدریس ریاضی به دانش آموزان پنجم و چهارم و سوم ابتدایی.

شیرین در حسنی هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل با سابقه ده ساله فارغ‌التحصیل رشته آموزش ریاضی و علاقه مند به تدریس ریاضی به دانش آموزان پنجم و چهارم و سوم ابتدایی.

در دو اموزشگاه تدریس خصوصی در تهران فعالیت دارم در یک مدرسه دولتی نیز معلم پنجم ابتدایی هستم.

دانش آموزان ابتدایی معمولاً با شعر و ابزار آموزشی و همینطور انرژی معلمشان ریاضی را بهتر یاد می گیرند.

به دلیل اینکه من علاقمند به درس ریاضی هستم و در دوران تحصیل هم جزء دانش آموزان تیزهوش و المپیادی بودم به راحتی روش های حل مسئله را به دانش آموزان ابتدایی مخصوصاً پنجم در تدریس خصوصی ریاضی در منزل آموزش می‌دهم و کافی است که دانش آموز روش های حل مسئله را یاد بگیرد این موضوع باعث می‌شود که بتواند هر مسئله ریاضی را با توجه به مطالبی که یادگرفته حل بکند.

به دلیل اینکه من ارتباط خوبی با دانش آموزان ابتدایی برقرار می کنم آنها را در خواندن و حل تمرین های ریاضی همیشه تشویق می کنم و از آنها می توانند تعهد بگیرم برای حل تمارین منزلشان.

از زمانی که معلم تدریس خصوصی ریاضی پنجم در منزل شدم همیشه دنبال کشف بهترین روش های آموزشی برای دانش آموزانم بودم و از من تسلطی که روی تدریس پایه پنجم ابتدایی داشتم اما متوجه شدم که صبر در کار تدریس ریاضی بسیار مهم است و همچنین هر روز من هم مانند یک دانش‌آموز باید دنبال کشف جدیدترین روش‌های آموزشی باشم.

برای دانش آموزان ابتدایی همیشه روش های مصور جواب می دهد و همچنین دانش آموزان ابتدایی باید بتوانند با ارتباط خوبی که با معلم شان برقرار می‌کنند تمرین های منزل را به خوبی انجام دهند.

به طور کلی بنده در تدریس خصوصی ریاضی پنجم به غیر از توضیح مفهومی تمام مباحث پایه پنجم تمرین های طبقه بندی شده از آسان به سخت به دانش آموزان می دهم و همچنین پیگیر این نوع حل تمرین دانش آموزان هستم زیرا از سبک حل تمرین دانش آموز می توانم بفهمم که در کجای مباحث درسی ایراد دارد و آن را در جلسات آینده برطرف می‌کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.