هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

نسرین الوندی | آموزش مفهومی ریاضی پایه یازدهم

من نسرین الوندی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی و شش سال است که به عنوان مدرس خصوصی ریاضی مشغول به کار هستم، من در زمینه تدریس ریاضی کنکور، ریاضی سال دوازدهم و پایه یازدهم فعالیت دارم.

اگر دانش آموز پایه یازدهم هستید و قصد دارید ریاضی را به صورت مفهومی بیاموزید باید بدانید که این راه نیاز به پشتکار و انگیزه زیادی دارد اما اگر ریاضی را به صورت مفهومی بیاموزید مطمئنا در امتحان پایان ترم و همچنین در سال دوازدهم و کنکور مسیر ساده تری را پیش رو دارید.

توصیه من این است که دانش آموزان در پایه یازدهم و دوازدهم حتما از مشاوره تحصیلی یا معملم خصوصی جهت رسیدن به هدف بهره مند شوند. کسی که تجربه و مهارت لازم برای رسیدن به این هدف را داشته و بتواند مسیر راه را برای شما هموار کند.

یک معلم خصوصی با تجربه می تواند تمام نکات و مطالب مهم را با شیوه های آموزشی درست در اختیار شما قرار دهد. مطمئنا روش تدریس می تواند نقش مهمی در این مسیر داشته باشد. بنابراین مهمترین کاری که باید انجام دهید انتخاب یک معلم خصوصی با تجربه و ماهر است.

نکته مهم بعدی برای آموزش مفهومی ریاضی سال یازدهم این است که یک برنامه ریزی تحصیلی دقیق داشته باشید. توصیه من این است که از یک مشاور تحصیلی برای این کار استفاده کنید تا یک برنامه ریزی دقیق و منظم متناسب با شرایط شما برایتان تدوین کند. البته مهمتر از تدوین برنامه اجرای آن است، باید به خود قول دهید که برنامه را هرطور شده اجرا کنید.

سعی کنید تا می توانید تمرین های مختلف حل کنید، حل کردن تمرین های زیاد از هر مبحث و فصل های مختلف به شما کمک می کند تا تسلط خوبی به درس داشته باشید. بنابراین باید تمرین های مختلف به صورت طبقه بندی شده از آسان تا مشکل حل کنید. وقتی سوالات مختلف را حل می کنید، هم به آنالیز سوال مسلط می شوید و می توانید سوالات مختلف را تجزیه و تحلیل کنید و هم سرعت عمل شما در پیدا کردن راه حل بیشتر می شود.

در حال حاضر کتاب های کمک درسی زیادی نیز در بازار موجود است که می توانید از آنها نیز استفاده کنید. فراموش نکنید که شما کلاس یازدهم هستید و سال آینده کنکور را پیش رو دارید بنابراین حتما زمانی را به تست زنی و آشنایی با روش های آن اختصاص دهید. یادگیری نکات تستی می تواند به شما کمک کند تا ریاضی کنکور را به خوبی پشت سر بگذارید.

با توجه به مطالبی که خدمت شما ارائه کردم متوجه می شوید که یادگیری اصولی ریاضی می تواند شما را به هدفتان برساند، سعی کنید به صورت منظم خود را محک بزنید، در آزمون های مختلف شرکت کنید، هم آزمون های تستی و هم آزمون های تشریحی تا بتوانید به نقاط ضعف و قوت خود پی برده و تمرکز خود را روی یادگیری و رفع اشکالات بگذارید. مطالعه ریاضیات با تمرکز بالا و دقت فراوان باشد تا آنچه می آموزید به خوبی آن را در ذهن ثبت کنید.

Visits: 402

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.