هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

استخدام معلم خصوصی ریاضی در منزل

وقتی حرف معلم خصوصی و تدریس خصوصی در منزل باشد، ناخودآگاه نام درس ریاضی در ذهن تداعی می شود. ریاضی یکی از مهم ترین دروس در دوران تحصیل است که از کلاس اول ابتدایی تا دوران دانشگاه باید مباحث مختلفی از این علم را بیاموزید. از آنجایی که همه مباحث ریاضی همانند رشته های یک طناب در هم تنیده اند، بسیار مهم است که درس ریاضی را از ابتدا به صورت مفهومی و اصولی آموخت؛ به همین دلیل است که مهمترین توصیه به والدین استخدام معلم خصوصی ریاضی در منزل و تقویت درس ریاضی فرزندان خواهد بود. در ادامه قصد داریم به نکات مهمی پیرامون استخدام معلم خصوصی در منزل بپردازیم. همراه ما باشید.

چه زمانی به استخدام معلم خصوصی ریاضی فکر کنیم؟

در مقالات مختلفی به موضوع تدریس خصوصی ریاضی و شرایط آن پرداخته ایم. ما در مدرسانه معتقدیم که دانش آموزان با هر سطح دانشی از علم ریاضی به تدریس خصوصی ریاضی نیاز دارند. اگرچه تعریف تدریس خصوصی و معلم خصوصی در ایران کمی با تفکرات و عقاید ما در مجموعه مدرسانه زاویه دارد اما همچنان معتقدیم که می توان بیشترین نتیجه را با برگزاری کلاس های خصوصی و استخدام معلم خصوصی ریاضی در منزل گرفت.

اگر شما هم جزء آن دسته از والدین هستید که همیشه چند روز مانده به امتحان ریاضی یک معلم خصوصی استخدام می کنید و انتظار دارید که فرزندتان با همین چند ساعت تدریس و مرور نکات درسی بالاترین نمره را کسب کرده و یا پیشرفتی در ریاضی داشته باشد باید بگوییم سخت در اشتباهید! منظور ما از تدریس خصوصی ریاضی یک برنامه مدون و منظم است که با اصول و شیوه های مدرن آموزشی دنیا همگام سازی شده و قرار است از ریاضی یک درس شیرین و جذاب برای فرزند شما بسازد!

به عقیده کارشناسان آموزشی ما در مدرسانه، دانش آموزان برای یادگیری بهتر ریاضی و پیشرفت فوق العاده در این درس به کلاس های منظم و برنامه ریزی شده احتیاج دارند. بسیار خب! پاسخ سوال بالا کاملا واضح است! فارغ از این که شما کلاس چندم هستید و چقدر ریاضی می دانید بهتر است از همان ابتدای سال تحصیلی کلاس های خصوصی ریاضی را در برنامه درسی خود بگنجانید و به فکر استخدام معلم خصوصی ریاضی در خانه باشید.

مزایای کلاس های خصوصی ریاضی در منزل

ناگفته پیدا است که کلاس های خصوصی ریاضی در منزل می تواند مزایای بسیاری برای دانش آموزان داشته باشد. اگرچه ممکن است برای این برنامه ریزی اصولی نیاز به بودجه و هزینه قابل توجهی داشته باشید اما نباید فراموش کنید که این هزینه همانند یک سرمایه گذاری رو به رشد در آینده ای نه چندان دور به کمک شما خواهد آمد. تحقیقات نشان می دهد دانش آموزانی که در درس ریاضی عملکرد موفقی دارند، در دروس دیگر نیز نمره های بالاتری کسب می کنند، ضمن این که در کنکور درس ریاضی از جمله دروسی است که می تواند شما را نسبت به رقبا پیش انداخته و باعث موفقیت در گذر از سد کنکور باشد. در ادامه به بررسی برخی از مزایای استخدام معلم خصوصی ریاضی در منزل می پردازیم.

تمرین و تکرار؛ مهمترین اصل یادگیری ریاضی

اگر می خواهید در یادگیری ریاضی موفق باشید تمرین و تکرار مباحث این درس را فراموش نکنید. شاید بیشتر دانش آموزان در یادگیری ریاضی مشکل نداشته باشند اما در به خاطر سپردن و مجدد به یاد آوردن مباحث درسی مطمئنا دچار چالش و مشکل هستند. برگزاری کلاس های خصوصی ریاضی در منزل می تواند یک راه حل عالی برای تمرین و تکرار مباحث درسی ریاضی و در نهایت تسلط کافی به این درس باشد.

فرصتی برای آموختن دوباره

ممکن است یک دانش آموز به هر دلیلی موفق به یادگیری درس ریاضی در کلاس نشود، مثلا مدرسه ای که در آن ثبت نام کرده اید از وجود یک معلم ریاضی کاربلد و با تجربه بی بهره باشد، در کلاس درس توجه و تمرکز کافی برای یادگیری نداشته باشید، مریض شده اید و نتوانسته اید در کلاس درس حاضر شوید، پیشینه یادگیری ریاضی در شما ضعیف است و بسیاری از مباحث درسی گذشته را فراموش کرده اید و در نهایت از مباحث جدید سر در نمی آورید، با اصول تمرین و مرور ریاضی آشنا نیستید و نمی دانید در منزل چگونه ریاضی بخوانید و یا قصد دارید در درس ریاضی پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته برای آزمون تیزهوشان، المپیاد یا کنکور آماده شوید! هرکدام از موقعیت های بالا می تواند بهترین بهانه برای استخدام معلم خصوصی ریاضی در منزل باشد.

پیش روی هدفمند

یکی از مهمترین مزایای کلاس خصوصی ریاضی در منزل، پیش روی در درس ریاضی به صورت هدفمند و اصولی است. وقتی قرار است کلاس های خصوصی ریاضی به صورت کاملا برنامه ریزی شده و مطابق با شرایط علمی، روحی و شخصیتی شما برنامه ریزی شود مطمئنا به موفقیت آن ایمان خواهید آورد و از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد. برگزاری کلاس های خصوصی ریاضی به صورت هفتگی می تواند یک ایده عالی برای تکرار و تمرین درس ریاضی، رفع اشکالات، حل تمرین ها، آزمون های منظم و … باشد. در واقع با وجود این کلاس ها شما همیشه برای امتحان ریاضی آمادگی دارید و دیگر ریاضی برای شما یک درس هراسناک و دلهره آور نخواهد بود.

آمادگی درسی برای سال های آینده

همان طور که اشاره کردیم ریاضی یک درس با مباحث درسی به هم پیوسته است که مباحث آن از نظر مفهومی به هم مرتبط بوده و در نهایت هر سال تحصیلی مطالبی را می آموزید که پیش نیاز درس ریاضی سال های آینده است. با استخدام معلم خصوصی ریاضی در منزل این فرصت را دارید که ریاضی را از ابتدا به صورت مفهومی و اصولی آموخته و برای سال های آینده با مشکلات کمتری در این درس روبه رو باشید.

نکات مهم استخدام معلم خصوصی ریاضی در منزل

حال که با اهمیت استفاده از کلاس های خصوصی ریاضی در منزل آشنا شدید، نوبت به نکاتی می رسد که در زمان استخدام معلم خصوصی ریاضی باید به آن ها توجه کنید. نباید فراموش کرد که ریاضی یک درس بسیار مهم است و بهره مندی از وجود یک معلم با سواد، با تجربه و مهارت کافی می تواند مهمترین مسئله در کسب نتیجه دلخواه از کلاس های خصوصی باشد. در استخدام معلم خصوصی ریاضی حتما به این نکات توجه کنید:

رزومه و سابقه کاری

یکی از مهمترین نکات در استخدام معلم خصوصی توجه به رزومه کاری و سابقه معلم است. این روزها به دلیل حجم بالای تقاضا و درآمد قابل توجهی که کلاس های خصوصی دارند، متأسفانه بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی به صرف داشتن مدرک تحصیلی اقدام به تدریس خصوصی دروس مختلف می کنند. در مورد درس ریاضی این قضیه کمی فرق می کند. داشتن مدرک تحصیلی تنها یک بخش از توانایی معلم محسوب می شود و مهمترین بخش متعلق به توانایی تدریس و انتقال مفاهیم به زبان ساده و متناسب با نیاز دانش آموز است. بنابراین توصیه ما این است که برای گرفتن نتیجه عالی حتما سراغ اساتید حرفه ای و متخصص درس ریاضیات که به شیوه های علمی و آموزشی تسلط دارند بروید.

ارائه برنامه ریزی هدفمند و گزارش کار

دومین نکته ای که در استخدام معلم خصوصی ریاضی در منزل باید به آن توجه کنید، ارائه یک برنامه ریزی هدفمند بعد از نخستین جلسات کلاس خصوصی است. عموما در جلسات نخست معلم سطح علمی و توانایی های دانش آموز را محک می زند، انتظار می رود یک معلم خصوصی ریاضی با تجربه، سریعا یک برنامه ریزی هدفمند با گام های مشخص ارائه کرده و بعد از هر جلسه تدریس خصوصی با ارائه گزارش کار و فعالیت از کلاس و سطح پیشرفت دانش آموز، والدین را در تصمیم گیری های آتی یاری کند.

اخلاق حرفه ای

مسئولیت پذیری، تلاش متعهدانه، توانایی اداره کلاس درس ( به ویژه در مورد دانش آموزان جنس مخالف ) پایبندی به اخلاقیات و مورد اعتماد بودن از جمله مهمترین نکاتی است که در استخدام معلم خصوصی در منزل باید به آنها توجه کرد.

برای استخدام معلم خصوصی در منزل چه کار کنیم؟

تقریبا با تمام نکات پیرامون استخدام و بهره مندی از معلم خصوصی ریاضی آشنا شدید. مهمترین سوال والدین در این بخش آن است که چنین معلمی را چگونه و از کجا استخدام کنند؟! نگران نباشید! ما آماده ایم تا مسئولانه و همه جانبه در این مسیر در کنار شما باشیم. مدرسانه یک مجموعه کاملا حرفه ای با تمرکز بر تدریس خصوصی درس ریاضی است که با همکاری بهترین اساتید ریاضی ایران توانسته است بهترین نتیجه را گرفته و بیشترین بازخورد را داشته باشد.

ما به کمک تکنولوژی های برتر روز دنیا توانسته ایم در امر برگزاری کلاس های خصوصی به صورت حضوری و آنلاین امکان استفاده از منابع و امکانات آموزشی را به صورت یکسان برای دانش آموزان همه پایه های تحصیلی در سراسر ایران فراهم کنیم.

از آنجایی که اساتید همکار مدرسانه بعد از گذر از فیلترهای سختگیرانه علمی و اخلاقی موفق به همکاری با این مجموعه شده اند، هیچ نگرانی بابت استخدام معلم خصوصی ریاضی در منزل نخواهید داشت. فقط کافی است برای دریافت مشاوره و پاسخگویی به سوالات با کارشناسان مدرسانه در تماس باشید تا از مزایای بی نظیر کلاس های خصوصی ریاضی در مدرسانه بهره مند شوید.

۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۰۲۱

Visits: 40

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.