هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

موفقیت و رشد تحصیلی رایین قهاری

رایین قهاری یک دانش آموز ده ساله خلاق است که استعداد زیادی در یادگیری دارد. به گفته والدین رایین ، اشتیاق و تعهد او به یادگیری و همچنین خلاقیت او از همان دوران کودکی مشهود بوده زیرا می توانسته با اشیاء ساده و دور ریختنی مثل لیوان یکبار مصرف و چسب چیزهای جالبی بسازد.

یکی از چیزهایی که رایین را تبدیل به یک دانش آموز موفق می کند این است که از یادگیری چیزهای جدید نمی ترسد و این مسئله باعث شده که با این سن کم بتواند با پاورپوینت یک مقاله درباره سنگ ها را به مدرسه ارائه دهد.

همچنین ارائه یک مقاله درباره عنکبوت ها به زبان انگلیسی در مدرسه از جمله کارهایی بود که فقط از دانش آموز های مصممی مثل او بر می آید.

دانش آموزهایی مثل رایین قهاری می توانند دنیای اطراف ما را زیباتر کنند زیرا با نگاه خلاقانه ای که دارند حتی به اشیاء دور ریختنی هم زیبایی می بخشند و با آن سازه های زیبا و کاربردی خلق می کنند.

رایین اشتیاق زیادی به یادگیری دارد و می تواند مفاهیم جدید را به سرعت درک کند که مشاهدات مربی تنیس و تیراندازی او مبنی بر اینکه او سریع یاد می گیرد، گواه این موضوع است.

همچنین رایین یک دانش آموز فوق العاده اجتماعی است و برای یادگیری بسیار پیگیر است. او دوست دارد مردم را بشناسد و همیشه مایل است به دیگران کمک کند. رایین دوستدار حیوانات و مدافع حقوق آنهاست که در مراقبت و نگهداری حیوان خانگی خود این موضوع را به طور کامل نشان داده است.

به طور کامل تر رایین دانش آموز نمونه ای است که نه تنها وقت خود را صرف درس خواندن می کند و در مدرسه نمره خیلی خوب کسب کرده است بلکه به جامعه خود نیز اهمیت می دهد. او نمونه ای عالی از آن چیزی است که یک دانش آموز باید باشد یعنی علاقه مند بودن به یاد گرفتن.

به زبان ساده تر می توان گفت رایین یک دانش آموز فوق العاده است که نه تنها به یادگیری بلکه به یاد دادن هم علاقه دارد، او دوست دارد آنچه را که یاد می گیرد را با دیگران به اشتراک بگذارد و همیشه مایل است به همسالان خود کمک کند. او می تواند در آینده یک حلال عالی مشکلات باشد و به راه حل های خلاقانه برای حل مشکلات دشوار برسد.

رایین می تواند یک مثال عالی از یک دانش آموز کوشا و پر تلاش ، یک الهام بخش برای اطرافیانش و نمونه ای عالی از یک یادگیرنده کنجکاو باشد که خود را وقف تبدیل جهان به مکانی بهتر کرده است.

مدرسانه ، آینده را تصاحب کن

Views: 346

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.