هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

گزارش معلم از کلاس خصوصی پایه ششم (۱)

کلاس بهار روز چهارشنبه ۲۶ دیماه در ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹ برگزار شد.بهار دانش اموزی فوق العاده باهوش با گیرایی بالاست و همان طور که در روند تدریس و طرح درس هم آمده دو کتاب سنگین به عنوان تمرین به دانش اموز معرفی شد.

علاقه دانش اموز به درس ریاضی بسیار زیاد است و تا حدیست که نکاتی فراتر از کتاب ششم هم به او تدریس خواهد شد همچنین برای کلاس ورودی مدارس ایشان نمونه سوالات مختلفی برای درس علوم و فارسی در کلاس ارائه می شود همچنین تاکید میکنم که والدین محترم بهار روی فرزندشان برای خواندن این دروس نظارت داشته باشند و حتی والدین ایشان درس های علوم و فارسی را نیز از او بپرسند.

همچنین در این جلسه با بررسی تکالیف جلسه قبل و نکات تستی لازم بیان شد و در ادامه دو صفحه از کتاب تست برای سنجش سرعت تست زنی حل شد که نسبت به جلسه قبل سرعت دانش آموز در تست زدن ۱۰ درصد رشد داشته است که این نشان دهنده پشتکار خوب خود دانش آموز است و مباحث جدید هم به صورت پرسش و پاسخ توضیح داده شد و نکات مهم تستی نیز به صورت کامل برای دانش آموز در کلاس بیان شد.

من برای عملکرد بهتر دانش اموز در این جلسه نکات تستی برای دو درس علوم و ریاضی را از کتاب تست های شبیه سازی شده حل کردم و تمرین های مختلف تستی نیز با دانش آموز حل شد و ضمن این که تستهای حل شده از فصل پنج رفع اشکال شده است.

با توجه به استعداد خوب بهار توصیه می شود که حداقل روزی سی دقیقه برای تکالیف وقت بگذارد و روز های تعطیل تا یک ساعت و نیم این زمان را افزایش دهد.

برای جلسه آینده از بهار یک کویز ۱۰ نمره ای از فصل مختصات و تقارن خواهم گرفت و نتیجه اون رو در گزارش بعدی به گروه پشتیبانی ارائه خواهم داد. همچنین تکلیف تحقیق درباره بعد چهارم هم به او داده شد و نمونه سوالات و تست های منظم نیز در طول هفته برای تثبیت یادگیری از طریق پشتیبانی برای بهار ارسال خواهم کرد.

Views: 191

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.