ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی در فصل تابستان

تدریس خصوصی ریاضی در فصل تابستان اهمیت زیادی دارد مدت زمان تعطیلی برای دانش آموزان در فصل تابستان بیش از ۹۰ روز است و دانش آموزانی که ارزش زمان را می دانند برای آنها فصل تابستان فرصت بسیار ایده آلی برای جبران تمام کم کاری های دوران تحصیلی چه از طرف خود آنها و چه از طرف مدرسه است.

فصل تابستان اگر با برنامه ریزی خوبی سپری شود تاثیر خیلی زیادی در رشد درسی دانش آموزان خواهد داشت.

 

 

بسیاری از دانش آموزان در مدرسانه با دو دوره تدریس خصوصی در تابستان توانستند از تحصیل در مدارس معمولی دولتی به تحصیل در مدارس نمونه مشغول شوند و قطعا” اگر به همین روند ادامه دهند و پیوسته در جلسات منظم مدرسانه در تدریس خصوصی ریاضی شرکت کنند قطعا” می توانند توانایی خود را در امتحانات مهم کشوری محک بزنند و مهم تر از همه این که دبیران مدرسانه با توجه به آموزش هایی که دیده اند این باور را در دانش آموز ایجاد می کنند که او هم می تواند حتی به المپیاد های ریاضی کشوری فکر کند.

تدریس خصوصی ریاضی در مدرسانه همراه با نظام آموزشی است یعنی این که دبیر اعزامی به منزل شما دارای طرح درس و برنامه تدریس در فصل تابستان است و مشاوران مدرسانه پیگیر عملکرد آنها و دبیر مربوطه خواهند شد.

با توجه به روند رو به رشد دانش آموزان از لحاظ فکری نسبت به نسل های قبل و سرعت پیشرفت تکنولوژی صرفه جویی در زمان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

گاهی ممکن است که در یک تابستان با تدریس خصوصی ریاضی ، دانش آموز در سال تحصیلی ۵ تا ۶ نمره در درس ریاضی پیشرفت کند و این موضوع در طول سال تحصیلی به دلیل وجود مدرسه و سایر درس ها امکان پذیر نباشد.

در نتیجه این که با خدمات ویژه مدرسانه تدریس خصوصی ریاضی در فصل تابستان هم برای دانش آموزانی که می خواهند پایه ریاضی خود را قوی تر کنند مناسب است هم دانش آموزانی که می خواهند در سال های آینده تحصیلی نمرات بهتری در ریاضی بگیرند.

در صورت تمایل برای برقراری جلسات خصوصی ریاضی هم در اموزشگاه و هم در منزل می توانید با شماره ویژه ثبت نام

۲۶۵۷۰۸۱۰

برای کل شهر تهران تماس حاصل فرمائید.

تدریس خصوصی ریاضی در تابستان

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.