ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تقویتی ریاضی اول ابتدایی در تابستان

من مهسا رودسری هستم دانشجوی دکتری ریاضی دو سال اول فعالیتم معلم کلاس تقویتی ریاضی اول ابتدایی بودم و بعد از آن در زمان دانشجویی مدرک لیسانس ریاضی سه سال معلم کلاس تقویتی اول دبستان در فوق برنامه های مدرسه بودم از سال ۹۳ هم در حال تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدای هستم هم به صورت تقویتی و هم به صورت مقدماتی و بالاتر از سطح کتاب.

 

 

من در دوره های روانشناسی کودک شرکت می کنم و خیلی علاقه مندم که از روش های مختلفی کار تدریس ریاضی رو انجام بدم از طرفی هم واقعا” نیاز است که یک معلم برای تدریس ریاضی کودکان چندین روش رو بلد باشه چون دانش آموزان با هم متفاوت هستند.

من در کلاس تابستانه ریاضی صبور هستم و رابطه بسیار خوبی با دانش آموزان اول ابتدایی برقرار می کنم به غیر از این که از اشکال و بازی در کلاس ریاضی اول ابتدایی استفاده می کنم سعی می کنم از تصویر سازی هم برای درک بهتر مفاهیم ریاضی استفاده کنم.

من با شعر های کودکانه و حرکات بدن سعی می کنم کلاسی جذاب برای دانش آمور ارائه دهم و مثالهایی که برای دانش آموزان استفاده می کنم از بازی های کودکانه آنها تشکیل شده است این باعث می شود که آنها در هنگام بازی در خانه یاد مثال های من بیوفتند و این موضوع باعث می شود ریاضی در خاطر آنها بماند.

کلاس تابستانی ریاضی اول دبستان

دانش آموز اول ابتدایی اگر در همین سال اول دید خوبی نسبت به ریاضی پیدا کند ترس اولیه او از ریاضی از بین خواهد رفت و در سال های آینده با انگیزه و علاقه بیشتری ریاضی را دنبال خواهد کرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.