هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

میلاد غفوری | تدریس خصوصی ریاضی سال یازدهم در تهران

میلاد غفوری هستم، مدرس خصوصی ریاضی سال یازدهم در تهران، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی هستم و حدود ۱۰ سال است که به تدریس ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی و ریاضی کنکور مشغول هستم.

درس ریاضی برای اکثر دانش آموزان درسی چالش برانگیز و سخت محسوب می شود، به ویژه در سالهای بالاتر تحصیلی این چالش در یادگیری شدیدتر می شود و اکثر دانش آموزان برای پیشرفت در ریاضی و بهبود عملکرد در امتحان از معلم خصوصی استفاده می کنند.

ریاضی سال یازدهم و دوازدهم از منابع کنکور است و به همین دلیل یادگیری و تسلط بر آنها بسیار اهمیت دارد. از طرفی دانستن روش های تست زدن ریاضی و تسلط دانش آموزان به مفاهیم و درک آنها در موفقیت کنکور نیز تاثیرگذار است. من دانش آموزان زیادی از مقطع یازدهم دارم که به دلیل پایه ضعیفی که در ریاضیات داشته اند نیاز به استفاده از کلاس های خصوصی دارند.

بهترین شیوه برای یادگیری درس ریاضی مقطع یازدهم ابتدا ارزیابی دانش آموزان از میزان توانایی هایشان است. من به عنوان یک مدرس خصوصی در جلسه اول پایه تحصیلی دانش آموز را بررسی می کنم، گاهی نیاز است که دانش آموز مروری بر مطالب سالهای گذشته داشته باشد تا بتواند به راحتی مفاهیم جدید را درک کند.

دانش آموزان سال یازدهم باید توجه داشته باشند که یادگیری مباحث درس ریاضی برای موفقیت آنها در یادگیری ریاضی سال دوازدهم در پی آن تست زنی در کنکور اهمیت دارد، بنابراین با استفاده از کلاس های مداوم خصوصی در صورتی که در یادگیری ریاضی مشکل زمینه ای دارند، می توانند خود را برای امتحان و کنکور آماده کنند.

بسیاری از والدین به تدریس خصوصی ریاضی فقط در شب های امتحان بسنده می کنند، شاید این روش نمره قبولی در پی داشته باشد، اما مطمئنا مشکل ریشه ای یادگیری ریاضی دانش آموز را حل نخواهد کرد. بنابراین من فکر می کنم که داشتن برنامه ای مدون برای یادگیری ریاضیات به شکل اصولی و به صورت جلسات هفتگی به ویژه در سالهای تحصیلی بالاتر بسیار حائز اهمیت است.

استفاده از نمونه سوالات مختلف و همچنین یادگیری نکات مهم هر درس و روش های تست زنی به دانش آموز کمک می کند تا نتیجه بهتری از یادگیری ریاضی داشته باشد. به علاوه برای دانش آموزان رشته های ریاضی و تجربی یادگیری ریاضیات از آنجایی که در دروس دانشگاهی این رشته ها نیز حضور دارد، بسیار مهم است.

من معتقدم همه دانش آموزان توانایی یادگیری ریاضیات را دارند، این روش های تدریس و میزان حل تمرین و تمرکز است که باعث می شود برخی از دانش آموزان سریعتر مباحث را درک کرده و برخی دیگر نیاز به معلم خصوصی پیدا می کنند. نباید فراموش کرد که ریاضیات یک درس معلم محور است و در صورتی که دانش آموز در یادگیری آن مشکل داشته باشد مطمئنا بدون حضور یک راهنما و مدرس با تجربه در امر تدریس نمی تواند به تنهایی به یادگیری مشغول شود. ریاضی را باید درک کرد و آموخت، این درس را نمی توان حفظ کرد، بنابراین بهره بردن از کلاس های دائمی و یک برنامه ریزی دقیق تنها راه اصولی یادگیری ریاضیات است.

Views: 51

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.