هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

تدریس خصوصی تیزهوشان مدرسانه

هدف ما از کلاس های خصوصی تیزهوشان آمادگی دانش آموزان برای ورود به مدارس سمپاد و برتر است.

همچنین ما معتقدیم که هدف دانش آموز از کلاس های تیزهوشان نباید فقط قبولی باشد زیرا ورود به مدارس برتر تازه شروع یک ماجراست و اگر دانش آموز به رشد خود ادامه ندهد نمی تواند از همه پتانسیل خود استفاده نماید و زحمات او برای ورود به مدارس خاص و برتر یا سمپاد از بین خواهد رفت.

از نظر ما دانش آموزان تیزهوش باید نگرش متفاوتی نسبت به دانش آموزان عادی به ریاضیات داشته باشند و به مرحله ای برسند که از حل و یادگیری مسائل پیچیده  لذت ببرند.

در ادامه ، روند کلاس های خصوصی تیزهوشان در مدرسانه را مشاهده خواهید کرد.

قدم اول

شنیدن

در اولین تماس والدین با مدرسانه برای تدریس خصوصی تیزهوشان در منزل یا آنلاین ، ما شنونده هستیم تا بتوانیم هدف تحصیلی والدین و دانش آموز را از ورود به مدارس تیزهوشان کشف کنیم.
هر چقدر توضیحات شما درباره دانش آموز دقیق تر و با جزئیات بیشتری باشد انتخاب معلم برای او نیز دقیق تر خواهد بود.

هر چقدر توضیحات شما درباره دانش آموز دقیق تر و با جزئیات بیشتری باشد انتخاب معلم برای او نیز دقیق تر خواهد بود.

قدم دوم

آزمون تعیین سطح

در ادامه دانش آموز را در یک آزمون تعیین سطح ریاضی مخصوص به او در سطح پیشرفته شرکت خواهیم داد تا نقاط ضعف و قوت او را مورد بررسی قرار دهیم تا به شناخت بیشتری برای انتخاب معلم دست پیدا کنیم.
آزمون تعیین سطح آنلاین و رایگان است. عواقب و مسئولیت تقلب در آزمون تعیین سطح به عهده والدین دانش آموز است.

آزمون تعیین سطح آنلاین و رایگان است.
عواقب و مسئولیت تقلب در آزمون تعیین سطح به عهده والدین دانش آموز است.

قدم سوم

تحلیل آزمون تعیین سطح

پس از این که دانش آموز در آزمون تعیین سطح شرکت نمود ، نتیجه آزمون به معلم تیزهوشان انتخابی ارسال خواهد شد و او پس از تحلیل آزمون یک گزارش صوتی از وضعیت دانش آموز و تعداد تقریبی جلسات برای ورود به مدارس تیزهوشان را برای والدین ارسال خواهد کرد .
به این دلیل که کیفیت کلاس خصوصی به میزان همکاری دانش آموز با معلم بستگی دارد در نتیجه آزمون تعیین سطح نمی تواند معیار دقیقی برای تعیین تعداد جلسات باشد. بنابراین تعداد جلسات تعیین شده بر اساس آزمون تعیین سطح تقریبی است.

به این دلیل که کیفیت کلاس خصوصی به میزان همکاری دانش آموز با معلم بستگی دارد در نتیجه آزمون تعیین سطح نمی تواند معیار دقیقی برای تعیین تعداد جلسات باشد. بنابراین تعداد جلسات تعیین شده بر اساس آزمون تعیین سطح تقریبی است.

قدم چهارم

ارسال گزارش هر جلسه

گروه پشتیبانی مدرسانه هر جلسه یک گزارش کامل از فعالیت های انجام شده معلم در کلاس ریاضی و وضعیت دانش آموز را برای والدین ارسال می نماید.
توجه والدین به گزارش های ارسالی توسط مدرسانه می تواند باعث افزایش بازدهی کلاس خصوصی ریاضی دانش آموز شود.

توجه والدین به گزارش های ارسالی توسط مدرسانه می تواند باعث افزایش بازدهی کلاس خصوصی ریاضی دانش آموز شود.

قدم پنجم

افزایش انگیزه در دانش آموز

بعد از یادگیری و تسلط دانش آموز روی سوالات شبیه ساز آزمون ورودی مدارس تیزهوشان، معلم برای تسلط و یادگیری عمیق تر ، پیشنهاد حل یکی از سوالات مشابه را به او خواهد داد و در صورت تمایل دانش آموز ، از او فیلم برداری نموده و ویدیو آموزشی او در سایت اصلی مدرسانه قرار خواهد گرفت.
با این اقدام می خواهیم به دانش آموز برای اقدام های بعدی انگیزه بدهیم و به او بگوییم مبحثی را بلد بودن فقط برای گرفتن نمره نیست بلکه شروعی است برای موفقیت های بزرگتر.

با این کار می خواهیم به دانش آموز برای اقدام های بعدی انگیزه بدهیم و به او بگوییم مبحثی را بلد بودن فقط برای گرفتن نمره نیست بلکه شروعی است برای موفقیت های بزرگتر.

قدم ششم

مشاوره تحصیلی و توسعه فردی

بعد از جلسه پنجم و فیکس شدن کلاس خصوصی، روزانه یک فایل صوتی برای دانش آموز در جهت توسعه فردی و مشاوره تحصیلی او ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید مشاوره تحصیلی و آموزش توسعه فردی به صورت صوتی تنها برای دانش آموزان فیکس رایگان خواهد بود.
ما معتقدیم هر دانش آموزی رویایی دارد که با آموزش درست می توان او را به سمت رویایی بزرگ هدایت کرد و الهام بخش او برای نوآوری و کشف امکان های جدید برای زندگی بهتر بود. ما با آموزش توسعه فردی راهی را به دانش آموزان نشان خواهیم داد که آنها بتوانند خودشان آینده شان را رسم کنند.

ما معتقدیم هر دانش آموزی رویایی دارد که با آموزش درست می توان او را به سمت رویایی بزرگ هدایت کرد و الهام بخش او برای نوآوری و کشف امکان های جدید برای زندگی بهتر بود.

ما با آموزش توسعه فردی راهی را به دانش آموزان نشان خواهیم داد که آنها بتوانند خودشان آینده شان را رسم کنند.

تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان در مدرسانه به صورت تک نفره با کیفیت بالا برگزار می گردد. معلمان کلاس های خصوصی با دقت زیاد و کاملا” اصولی برای آموزش تست زنی و حل سوالات پر تکرار آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان  انتخاب می شوند و برای اطمینان از این موضوع دبیران متقاضی تدریس خصوصی ، باید در آزمون نحوه تدریس شرکت کنند و در صورت قبولی می توانند با مجموعه مدرسانه همکاری داشته باشند.

در آزمون سبک تدریس باید برای ما مشخص شود که آیا معلم

روی سوالات آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان تسلط کامل دارد؟

آیا توانایی آموزش مفاهیم ریاضی و نحوه حل سوالات پرتکرار را به دانش آموز دارد؟

آیا روش های متفاوتی برای حل سوالات مختلف تیزهوشان استفاده می کند؟

معلمان این مجموعه به طور کامل در سبک تیزهوشانی فعالیت می کنند و تمام وقت در حرفه تدریس خصوصی مشغولند و همگی روی تمام سوالات ورودی آزمون های تیزهوشان تسلط کامل دارند.

در این مدت که تجربه های مختلفی را در آموزش تخصصی ریاضی به دست آوردیم باعث قبولی دانش آموزان زیادی در مدارس تیزهوشان شده ایم.

از نظر ما هر دانش آموز از لحاظ شخصیتی با سایر دانش آموزان متفاوت است در نتیجه روش تدریس آنها نیز نمی تواند مانند هم باشد به همین دلیل ما حتی در سطح های بالاتر مشاوره های تحصیلی و آموزش توسعه فردی را نیز برای هر دانش آموز سفارشی نموده ایم.

ما به دبیران آموزش می دهیم که هر شاخص شخصیتی نیاز به چگونه رفتاری دارد

گروه پشتیبانی این موسسه به طور علمی فرایند تدریس و دانش آموز را پیگیری می کند و در مدرسانه ، تدریس ریاضی بخشی از فرایند آموزشی است نه همه آن

همچنین علاوه بر موارد فوق از لحاظ تکنیکی معلم های تیزهوشان مدرسانه شرایط زیر را نیز دارا می باشند.

  1. مسلط به روش های تدریس مدارس تیزهوشان و کتاب های درسی پیشرفته
  2. حداقل ۵ سال سابقه تدریس تمام وقت و حرفه ای در سطح تیزهوشان
  3. فارغ التحصیل رشته ریاضی با مدرک حداقل لیسانس
  4. خودشان به ریاضی علاقه مند هستند و دانش آموزان را به ریاضی علاقه مند می کنند
  5. فن بیان بسیار بالایی در تدریس دارند و به مقوله ارتباط با دانش آموز اهمیت بسیار زیادی می دهند
  6. تدریس مفهومی در کلاس دارند و با استفاده از مثال های کاربردی باعث می شوند دانش آموز در کلاس ریاضی را یاد بگیرد

Visits: 20740

سوالات متداول

تدریس خصوصی ریاضی

خیر انتخاب معلم به عهده مدرسانه است کارشناسان آموزشی ما بر اساس شرایط و مدرسه مرد نظر دانش آموز ، معلم را انتخاب می کنند. در واقع کارشناسان ما در زمان ثبت نام صحبت های والدین و یا دانش آموز را می شنوند و پس از بررسی شرایط و مدرسه مورد نظر دانش آموز و یا والدین معلم مناسب را انتخاب می کنند.

معلم های تیزهوشان تنها در سبک تیزهوشان فعالیت می کنند و تجربه خوبی در برگزاری کلاس های آمادگی تیزهوشان دارند.

به همین دلیل است که ما تدریس دبیرانمان را تضمین می کنیم

تعداد دانش آموزان در کلاس خصوصی تنها 1 نفر است و در تمام زمان کلاس، معلم به طور کامل بر روی یک دانش آموز متمرکز است

کلاس های خصوصی تیزهوشان مدرسانه در شهر تهران به صورت حضوری در منزل دانش آموز و آنلاین در کل ایران و خارج از ایران برگزار می گردد.

حداقل مدت زمان کلاس های خصوصی ریاضی حضوری که فقط در شهر تهران برگزار می گردد یک ساعت و نیم و حداقل مدت زمان کلاس های آنلاین یک ساعت می باشد.

کلاس خصوصی همان طور که از نامش پیداست کاملا” بر اساس نیاز دانش آموز و مدرسه ای که تمایل دارد در آن قبول شود سفارشی شده است. 

درواقع سطح دانش آموز و سطح مدرسه ای که او تمایل دارد در آن قبول شود کلیت روند کلاس خصوصی تیزهوشان را مشخص خواهد کرد.

بله ما در روند کلاس های خصوصی همه چیز را به معلم واگذار نمی کنیم بلکه معلم بخشی از روند آموزشی در مدرسانه است. یکی از مهم ترین مسائلی که ما به آن پایبندیم، پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموز در دوران برگزاری کلاس های خصوصی است ، مدرسین ما بعد از هر کلاس آموزشی دانش آموز را ارزیابی کرده و به او از 1 تا 10 امتیاز می دهند ، این مسئله نه تنها باعث می شود که وضعیت آموزشی دانش آموز مشخص باشد ، بلکه می توان روند پیشرفت او را در دوران آموزش خصوصی به خوبی پیگیری کرد. معلمان مدرسانه موظف اند بعد از هر جلسه آموزشی ، گزارشی از وضعیت کار و عملکرد دانش آموز از جمله میزان همکاری ، تمرکز ، انجام تکالیف و یادگیری را ارائه دهند که این مسئله باعث می شود والدین امکان تصمیم گیری بهتر و مناسب تر برای شرایط فرزند خود داشته باشند.

با مشاور ثبت نام در تماس باشید 

021 

88904002

44025860

88906909

26570810

تماس با مشاور ثبت نام 

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ

09198921049