ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تابستانه ریاضی ششم در تهران | سمیرا بابایی

دکتر سمیرا بابایی هستم ۳۵ ساله با مدرک دکتری ریاضی دارای بیش از ۶ سال سابقه تدریس ۲ سال کلاس تابستانه ریاضی در تهران و ۳ سال تدریس خصوصی ریاضی در بهترین آموزشگاه های تهران و ۱ سال هم معلم رسمی ریاضی ششم در یک مدرسه دولتی در منطقه ۶ تهران.

دکتر سمیرا بابایی هستم 35 ساله با مدرک دکتری ریاضی دارای بیش از 6 سال سابقه تدریس 2 سال کلاس تابستانه ریاضی در تهران و 3 سال تدریس خصوصی ریاضی در بهترین آموزشگاه های تهران و 1 سال هم معلم رسمی ریاضی ششم در یک مدرسه دولتی در منطقه 6 تهران.

من در تدریس بسیار صبورم در کلاس تابستانه صبور تر و اولیائی رو که در تابستان هم به تدریس ریاضی فرزندشون اهمیت می دهند تحسین می کنم.

هدف من در کلاس تابستانه ریاضی یا در طول سال تحصیلی علاقه مند کردن دانش اموزان و دانشجویان به ریاضیات از طریق انتقال صحیح مفاهیم در جهت حل مسائل و به نتیجه رساندن انها است.

به نظر من یک دبیر حرفه ای ریاضی باید با شیوه ی صحیح اموزش به دانش اموزان و دانشجویان روش حل مسائل ریاضی و درک مفاهیم آن را اموزش دهد تا انها نیز از حل مسائل سخت و اسان ریاضی به وجد بیایند و از حل انها احساس غرور و موفقیت نمایند.

من در تدریس خصوصی ریاضی مفاهیم ریاضی را به طور کامل توضیح می دهم و در صورت امکان از مثال های ملموس روز مره و اشکال استفاده می کنم.

در کلاس تابستانه روشم پس از تدریس حل نمونه سوالات متنوع از ساده به پیشرفته و حل کردن نمونه سوال به صورت نوبتی با دانش آموز است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.