هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

مریم خالدی نسب | تدریس خصوصی ریاضی کلاس چهارم در تابستان

اینجانب مریم خالدی نسب کارشناس ارشد ریاضی از سال ۹۰ در حال تدریس ریاضی از جمله تدریس خصوصی ریاضی کلاس چهارم در تابستان و تدریس ریاضی چهارم در مدرسه غیر انتفاعی امید انقلاب و تدریس خصوصی ریاضی چهارم در منازل تهران و تدریس خصوصی ریاضی چهارم در اموزشگاه افتاب دانش و تدریس در فرهنگسرای خاوران برای دانش آموزان تقویتی کلاس چهارم و همچنین تدریس جبر و احتمال دبیرستان غیرانتفاعی بصیرت ، تدریس کلاس پیشرفته ریاضی پنجم در مدرسه برهان و تدریس ریاضی اول تا سوم در اندیشمندان هستم.

من در تدریس دانش آموزان کلاس چهارم اولین کاری که به آن اهمیت می دهم برقراری یک ارتباط عالی است اگر دانش آموزی به هر دلیلی از رفتار معلمی استقبال نکند کل کلاس برای او زجر آور خواهد شد و این وظیفه معلم است که درگیر ارتبط موثر باشد مخصوصا” در دانش آموزان ابتدایی چون آنها کودک اند و عموما” درک پایینی از روابط اجتماعی دارند.

کار های بعدی که انجام می دهم مثال های عینی زیادی به کار می برم و درس را خیلی پر انرژی تدریس می کنم.

بیشتر سبک تدریس من در تابستان با فراغت و شکل همراه است و همچنین تمرین های طبقه بندی شده ای دارم که از قبل جمع آوری کرده ام و در تابستان با مثال های گوناگون درس های جدید را دوره می کنم.

برای دانش آ»وزان ابتدایی باید وقت و انرژی بیشتری گذاشت چراکه آنها باید علاقه مند شوند تا درس را بفهمند و آناه را نمی توان مجبور کرد.

Views: 80

رادیو مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.