هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

موفقیت و رشد تحصیلی سروش خداوردی

سروش خداوردی از جمله دانش آموزهای جاه طلبی است که برای موفقیت در تحصیل سخت تلاش می کند. او به تلاش بیشتر برای کسب بهترین نتایج اهمیت زیادی می دهد و به همین دلیل است که از معلمان خصوصی مدرسانه برای برتری در درس ریاضی کمک گرفته و نتیجه این تلاش ها باعث شده که او به نمره ۲۰ ریاضی در مدرسه برسد.

سروش از جمله دانش آموز هایی است که فراتر از مدرسه پیش می رود و عادتی مثل استفاده نکردن از ظروف یکبار مصرف را برای حفظ محیط زیست در خود ایجاد کرده است.

همچنین سروش خداوردی برای همکاری و کمک به جامعه ارزش زیادی قائل است. او مشتاق است که به همکلاسی های خود کمک کند و همیشه به دنبال راه هایی است که برای آنها مفید باشد.

سروش یک خواننده مشتاق است و مرتباً مقالاتی را برای یادگیری بیشتر در خارج از مدرسه می خواند. علاوه بر این، او با تحقیق در اینترنت چندین مقاله برای مدرسه نوشته است.

یکی از بارزترین خصوصیات اخلاقی سروش خداوردی شخصیت مستقل اوست. زیرا او می تواند بدون کمک والدینش مطالعات آزاد و درسی خود را اولویت بندی کند. او از پشتکاری قوی برخوردار است و انگیزه خوبی برای پیشرفت در مدرسه دارد. درواقع سروش از جمله دانش آموزهایی است تعهدی قوی به فعالیت های علمی، زیست محیطی و اجتماعی خود دارد و این می تواند آینده روشنی را برای او رقم بزند.

معمولا” والدین دانش آموز هایی مانند سروش خداوردی بیشتر به جای این که همه امکانات را برای فرزندشان فراهم کنند بیشتر روی توانمند سازی فرزندشان متمرکز اند که این نشان دهنده درک و دانش بالای این والدین از تربیت درست فرزندشان است.

سروش یک مثال عالی از این موضوع است که چگونه کار سخت و فداکاری می تواند نتیجه دهد. او دانش آموزی الهام بخش برای دیگرانی است که به دنبال استفاده حداکثری از دانش و زمان خود هستند.

 

Views: 199

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.