ثبت نام

88904002 - 021

مهدی مهدوی نژاد | تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک در منزل

اینجانب مهدی مهدوی نژاد از سال ۸۵ تا کنون با مدرک کارشناسی فیزیک مشغول به کار تدریس فیزیک در خصوصی منزل و تدریس ریاضی دبیرستان می باشم.

اینجانب مهدی مهدوی نژاد از سال 85 تا کنون با مدرک کارشناسی فیزیک مشغول به کار تدریس فیزیک در خصوصی منزل و تدریس ریاضی دبیرستان می باشم.

بنده با درک حقیقت ریاضی، ویافتن ریشه مشکلات ذهنی دانش اموز و برطرف کردن موانع ذهنی او و ایجاد ساختار درست به فهم ریاضی دانش آموز کمک می کنم.اینکار با در نظر گرفتن اصول روانشناسی و قواعد ذهنی یادگیری و خلاقیت میسر است.

مطلب آموزش مشتق توسط بهترین معلم های تهران هم می تواند برای شما مفید باشد.

روش تدریس اینجانب بیان ساده مفاهیم و حل سوالات متنوع است از نظر اینجانب بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی بیان کاربردها و مدلسازی آن و حل سوالات طبقه بندی شده و متنوع-بیان دلیل استفاده از مباحث ریاضی در علوم دیگر است و همچنین حل تمرینات متنوع و حتی المقدور ارائه مثالهای کاربردی است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.