هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی دوم ابتدایی

معلم تدریس خصوصی ریاضی دوم ابتدایی

سالهای اولیه آموزش ابتدایی در عین سادگی از اهمیت بسیار زیادی در زمینه تحصیلی برای دانش آموزان برخوردار هستند، این مسئله به ویژه در مورد درس مفهومی و مهمی چون ریاضیات اهمیت بیشتری پیدا می کند، بسیاری از والدین تصور می کنند که ریاضی دوره ابتدایی به ویژه در پایه های اول و دوم ساده تر از آن است که نیاز به برگزاری جلسات تدریس خصوصی داشته باشد، اما باید بدانید که مفاهیم اولیه ریاضی و بنیان آشنایی کودک با ریاضیات در این سالها شکل می گیرد و سال اول و دوم دبستان بسیار مهمتر از آنچه تصور می کنید خواهند بود. اهمیت یادگیری ریاضی در سال دوم  دبستان به اندازه ای است که توصیه ما بر برگزاری منظم کلاس خصوصی ریاضی در طول سال تحصیلی است.

در کتاب ریاضی سال دوم دبستان چه می آموزیم

در کتاب ریاضی دوم  دبستان مباحثی چون عدد و رقم، جمع و تفریق اعداد دو رقمی، اشکال هندسی، عددهای سه رقمی، اندازه گیری، جمع و تفریق اعداد سه رقمی، کسر و احتمال و آمار و نمودار آموزش داده می شود. تمامی این فصول از جمله بنیادی ترین مفاهیم ریاضی هستند که آموزش آنها به دانش آموز بسیار سخت و زمانگیر و نیازمند مهارت و تجربه بالا است، بنابراین نباید تصور کنید که کار تدریس چنین مفاهیمی کار آسانی است.

هرکدام از این مباحث از نظر علمی برای دانش آموزی که هیچ تصویر ذهنی از ریاضیات ندارد مشکل است و کاملا طبیعی است که بسیاری از دانش آموزان پایه دوم دبستان در یادگیری این مباحث دچار مشکل هستند. نکته مهم در خصوص کتاب ریاضی دوم دبستان آن است که دانش آموز این کتاب و مفاهیم آن را به خوبی درک کرده و نگرش مثبتی نسبت به ریاضی و یادگیری آن پیدا کند.

بنابراین توصیه می شود در صورتی که دانش آموز در یادگیری مباحث درسی کتاب ریاضی دوم دبستان دچار مشکل است بهتر است که سریعتر برای برگزاری کلاس تقویتی ریاضی دوم برای او برنامه ریزی شود.

آموزش مفهومی ریاضی دوم ابتدایی

کاملا" تخصصی و پایه ای

ارسال گزارش بعد از هر جلسه

به صورت صوتی با جزئیات کامل

تضمین معلم خصوصی ریاضی دوم ابتدابی

حداقل 12 سال سابقه تدریس

اهمیت روش تدریس در یادگیری ریاضی دوم دبستان

از آنجایی که یادگیری ریاضی از اهمیت زیادی در طول تحصیل برخوردار است بهتر است که برای آموزش این درس از دبیران با تجربه و مهارت بالا استفاده شود تا ضمن تسلط به مباحث درسی توانایی برقراری ارتباط مناسب با دانش آموز را نیز داشته باشند. در مقطع ابتدایی دانش آموزان با اختلال یادگیری، بیش فعالی و … حضور دارند که تنها معلم می تواند مشکلات آنها را با توجه به عملکردی که در دروس تمرکزی و مهمی چون ریاضیات دارند، تشخیص دهد. به همین دلیل  شیوه های تدریس ریاضی برای این دسته از دانش آموزان نقش حیاتی در یادگیری مفاهیم آن و همچنین علاقمندی به یادگیری و مدرسه خواهد داشت، به عبارت دیگر تجربه و تبحر یک معلم در پایه های اول و دوم ابتدایی می تواند مسیر زندگی یک دانش آموز را به کلی تغییر دهد.

بهترین روش آموزش ریاضی دوم ابتدایی

روش های آموزش ریاضی اگرچه در نظام آموزش و پرورش کشور به صورت استاندارد تعریف شده است اما شیوه های بیان مطالب مفاهیم ریاضی متنوع است، در واقع روشی که مدرس ریاضی برای تدریس مفاهیم ریاضی دوم ابتدایی در نظر میگیرد نقش مهمی در یادگیری دانش آموز خواهد داشت.

والدین نباید تصور کنند که کار تدریس خصوصی ریاضی دوم دبستان ساده است و آنها از عهده این کار بر می آیند، برعکس هرچه مفاهیم ساده تر و بدیهی تر باشند تدریس آنها کار سخت تری است، به ویژه در مورد کودکان دوره ابتدایی با توجه به مشکلاتی که از نظر آشنایی با آموزش رسمی و یادگیری دارند کار را مشکل تر می سازد. بهترین روش آموزش ریاضی دوم دبستان باید با توجه به شرایط درسی و شخصیتی دانش آموز انتخاب شود. این روش ها در مورد دانش آموزان عادی با هوش و استعداد بالا در ریاضیات و به طور مثال یک دانش آموز بیش فعال یا دارای اختلال یادگیری متفاوت خواهند بود. بنابراین بهتر است که از تجربیات مدرسین حرفه ای و کاربلد در این زمینه بهره مند شوید تا نتایج بهتری را به دست آورید.

انتخاب روش تدریس ریاضی دوم نقش بسیار مهمی در شکل گیری نگرش دانش آموز نسبت به ریاضیات، علاقمندی یا عدم علاقه به این درس و اعتماد به نفس یادگیری دروس دیگر خواهد داشت، پس توصیه می شود در انتخاب معلم خصوصی ریاضی دوم دبستان بسیار حساس و دقیق عمل کنید.

بهترین اساتید ریاضی تهران را در مدرسانه ملاقات کنید

حال که با اهمیت مدرس خصوصی در یادگیری ریاضی آشنا شدید باید بگوییم اگر به دنبال بهترین اساتید ریاضی در تهران هستید آنها را در مدرسانه ملاقات کنید.

مدرسانه برای جذب همکار در بخش تدریس خصوصی ریاضی بسیار سختگیرانه و حساس عمل می کند، همه مدرسین در مدرسانه با گذر از 11 فیلتر گزینشی شامل مدرک تحصیلی، علم و دانش، تسلط به مباحث درسی، فن بیان قوی، فضایل اخلاقی و …. انتخاب شده اند، بنابراین ما مدعی هستیم که بهترین ها را در مدرسانه در اختیار گرفته ایم.

در مدرسانه هر دانش آموز شیوه آموزشی منحصر به خود را دارا است و به همین دلیل در جلسه اول مشاوره با دانش آموز و والدین او با توجه به شرایط درسی و شخصیتی دانش آموز و همچنین انتظارات والدین او بهترین مدرس خصوصی ریاضی به آنها معرفی می شود. به طور مثال در مورد  دانش آموزان بیش فعال پایه ابتدایی، دانش آموزانی که دچار اختلال در یادگیری هستند، دانش آموزانی که مشکل خانوادگی یا شخصیتی دارند و … از شیوه های ممختلف آموزشی بهره مند خواهند بود که متناسب با شرایط آنها بوده و مشکل آنها را در یادگیری مرتفع می سازد.

به طور مثال بسیاری از والدین نوجوانان از عدم علاقه آنها به درس شکایت دارند و یا رفتار آنها را در مدرسه یا خانه مورد انتقاد قرار می دهند اما دبیران مدرسانه قادر هستند به راحتی با هر نوع شخصیتی ارتباط برقرار کرده و او را در مسیر درست پیشرفت و یادگیری قرار دهند.

آموزش اصولی ریاضی در مدرسانه

ما از سبک جدیدی در تدریس خصوصی ریاضی در مدرسانه استفاده می کنیم، در جلسات تدریس خصوصی ریاضی دوم دبستان در مدرسانه بعد از برگزاری هر جلسه خصوصی مدرس گزارشی از عملکرد دانش آموز پایه دوم دبستان از جمله  میزان همکاری دانش آموز در کلاس،  تمرکز ، انجام تکالیف و میزان یادگیری او را در اختیار والدین قرار می دهند، این عملکرد برای ارزیابی دقیق تر دارای امتیازی بین 1 تا 10 است که می تواند در پیگیری سطح درسی و وضعیت دانش  آموز و همچنین برنامه ریزی بهتر برای کلاس های آینده موثر باشد.

کیفیت آموزش تدریس خصوصی ریاضی در مدرسانه یکسان است و همه اساتید از نظر کیفیت آموزش در یک سطح قرار دارند بنابراین هیچ تمایزی از نظر سطح کیفی در آموزش حضوری یا آنلاین در مدرسانه وجود ندارد و دانش  آموزان می توانند با توجه به شرایطی که دارند یکی از روش های آنلاین یا حضوری را برای برگزاری کلاس خصوصی ریاضی دوم دبستان انتخاب کنند.

ما سعی می کنیم که با آموزش مفهومی ریاضی به دانش آموزان آنها را در یادگیری بهتر و تعامل موثرتر با درس ریاضی یاری کنیم، به همین دلیل است که تلاش می شود ضمن بالاتر بردن سطح کیفی کلاس  خصوصی ریاضی با برگزاری جلسات متعدد آموزشی برای مدرسان از روش های علمی برقراری ارتباط با شخصیت های مختلف دانش آموزی نیز برای تاثیرگذاری بیشتر استفاده کنیم، به همین دلیل در  مدرسانه هر از گاهی کلاس های آموزشی برای آشنایی با شیوه های جدید تدریس ریاضیات در دنیا و همچنین جلسات مشاوره و روانشناسی برای برقراری ارتباط بهتر با دانش آموزان برگزار می شود.

آموزش ریاضی دوم دبستان با مدرسانه

ما در مدرسانه نگاه نوینی به ریاضیات و روش های تدریس آن داریم، در واقع ما معتقد هستیم که ریاضی آن چیزی که به دانش آموز ایرانی نشان داده می شود نیست، بلکه تجربه لذتبخش یادگیری مفاهیم علمی است که می تواند با شیرینی و هیجان بسیار همراه باشد، ما تلاش می کنیم که نگرش دانش آموزان را نسبت به ریاضیات تغییر دهیم و تلاش می کنیم که با بهبود شرایط و تدریس به صورت استاندارد و ایده آل دانش آموز را به ریاضیات علاقمند کرده و مسیر او در یادگیری را به طور کلی تغییر دهیم. بنابراین شرکت در کلاس های خصوصی ریاضی در مدرسانه فقط مختص به دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی مشکل دارند نیست، بلکه هر دانش آموزی با هر سطح علمی که دارد می تواند از مزایای برگزاری کلاس خصوصی ریاضی بهره مند شود.

هدف مدرسانه از تدریس خصوصی ریاضی

هدف ما از تدریس خصوصی ریاضی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضی و آموزش مفهوم آن است.

در واقع ما نمی خواهیم در روند تدریس خصوصی  نقش یک مسکن را داشته و فقط درد عدم یادگیری دانش آموز را کاهش دهیم. بلکه هدف ما این است که دانش آموز به نگرش متفاوتی نسبت به ریاضیات برسد و به جای بسنده کردن به حداقل ها و نمره قبولی با یادگیری و حل مسائل پیچیده  به ریاضی علاقه مند شده و آن را بفهمد.

در ادامه ، روند تدریس خصوصی در مدرسانه را مشاهده خواهید کرد.

 

مراحل ثبت نام و تشکیل کلاس در مدرسانه

تماس با مدرسانه

برای توضیح اشکالات درسی و نیاز تحصیلی دانش آموز

انتخاب بهترین معلم

توسط مدرسانه در کمتر از 2 ساعت

پرداخت مبلغ کلاس

24 ساعت قبل از هر جلسه

تشکیل اولین جلسه خصوصی

حضوری و آنلاین

نحوه عملکرد مدرسانه بعد از اولین جلسه