هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی پایه سوم | محمد مرادی

محمد مرادی هستم متولد ۱۳۶۴ با سابقه ۸ ساله در تدریس خصوصی ریاضی به مدت ۳ سال در تدریس خصوصی ریاضی پایه سوم و چهارم و چنجم دبستان فعالیت داشتم و همچنین ۵ سال نیز در پایه های مختلف در سطح تهران در کلاس های تدریس خصوصی ریاضی در منزل فعالیت داشتم در حال حاضر هم دانشجوی دکتری ریاضی محض هستم.

روش های من در تدریس با هر دانش آموزی متفاوت است زیرا به نظر من فراد در فهم ریاضی متفاوت میباشند یکی ممکن است با یک بار تعریف و چند مثال یاد بگیرد یکی مثالهای بیشتری احتیاج دارد یکی اصولا از ریاضی ترس دارد و این ترس از تفکر فرد در مورد مساله جلوگیری میکند یکی شاید روش حل مساله ریاضی را بلد نیست و . . .

در نهایت باید بگویم که روش تدریس بنده به این صورت است که اگر کلاس خصوصی باشد با شناخت دانش آموز یا دانشجو خیلی راحت میتوان ریاضی را یاد داد شاید با کمی اعتماد به نفس دادن اگر کلاس گروهی باشد باید برایند کلاس را در نظر گرفت و تک تک دانشجویان را با تمرین و حل مساله به چالش کشید.

روش کار با بیان یک مساله کاربردی و مدل سازی آن به زبان ساده نه فرمولی دقیق دانشجو را به موضوع اصلی علاقه مند میکنیم و سپس وارد جزییات میشویم. در این روش بیشتر از مدرک تجربه مهم است .البته این روش ها برای فهمیدن ریاضی و حل مساله در دراز مدت خوب است نه برای شب امتحان و نه . . .

Views: 309

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.