ثبت نام

88904002 - 021

فاطمه آملی | معلم تقویتی ریاضی اول و دوم ابتدایی در منزل

فاطمه آملی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس ریاضی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس ریاضیات مقطع دبستان داشته و اکنون ۷ سال است که به تدریس خصوصی ریاضی اول و دوم ابتدایی مشغول هستم.

وقتی صحبت از ریاضیات پایه اول یا دوم ابتدایی است، همه فکر میکنند که ساده تر از این درس ها وجود ندارد، اما باید توجه داشته باشید که برای یک کودک در سن ۶ یا ۷ سالگی مواجه شدن با یک سری اطلاعات که هیچ پیش زمینه ای از آنها نداشته و اکنون باید آنها را بیاموزد این مسئله فرق می کند.

فاطمه آملی هستم، دارای مدرک کارشناسی تدریس ریاضی از دانشگاه تربیت مدرس تهران، بیش از 10 سال سابقه تدریس ریاضیات مقطع دبستان داشته و اکنون 7 سال است که به تدریس خصوصی ریاضی اول و دوم ابتدایی مشغول هستم.

برخلاف تصور عموم آموزش ریاضی سال اول و  دوم دبستان بسیار کار سخت و حساسی است، معلم با دانش آموزانی سروکار دارد که هیچ پیش زمینه ای از این درس ندارند، دایره لغات وسیعی برای ارائه توضیحات ندارند و همین مسئله است که آموزش مفاهیم ابتدایی و پایه ریاضیات را به این دانش آموزان سخت می کند. یک معلم در پایه ابتدایی باید قدرت بیان فوق العاده ساده و روانی داشته باشد ضمن این که مهارت بالایی در آموزش اولین و کاربردی ترین مفاهیم ریاضی را به دانش آموز نیز لازم است.

بسیاری از دانش آموزان پایه های اول و دوم ممکن است برای یادگیری ریاضیات نیاز به کلاسهای تقویتی داشته باشند. اگر فکر می کنید که به عنوان والدین می توانید خودتان این درس را با فرزندتان کار کنید، سخت در اشتباه هستید، شیوه های آموزشی و محتواهای کتاب درسی با زمانی که شما درس میخواندید کاملا فرق کرده است، بنابراین بهتر است به جای این که فرزند خود را با ارائه روش های مختلف آموزشی گمراه و گیج کنید از یک معلم تقویتی با تجربه برای آموزش ریاضی کلاس اول و دوم دبستان استفاده کنید.

توجه داشته باشید که شیوه های آموزشی نقش مهمی در یادگیری کودکان خواهند داشت و این که مدرسی که کتاب ریاضی را آموزش می دهد باید به شیوه های آموزشی جدید مسلط بوده و راه ارتباط موثر و مناسب با کودکان را در این پایه تحصیلی بداند، کودک در وهله اول باید احساس امنیت روانی در کلاس داشته باشد تا در قدم بعدی با تمرکز بالا مفاهیمی که مدرس توضیح می دهد را بیاموزد. ضمن این که تمرینات زیاد درسی نیز در این زمینه بسیار تاثیرگذار هستند.

استفاده از معلم خصوصی کمک می کند که فرزند شما با اعتماد به نفس بیشتری در کلاس درس حاضر شود، زمینه منفی که از یادگیری ریاضیات در ذهن او نقش بسته و احساس می کند که استعداد یادگیری ریاضی ندارد از ذهن او خارج می شود و  مهمتر از همه این که با یک پایه قوی ریاضیات به سالهای بعدی قدم می گذارد، فراموش نکنید که ریاضی درسی است که تا زمان فارغ التحصیلی از دبیرستان از جمله منابع درسی است پس هرچه دانش آموز با پایه قوی تری به سالهای بالاتر برود مطمئنا راه آسان تری برای آموزش در پیش خواهد داشت.

انتخاب یک مدرس خصوصی با تجربه و ماهر به شما کمک می کند که با آسودگی خاطر کودک خود را برای آموزش ریاضی آماده سازید، آموختن این مفاهیم پایه ای در کلاس اول و دوم برای دانش آموز یک امر حیاتی است و کمک می کند که او در سالهای بالاتر ریاضی را آسانتر بیاموزد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.