هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

مینا محمدزاده | معلم خصوصی ریاضی دوازدهم

مینا محمدزاده هستم فارغ التحصیل دانشگاه دامغان در رشته ریاضیات محض من تدریس خصوصی ریاضی را از سال نود شروع کردم و در پایه های مختلف دبیرستان تدریس داشتم و همچنین در مدارس مختلف نیز به عنوان معلم ریاضی فعالیت داشتم.

همچنین در تدریس ریاضی از سبک های مختلفی استفاده کرده‌ام که برخی از آنها مقدماتی و در سطح کتاب و برخی هم به صورت پیشرفته و تیزهوشان بوده است.

من تدریس خصوصی ریاضی را به عنوان حرفه اصلی خودم در نظر گرفته ام و همیشه در حال به روز رسانی روش های تدریسم خصوصاً در پایه های دبیرستان یا همان متوسطه دوم هستم.

در حال حاضر از زمانی که پایه دوازدهم وارد آموزش و پرورش و مقطع دبیرستان شده است در این پایه تدریس می کنم و قبل از آن هم به صورت حرفه ای اول و دوم و سوم دبیرستان را در دو دبیرستان مطرح تهران تدریس داشتم.

با توجه به اینکه مباحث ریاضی دبیرستان مخصوصاً پایه یازدهم و دوازدهم بسیار پیچیده و خشک هستند من رابطه بسیار گرم و صمیمانه ای را با دانش آموز در کلاس و یا جلسه خصوصی دارم و در کلاس با دانش آموزان راحت هستم زیرا دانش آموز درکلاس نیاز دارد که احساس راحتی کند تا بتواند سوالاتی که در ذهن او هست را بپرسد و من معتقدم که کلاس ریاضی باید یک فضای باز همراه با طنز و شوخی باشد چرا که این گونه می توان ریاضی را به صورت مفهومی آموزش داد و آن را برای دانش آموز جذاب کرد.

در شروع تدریس ریاضی ابتدا اهداف تحصیلی را برای دانش آموز مینویسم و طوری مباحث ریاضی را شروع می کنم که دانش آموزی که حتی از سال‌های قبل هم مشکل ریاضی داشته باشد بتواند با زبانی ساده آن را بفهمد.

هدف اصلی من قبل از گفتن جزوه و نکات مهم درسی و یا حتی مباحثی که از کتاب جا مانده و در کتاب درسی وجود ندارد در ابتدا فهمیدن نکات اساسی و جا افتادن هر مبحث ریاضی برای دانش آموز است من حتی اگر مجبور شوم و به پایه ابتدایی دانش‌آموز برگردم این کار را انجام خواهم داد چون معتقدم که اگر دانش آموزی مبحثی را بفهمد آموزش دادن بعد از آن هم سرعت بیشتری خواهد داشت و هم دانش آموز از این که به این راحتی یاد می گیرد لذت خواهد برد.

 

Visits: 249

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.