ثبت نام

88904002 - 021

سپیده بزمی | معلم خصوصی ششم

سپیده بزمی هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی و سابقه ۱۴ سال تدریس خصوصی ریاضیات در مقطع دبستان و متوسطه اول، مدرس خصوصی ریاضی تیزهوشان و طراح سوالات شبیه ساز آزمون تیزهوشان در یکی از موسسات آموزشی در تهران هستم.

مقطع ششم یکی از مقاطع بسیار مهم و تاثیرگذار در زندگی تحصیلی دانش آموزان است، اکثر دانش آموزان در این مقطع برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان و تیزهوشان آماده می شوند، ضمن این که تمام دروس سال ششم جمع بندی دروسی است که دانش آموز در ۵ سال ابتدایی آنها را خوانده است.

سپیده بزمی هستم، دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی و سابقه 14 سال تدریس خصوصی ریاضیات در مقطع دبستان و متوسطه اول، مدرس خصوصی ریاضی تیزهوشان و طراح سوالات شبیه ساز آزمون تیزهوشان در یکی از موسسات آموزشی در تهران هستم.

برای بسیاری از خانواده ها اهمیت دارد که فرزندشان مقطع ششم را با موفقیت پشت سر بگذارد و برای ورود به مقطع اول متوسطه کاملا آماده باشد. به همین دلیل است که استخدام معلم خصوصی برای درس های پایه ششم بسیار رایج بوده و بسیاری از دانش آموزان به صورت تک درس یا کلی از وجود معلم خصوصی بهره مند می شوند.

این بسیار مهم است که اولا دانش آموز با یک آمادگی مناسب در امتحان نهایی سال ششم شرکت کند و ثانیا با یک آمادگی  تحصیلی و پایه قوی درسی وارد کلاس هفتم شود، به همین دلیل من فکر می کنم که استفاده از تجربیات یک معلم خصوصی برای یادگیری بهتر دروس و همچنین برنامه ریزی هدفمند تحصیلی می تواند در این مقطع مزایای بی شماری داشته باشد.

استفاده از معلم خصوصی می تواند دانش آموز را برای ورود یک مقطع جدید آماده کند، ضمن این که پیشرفت تحصیلی و کسب نمرات عالی در امتحان نهایی اعتماد به نفس مناسب برای حضور در مقطع بالاتر و انگیزه برای تلاش و کوشش بیشتر را به او خواهد بخشید.

در صورتی که یک دانش آموز برای دروسی مثل ریاضی یا علوم از معلم خصوصی استفاده کند، مطمئنا پایه درسی او در این منابع درسی بهتر شده و این مسئله باعث می شود که در سال هفتم یادگیری درس ریاضی یا علوم برای او مشکل نباشد.

معلم وظیفه دارد که نقاط ضعف درسی دانش آموز را طی برنامه های مختلفی که در طول سال برای او ترتیب می دهد یافته و کلاس های درسی بیشتری را برای بهبود وضعیت درسی او و رفع اشکال برگزار کند. حل تمرین های بسیار از دروس مفهومی چون ریاضی و علوم و همچنین بررسی توانایی و درک مطالب دانش آموز در دروسی چون ادبیات باعث می شود که یک دانش آموز مقطع دبستان با آمادگی بسیار بالایی قدم به مرحله پیشرفته تحصیلی بگذارد.

از طرفی برخی دانش آموزان برای شرکت در امتحانات تیزهوشان یا استعدادهای درخشان آماده می شوند، بنابراین استفاده از کلاس های خصوصی ریاضی برای این دانش آموزان یا استفاده از تجربیات یک معلم کارآزموده برای آمادگی در تمام دروس می تواند به قبولی دانش آموز در این مدارس کمک کند.

لزومی ندارد که کلاس های درسی برای دانش آموز در تعداد بالا و هزینه زیاد برنامه ریزی شود، حتی کلاس های هفتگی با هدف کشف نقاط ضعف و برطرف کردن آنها می تواند مفید بوده و سطح علمی دانش آموز را بالا ببرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.