هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

موفقیت و رشد درسی دانش آموز راستین مقداد پور

احتمالا” شما هم بر این باورید که دانش آموزانی که نمره های بالایی در درس ریاضی می گیرند حتما” استعداد ریاضی بالایی هم دارند. این باور غلط به نظر اهمیتی ندارد اما مشکل دقیقا” از جایی شروع می شود که دانش آموزی در درس ریاضی نمره کمی می گیرد و به این دلیل که باور دارد برای بالا رفتن نمرات ریاضی باید استعداد آن را نیز داشت دیگر تلاشی برای بهتر شدن نخواهد کرد.

راستین مقداد پور از آن دانش آموز هایی است که به تلاش و کوشش مستمر ، بیشتر از استعداد ، باور دارد و نتیجه تلاش او باعث شده به نمره ۲۰ در درس ریاضی برسد.

درواقع موفقیت از آن دانش آموز هایی مثل راستین مقداد پور است که همیشه تلاش مستمر را بر هر استعدادی مقدم می دانند زیرا این افراد منتظر معجزه نیستند بلکه خودشان معجزه های زندگی را خلق می کنند.

راستین  در دو سال گذشته به طور مستمر در کلاس های خصوصی ریاضی مدرسانه شرکت کرده است و حالا نه تنها به بالاترین نمرات ریاضی در پایه هفتم در مدرسه دست یافته بلکه ریاضی را به طور مفهومی فرا گرفته است و همچنین این انگیزه و اعتماد به نفس را دارد که در سال های آینده ریاضی را عمیق تر فرا گرفته و خود را برای کنکور آماده سازد.

از این که در کنار دانش آموز هایی مثل راستین هستیم خوشحالیم و امیدواریم موفقیت های تحصیلی بیشتری از او ببینیم. همچنین والدین ایشان به طور مستمر همراه راستین بودند که این خود نشان دهنده یک تربیت موفق بر پایه باور به تلاش و کوشش است.

 

Views: 4532

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

۳ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • آفرین منم نمرات ریاضیم که الان دبیرستانیم و رشتم تجربی ۲۰ شدم من از سال نهم به فکر این بودم که ریاضی رو به طور عمیق و واضح یاد بگیریم و الان خیلی پیشرفت های خوبی میکنم جوری که ریاضی رو از بقیه درس ها بیشتر دوست دارم:)

    پاسخ
  • قیصر امین پور
    اسفند ۹, ۱۴۰۱ ۲۲:۳۳

    نمره بیست ریاضی این همه داد و هوار نداره من که کلاسی نمی‌رم معدلم بیسته

    پاسخ
    • با سلام وقت بخیر
      دانش آموز های مدرسانه صرفا” فقط برای نمره در کلاس های ریاضی شرکت نمی کنند بلکه هدف یادگیری مفهومی ریاضیست و صرفا” عدم شرکت در کلاس های خصوصی به معنی مسلط بودن دانش آموز بر روی محتوای درسی نیست چراکه بسیاری از دانش آموزان را دیده ایم که نمرات خوبی در مدرسه گرفته اند اما بعد از یک سال بیشتر آنچه را که می دانستند فراموش کرده اند زیرا این گونه دانش آموزان بیشتر محتوای درسی را حفظ می کنند و صرفا” برای نمره و مدرک درس میخوانند. امیدواریم شما از آن دسته از دانش آموز ها نباشید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.