ثبت نام

88904002 - 021

کلاس ریاضی تابستانه دهم | جواد کریم پور

اینجانب جواد کریم پور با مدرک فوق لیسانس ریاضی با معدل ۱۹ از دانشگاه دولتی / لیسانس مهندسی برق گرایش الکترونیک در دانشگاه دولتی.

به مدت ۸ سال از سال ۸۹ در پایه های مختلف دبیرستان تدریس می کنم و همچنین مدرس کلاس ریاضی تابستانه دهم نیز بوده ام.

اینجانب جواد کریم پور با مدرک فوق لیسانس ریاضی با معدل 19 از دانشگاه دولتی / لیسانس مهندسی برق گرایش الکترونیک در دانشگاه دولتی.

اینجانب به دلیل علاقه ای که به درس ریاضی دارم به همه مباحث ریاضی دهم و یازدهم مسلطم و در تدریس تابستانه در ابتدا سطح یادگیری دانش آموزان را تعیین می کنم و سپس مخصوص سطح دانش آموزان جزوه می نویسم با این کار هیچ وقتی هدر نخواهد رفت و بازدهی کلاس بالا می رود زیرا همان طور که می دانید در تدریس ریاضی دهم و یازدهم زمان بسیار اهمیت دارد.

من به غیر از تدریس کلاس تابستانه ریاضی دهم تدریس خصوصی دروس تخصصی ریاضی و فیزیک – تدریس مکانیک سیالات و ریاضیات عمومی در دانشگاه پیام نور و آزاد عالی- حل تمرین دروس تخصصی در دانشگاه نیز داشته ام.

در این کلاس ها هم بهترین روشی که داشته ام تکیه بر اصول ریاضیات و هندسه است یعنی انتقال مباحث ریاضی در غالب هندسه

زیرا معتقدم به جای پرداختن به چند فرمول اصول ریاضیات را میباست با زبان ساده بیان کرد و از دانش اموز خواست تا فرمول ها را به دست اورد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.