هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

کلاس تابستانه ریاضی هفتم | رها معتمدی

رها معتمدی هستم فارغ التحصیل رشته ریاضی با مدرک فوق لیسانس با سابقه ۷ ساله در تدریس خصوصی ریاضی هفتم در تهران و همچنین کلاس تابستانه ریاضی هفتم و تدریس ریاضی ششم و هشتم (راهنمایی سابق) در این ۷ سال در مناطق مختلف تهران از پایه هفتم و هشتم تدریس خصوصی داشتم و همچنین با شاگردان زیادی در تابستان پایه تحصیلی شان را دوره کردم.

من در تدریس ریاضی هفتم و ششم و هشتم اخلاق خوب را در الویت تدریس قرار دادم و به دلیل تمرکزم در این سه پایه مطالب درسی را به خوبی درک کردم و به ساده ترین روش به دانش آموزان منتقل می کنم.

و همچنین استفاده از روشهای ساده و جذاب برای دانش آموزان بطوری که حس علاقه به این درس را درونشان پرورش داده و درک بهتری بدست آورند.

من در بیان مطالب ریاضی منعطف هستم و در تابستان فرصت بیشتری برای این موضوع دارم و ابتدا با هر دانش اموز به اندازه فهمش مطلب را بیان می کنم

از نظر من همه توانایی یادگیری ریاضی را دارند به شرط آنکه از بازگو کردن ایرادها و مشکلات پایه ای خود هر چند ساده هراسی نداشته باشند

و در تدریس خصوصی ریاضی هفتم باید این موضوع در جلسه خصوصی یا کلاس توسط دبیر حل شود

Visits: 502

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.