ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تقویتی ریاضی چهارم در تهران | وحید ابهری

من وحید ابهری هستم معلم ریاضی دوره ابتدایی و مدرس خصوصی درس ریاضیات در پایه های مختلف تحصیلی. دارای مدرک کارشناسی ریاضیات محض هستم و بیش از ۱۵ سال سابقه تدریس ریاضی در پایه چهارم دبستان دارم.

برخلاف آنچه تصور می شود ریاضیات دوره دبستان نه تنها مباحث آسانی نیست بلکه بسیار پایه ای و کاربردی است و همچنین آموزش آنها باید با مهارت خاصی صورت گیرد و به عنوان یک معلم می گویم که تدریس ریاضیات به بچه های دبستانی واقعا مشکل است. در میان پایه های مختلف دبستان، ریاضی کلاس چهارم نسبت به سایر سالها مشکل تر است و تجربه به من نشان داده است تعدادی از دانش آموزان این پایه نیاز به برگزاری کلاس های تقویتی برای درس ریاضیات هستند.

من وحید ابهری هستم معلم ریاضی دوره ابتدایی و مدرس خصوصی درس ریاضیات در پایه های مختلف تحصیلی. دارای مدرک کارشناسی ریاضیات محض هستم و بیش از 15 سال سابقه تدریس ریاضی در پایه چهارم دبستان دارم.

علاقمندی من به ریاضی از همان دوران ابتدایی شروع شد، شیوه تدریس معلم ریاضی ما به قدری شیرین و ساده بود که از ریاضیات یک درس کاملا لذت بخش برای من ساخت و باعث شد که به این درس علاقمندی خاصی داشته باشم تا جایی که حتی در دانشگاه نیز ریاضی را به عنوان رشته تحصیلی انتخاب کردم.

من فکر می کنم مهمترین مسئله در یادگیری ریاضی کلاس چهارم دبستان ایجاد اعتماد به نفس کافی در دانش آموزان این پایه است، معلم باید سعی کند مباحث ریاضی را برای یک دانش آموز کلاس چهارمی تا حد زیادی قابل فهم و با بیان ساده تشریح کند. چرا که دانش آموزان اگر نتوانند ارتباط خوبی با این درس پیدا کنند برای همیشه از یادگیری ریاضی طفره می روند.

یکی از مزیت های کلاس های تقویتی این است که مدرس وقت بیشتری برای پرداختن به دانش آموزان و اشکالات و سوالات احتمالی آنها دارد، در صورتی که دانش آموز در یادگیری درس در کلاس مشکل داشته باشد در کلاس های تقویتی معلم می تواند این عقب افتادگی را جبران کند و اصولا کلاس های تقویتی با همین هدف تشکیل می شوند. یکی از راه هایی که دانش آموز می تواند به خوبی به درس مسلط شود حل تمرینات مختلف و فراوان از هر مبحث درسی است.

معلم باید هر نکته ای که تدریس می کند را با مثال های مختلف برای دانش آموز، تشریح کند، به این ترتیب دانش آموز با حل تمرین های بسیار کاملا نکات مهم را درک کرده و می تواند در حل مسائل از آنها استفاده کند. نباید فراموش کرد که مباحث ریاضیات در سالهای ابتدایی تحصیلی پایه ریاضیات کلاس های بالاتر است و اگر دانش آموز این مباحث اولیه و مهم را به خوبی درک نکند تا پایان تحصیل در یادگیری ریاضیات مشکل خواهد داشت.

در صورتی که والدین احساس می کنند فرزند دبستانی آنها در یادگیری ریاضیات با مشکل مواجه است بهتر است سریعا نسبت به ثبت نام او در کلاس های تقویتی اقدام کنند، در حال حاضر موسسات زیادی هستند که کلاس های تقویتی ریاضی مقاطع مختلف را برگزار می کنند و همچنین می توان از حضور معلم خصوصی نیز استفاده کرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.