ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تابستانه ریاضی هشتم در تهران | نسرین محسنی

نسرین محسنی هستم با مدرک دکتری ریاضی با سابقه تدریس ۹ ساله در درس ریاضی.

من هم دبیر کلاس تابستانه ریاضی هشتم در تهران بوده ام و هم دبیر سال تحصیلی و به دلیل تسلطم بر روی دروس ریاضی هشتم و نهم به راحتی در تابستان ریاضی هشتم و نهم را تدریس می کنم و حتی جزوه کاملی هم در این باره نوشته ام.

نسرین محسنی هستم با مدرک دکتری ریاضی با سابقه تدریس 9 ساله در درس ریاضی.

من رتبه ۳۴۳ کنکور سراسری ریاضی را دارم و همچنین در دوران دانشجویی دانشجوی ممتاز دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جز استعداد درخشان دانشگاه بوده ام.

من معتقدم درک دانش آموز در ریاضی باید پله پله افزایش پیدا کند تا یاد بگیرد سوال ها را مرحله ای حل کند زیرا اکثر سوال های مفهومی ریاضی چند قسمتی هستند و بیش از یک فرمول برای حل آنها احتیاج است.

من در کلاس تابستانه ریاضی هشتم درسهای گذشته دانش آموز را مرور می کنم تا از بلد بودن دانش آموز مطمئن شوم زیرا در این مدت تدریس فهمیده ام که نمی توان به بله فهمیدم دانش آموز اطمینان کرد و من باید خودم مطمئن شوم تا او یاد گرفته است یا خیر در کلاس تابستانه باید از دانش آموز هر جلسه یک آزمون چند سوالی کوتاه گرفت تا از یادگیری درس جلسه قبل مطمئن شد و به دانش آموزان ضعیف هم در کلاس تابستانه اعتماد به نفس داد که آنها هم می توانند در مدرسه نمره های خوب ریاضی بگیرند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.