هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی در منطقه ۱ تهران

موسسه تخصصی ریاضیات دبیران و معلم های حرفه ای بسیاری را در منطقه ۱ تهران دارد که می توانند به صورت تخصصی و حرفه ای روی پیشرفت ریاضی دانش آموزان این منطقه فعالیت کنند.

ریاضی از جمله دروسی است که در همه پایه های تحصیلی از اهمیت بسیاری برخوردار است، به همین دلیل دانش آموزان در پایه های تحصیلی مختلف با توجه به میزان دانش و آگاهی خود از ریاضیات سعی می کنند با ثبت نام در کلاس های خصوصی ریاضی میزان یادگیری خود را افزایش داده و در امتحانات پایان ترم، نهایی، المپیادها، کنکور و … از این درس نمرات درخشانی کسب کنند.

چالش انتخاب بهترین مدرس خصوصی ریاضی

انتخاب بهترین استاد ریاضی یکی از مشکلاتی است که دانش آموزان در سطوح مختلف تحصیلی با آن مواجه هستند، وقتی یک دانش آموز به هر دلیلی در مدرسه از یادگیری ریاضی باز می ماند، یا در یادگیری دچار مشکل است، تنها راه جبران این عقب ماندگی یادگیری ریاضی استفاده از مزایای کلاس خصوصی ریاضیات با یک مدرس عالی است. انتخاب معلم ریاضی باید با توجه به معیارهایی صورت گیرد تا دانش آموز بتواند از کلاس ریاضی به نتیجه دلخواه دست پیدا کند.

ویژگی های معلم ریاضی خوب

برای این که کلاس های تدریس خصوصی نتیجه دلخواه شما را به همراه داشته باشد، برای انتخاب معلم ریاضی خوب به این فاکتورها دقت کنید.

سطح دانش بالا

یک معلم ریاضی باید از سطح دانش ریاضی بالایی برخوردار باشد ، توجه داشته باشید که این نکته هیچ ربطی به مدرک تحصیلی او ندارد ، بلکه میزان تسلط او به مباحث ریاضی است که سطح دانش او را مشخص می کند.

فن بیان قوی

نکته مهم بعدی که در انتخاب معلم ریاضی باید مد نظر داشته باشید این است که معلم از فن بیان قوی برخوردار باشد و بتواند مباحث و مفاهیم ریاضی را به خوبی باز کرده و با زبان قابل فهم برای درک بهتر توسط دانش آموز آن را آموزش دهد ، نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که هر دانش آموز سطح منحصر به فردی از یادگیری ریاضیات دارد و ممکن است نیاز باشد تا یک مفهوم ریاضی برای دانش آموز به شیوه های مختلف بیان شود ، بنابراین فن بیان قوی و امکان انتقال دانش و اطلاعات به دانش آموز از جمله مهمترین مهارت های یک استاد ریاضی است.

برنامه ریزی دقیق

معلم ریاضی برای بالا بردن بهره وری کلاس خصوصی باید در همان جلسات اولیه ، برنامه ریزی دقیقی را به خانواده دانش آموز ارائه کند ، او باید هدف از تشکیل کلاس ها و برنامه تدریس خود را در اختیار دانش آموز و اولیاء او بگذارد تا بتوان بر اساس این برنامه ریزی مدت زمان کلاس ها ، تعداد جلسات و … را مشخص کرد.

وجدان کاری

یک کلاس خصوصی ریاضی زمانی مفید و ثمربخش است که کاملا برنامه ریزی شده و دارای راندمان بالا باشد، انجام تمرینات و مثال های بسیار، پاسخ به سوالات دانش آموز، تدریس با شیوه های صحیح و استاندارد آموزشی و استفاده درست از ساعات کلاسی از جمله مسائلی است که یک مدرس با وجدان آنها را در نظر می گیرد تا وقت کلاس خصوصی بدون بهره سپری نشود.

پیگیر و مسئولیت پذیر

از جمله ویژگی های مثبت یک معلم خصوصی ریاضی آن است که پیگیر وضعیت دانش آموز باشد و گزارش دقیقی از عملکرد او در کلاس به والدین ارائه کند، میزان یادگیری او را در کلاس خصوصی و درسی بررسی کند و از شیوه های مختلف آموزشی برای پیشرفت یادگیری او استفاده کند. به موقع در کلاس درس حاضر شود و برنامه ریزی خوبی برای اداره کردن کلاس و به پایان رساندن آن داشته باشد.

حمایت و انگیزه بخشی

یک مدرس کار بلد و با تجربه باید از دانش آموز حمایت کند، مشکلات او را شناسایی کرده و در رفع آنها بکوشد، همچنین باید انگیزه کافی برای تلاش و کوشش دانش آموز در یادگیری را به او منتقل کرده و جو کلاسی انگیزشی و مثبتی داشته باشد.

ارتباط با اولیاء و دانش آموز

بهتر است که مدرس خصوصی با دانش آموز ارتباط صمیمانه و خوبی داشته باشد و همچنین با والدین او به صورت مرتب در ارتباط باشد تا در صورت بروز مشکل یا اتفاقی آنها را در جریان گذاشته و بتواند روحیه جنگندگی و تلاش را در دانش آموز زنده نگه دارد. گاهی اوقات مشکلات خانوادگی علت اصلی افت تحصیلی دانش آموزان به ویژه در دروس تمرکزی و مفهومی چون ریاضی است.

تعهد و فضایل اخلاقی

ورود به حریم خصوصی یک خانواده نیازمند وجود تعهد و فضایل اخلاقی در معلم خصوصی است، بنابراین باید سعی کنید معلمی را برای این کار انتخاب کنید که از تعهد و فضایل اخلاقی برخوردار بوده و به نوعی تضمین شده باشد.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی

از جمله مسائل دیگری که در استفاده از کلاس های خصوصی ریاضی مطرح است مسئله قیمت تدریس خصوصی ریاضی است، معمولا هزینه جلسات تدریس خصوصی ریاضیات به صورت ساعتی محاسبه می شود و تعداد ساعات کلاس و جلساتی که معلم ریاضی در اختیار فرزند شما است تعیین کننده میزان هزینه کلاس خصوصی ریاضی خواهد بود.

انتخاب از میان بهترین استادان ریاضی در تهران

حال که با ویژگی های یک معلم ریاضی خوب آشنا شدید شاید این سوال برایتان مطرح باشد که چگونه شماره معلم ریاضی، یا سایت معلم ریاضی را در اختیار داشته باشید. نگرانی بسیاری از والدین نیز عدم دسترسی به اطلاعات یک معلم ریاضی عالی در منطقه محل زندگی است.

مدرسانه موسسه تخصصی تدریس ریاضیات است که بهترین استادان ریاضی تهران را از مقطع ابتدایی تا کنکور در اختیار داشته و مفتخر است با برگزاری جلسات خصوصی تدریس ریاضی و تدریس ریاضی آنلاین در خدمت دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در سراسر کشور است.

از آنجایی که کیفیت آموزشی کلاس های تدریس خصوصی ریاضیات در مدرسانه یکسان است، قیمت کلاس های خصوصی در تمام مناطق شهری یکپارچه و مطابق با موازین حق تدریس است. بنابراین تدریس خصوصی در منطقه ۱ تهران قیمتی دقیقا مشابه با تدریس خصوصی ریاضی در مناطق دیگر شهر داشته و از نظر پایه و مبنای قیمتگذاری از یک قانون واحد در این زمینه استفاده می شود.

همکاران ما در بخش تدریس خصوصی ریاضیات از بهترین استادان ریاضی شهر تهران هستند که به لحاظ شخصیتی و دانش تضمین شده و مورد تایید موسسه می باشند. بنابراین هیچ نگرانی بابت ورود معلم خصوصی ریاضی به حریم خصوصی خانواده ها وجود نخواهد داشت. ضمن این که مدرسین خصوصی با توجه به انتظارات اولیاء دانش آموزان و شرایط دانش آموز از نظر یادگیری و شخصیت های اخلاقی انتخاب می شوند و بنابراین بهترین گزینه برای تدریس خصوصی ریاضی با توجه به شرایط دانش آموز به او معرفی می شود که این مسئله بالاترین میزان بهره وری کلاس های خصوصی با مدرسانه را در بر خواهد داشت.
برای مشاوره و دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کلاس های خصوصی ریاضی در منطقه ۱ تهران با ما تماس بگیرید.

برای رزرو بهترین دبیران ریاضی منطقه ۱ تهران به صورت آنلاین از سایت مدرسانه به صفحه تدریس خصوصی مدرسانه مراجعه کنید.

منطقه یک تهران شامل محله های آجودانیه    آبک    احتسابیه    اراج    ازگل    اسدآباد    اقدسیه    الهیه    امامزاده قاسم (شمیرانات)    باغ شاطر    تجریش    جعفرآباد    جماران    جمال آباد    جوستان    چیذر    حدادیه    حدیقه    حصارک    دارآباد    دربند    دزاشیب    رحمان آباد    رستم‌آباد بالا    زعفرانیه    سامیان    سعدآباد    سوهانک    شهرک ابوذر    شهرک البرز    شهرک پرواز    شهرک چمران    شهرک دانشگاه    شهرک شهید محلاتی    شهرک صدف    شهرک طالقانی    شهرک قائم    شهرک گلها    شهرک لاله    شهرک نفت    شهرک ولی عصر    صاحبقرانیه    عباسیه    فرمانیه    قیطریه    کاشانک    کامرانیه    گلاب دره    لارک    محمودیه    منظریه    نیاوران    ولنجک می باشد.

Visits: 1425

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.