ثبت نام

88904002 - 021

هیوا شکوهی | معلم خصوصی ریاضی پایه نهم در منزل

اینجانب هیوا شکوهی فارغ‌التحصیل دانشگاه سراسری با ده سال سابقه معلم تدریس خصوصی ریاضی هستم.

۳ سال ریاضی پایه نهم را تدریس کردم دو سال هم در پایه هشتم تدریس داشتم و در حال حاضر هم معلم خصوصی ریاضی پایه نهم در منزل هستم.

با توجه به اینکه رشته من ریاضی است و در دوران تحصیل معلم های بسیار خوبی داشتم و همچنین دوره‌های تربیت مدرس را گذرانده‌اند به تمامی فنون و روشهای تدریس آشنایی کامل دارم و همیشه در برخورد با انواع دانش آموزان روش های مخصوص با آنها را به کار می برم.

اینجانب هیوا شکوهی فارغ‌التحصیل دانشگاه سراسری با ده سال سابقه معلم تدریس خصوصی ریاضی هستم.

اینکه در تدریس خصوصی برای هر دانش آموز از چه روشی استفاده می کنم کاملا تجربی است و در اثر مشاهده الگوهای متفاوت که با دانش‌آموزان مختلفی داشتم می توانم بعد از دو جلسه به طور کامل حدس بزنم که هر دانش آموز با چه روشی که بتواند ریاضی را فرا بگیرد

بخش دیگری از فعالیت هایی که در کلاس انجام می دهم و روی روش تدریس من تاثیر بسیار زیادی می گذارد بررسی نقاط ضعف دانش آموز است من به این روش می توانم از فعالیت های بیهوده و وقت گیر که تاثیری روی پیشرفت دانش آموزان ندارد جلوگیری کنم.

از نظر من سالها تجربه و نیاز است تا بتوان به نقاط ضعف یک دانش‌آموز به‌طور دقیق پی برد اما بعد از اینکه معلم ایراد دانش‌آموز را پیدا کرد فقط همکاری دانش آموز لازم است تا بتواند او را به بهترین شکل ممکن پیشرفت دهد

یکی از مهمترین نکاتی که در تدریس ریاضی وجود دارد این است که معلم طرح درسی منظم داشته باشد و بداند که مسیر یادگیری دانش آموز از کدام جهت است و با پیدا کردن نقاط ضعف و قوت دانش آموز می توان بسیار سنجیده و اصولی و علمی عملکرد که این مسئله باعث افزایش بهره‌وری کلاس خواهد شد.

آنچه که برای من در تدریس ریاضی اهمیت دارد این است که چارچوب فکری دانش آموزان را تغییر دهم و نگاه آنها را نسبت به ریاضی بسیار مثبت تر از قبل کنم چرا که اگر دانش آموز بتواند انرژی خود را در کلاس حفظ کند بهره وری یادگیری او افزایش خواهد یافت.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.