ثبت نام

88904002 - 021

نمونه سوال فصل ۵ تا ۷ ریاضی هشتم با جواب

نمونه سوال فصل ۵ تا ۷ ریاضی هشتم با جواب به این دلیل که مباحثی چون بردار ها ، رابطه فیثاغورس ، شکل های هم نهشت ، مثلث ، توان و جذر را دربر گرفته است از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا دانش آموزان می توانند با استفاده از این نمونه سوال که در بانک  نمونه سوالات رایگان ریاضی هشتم قرار دارد خود را برای امتحان میان ترم دوم آماده کنند که بعد از امتحانات دی ماه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

این نمونه سوال از ۱۴ سوال تشکیل شده که ۱۲ سوال آن در سطح مقدماتی هستند و جمعا” ۱۰۰ نمره دارند و ۲ سوال آخر آن مخصوص استعداد یابی است و هر سوال به تنهایی ۵۰ نمره دارد یعنی جمع امتیاز این ۲ سوال برابر با جمع نمرات ۱۲ سوال اول است زیرا اگر دانش آموزان بتوانند به ۲ سوال آخر ( ۱۳ و ۱۴ ) به تنهایی و بدون کمک گرفتن پاسخ دهند می توانند برای رسیدن به سطح تیزهوشان امیدوار باشند.

همچنین می توانید برای هماهنگی معلم خصوصی از صفحه تدریس خصوصی ریاضی هشتم دیدین فرمایید.

سوال اول و دوم این نمونه سوال ریاضی هشتم از فصل ۵ مبحث بردار و مختصات است. در سوال اول دانش آموز باید مبدا مختصات برداری که مشخصات آن در صورت سوال داده شده است را به دست بیاورد و همچنین در سوال دوم با توجه به جمع بردار ها جای خالی را با اعداد مناسب پر کند.

سوال سوم و چهارم و پنجم به برسی میزان تسلط دانش آموز از فصل ۶ مبحث مثلث می پردازد که سوال سوم از دانش آموز می خواهد که محیط ذوزنقه را پیدا کند و در سوال چهارم دانش آموز باید شعاع دایره ای که مشخصات آن در صورت سوال داده شده را به دست بیاورد و سوال پنجم یک سوال اثباتی است و از جمله سوالات مفهومی مهمی از فصل ۶ به شمار می رود.

سوال ششم یک سوال ترکیبی از مبحث جذر و بردار و مختصات است که سوال مهمی هم به شمار می رود زیرا دانش آموز باید از دانسته های قبلی خود برای حل این سوال کمک بگیرد.

سوال هفتم مربوط به فصل ۷ توان و جذر است که به صورت جای خالی مطرح شده است

سوال هشتم یک سوال با مبحث تونا است که دانش آموز باید مقدار x را پیدا کند.

سوال نهم با مطرح کردن یک تقسیم و جمع کسری از دانش آموز خواسته است که آن را به صورت عددی تواندار بنویسد.

سوال دهم هم از جمله سوالاتی است که ممکن است دانش آموز را در مبحث توان کمی به چالش بکشد که می تواند سوال بسیار جذابی برای شروع حل سوالات پیچیده تر در مبحث توان باشد.

سوال یازدهم درباره به دست آوردن جذر تقریبی اعداد است.

سوال دوازدهم هم یک سوال ترکیبی بسیار عالی برای سنجش میزان درک دانش آموز از مبحث مجذور و مکعب است

سوال سیزدهم و چهاردهم هم هر دو سوال های استعدادیابی هستند و این بار بر روی توان و جذر تمرکز دارند.

برای دریافت نمونه سوال  ( فقط سوال )  روی نمونه سوال ۵ تا ۷ ریاضی هشتم کلیک کنید  ( پاسخنامه در زیر ) 

نمونه سوال فصل 5 تا 7 ریاضی هشتم با جواب به این دلیل که مباحثی چون بردار ها ، رابطه فیثاغورس ، شکل های هم نهشت ، مثلث ، توان و جذر را دربر گرفته است از اهمیت زیادی برخوردار است. زیرا دانش آموزان می توانند با استفاده از این نمونه سوال که در بانک  نمونه سوالات رایگان ریاضی هشتم قرار دارد خود را برای امتحان میان ترم دوم آماده کنند که بعد از امتحانات دی ماه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

دانلود جواب نمونه سوال ریاضی هشتم فصل پنج تا هفت

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.