هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

موفقیت و پیشرفت تحصیلی مانی مارال پور

وقتی حرف از تلاش برای بالا بردن نمرات درسی ، مخصوصا” ریاضی می شود خیلی ها در عمل کاری از پیش نمی برند و فقط به صحبت کردن درباره آن اکتفا می کنند. اما عده کمی هم مثل مانی مارال پور ، از تلاش کردن نمی ترسند و به دنبال موفقیت های تحصیلی هستند.

مانی مارال پور با این که دانش آموز باهوشی بود در ریاضی مشکل داشت و نمراتش برای او رضایت بخش نبود و کمی دلسرد شده بود. اما مانی از آن دانش آموز هایی نبود که نا امید شود و مصمم بود که اوضاع رو تغییر دهد. او شروع به تلاش بیشتر برای حل تمرین های ریاضی و در جلسات تدریس خصوصی ریاضی مدرسانه شرکت کرد و بعد از مدرسه هم در خانه بیشتر مطالعه و تمرین ریاضی حل می کرد. همچنین مانی مارال پور با تلاشی که داشت اعتماد به نفس خودش را هم قوی تر کرد چراکه به توانایی‌ هایش برای موفقیت ایمان داشت.

پس از چند هفته کار سخت و فداکاری، نمرات مانی در ریاضی شروع به بهبود کرد اما عالی نبودن و به همین دلیل مانی به تلاشش ادامه داد و بعد از گذشت چندین جلسه ریاضی با یکی از معلمان مدرسانه ، مانی شروع به درک بیشتری از مفاهیم ریاضی کرد و نمرات او باز هم بالاتر رفت و در نهایت زحمات مانی نتیجه داد و توانست به نمره بالای ۱۹ ریاضی که هدف تحصیلی اش بود دست پیدا کند.

داستان مانی مارال پور به ما یادآوری می کند که با تلاش و اراده می شود موفقیت های زیادی را به دست آورد و خیلی از دانش آموزانی که نمرات پایینی در درس ریاضی دارند به دلیل تلاشه کم است نه هوش کم!

همچنین دانش آموز های مدرسانه مثل مانی به ما ثابت می کنند که با طرز فکر درست و تلاش و فداکاری می شود به هر چیزی رسید و موفقیت همیشه ممکن است ، حتی اگه به نظر خیلی دور برسد!

از این که چنین دانش آموز هایی عضوی از مدرسانه هستند خوشحالیم و امیدواریم موفقیت های بیشتری از آنها ببینیم. همچنین از والدین مانی هم متشکریم که ما را انتخاب کردند تا در کنار فرزندشان باشیم.

 

 

Views: 563

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.