ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی هشتم

نعیم حاج باقری هستم معلم ریاضی هشتم از سال ۹۲ در حال تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم و همچنین دو سال معلم ریاضی هشتم در مدرسه امام حسین بودم.

بعد از فارغ التحصیلی شروع به تدریس کردم و به آموزش ریاضی علاقه مندم و به دلیل این که به مطالب ریاضی نهم مسلطم ترجیح می دهم در همین پایه تدریس کنم.

نعیم حاج باقری هستم معلم ریاضی هشتم از سال 92 در حال تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم و همچنین دو سال معلم ریاضی هشتم در مدرسه امام حسین بودم.

من در کلاس تقویتی و پیشرفته ریاضی نهم جزوه ای دارم که مطالب ریاضی را به طور جامع دسته بندی کردم و در آن با مثال های واضح تمرین های کلاسی را پوشش داده ام.

من در تدریس خصوصی ریاضی نهم با سبک تفکر دانش آموز شروع می کنم و اول سعی می کنم با او ارتباط خوبی برقرار کنم و سپس دانش آموز را در تدریس مشارکت می دهم و بعد از این که ذهن او به خوبی با مطلب در گیر شد او را در روند تدریس ریاضی درگیر می کنم.

من معلم ریاضی نهم در آموزشگاه های تدریس خصوصی در تهران هم بوده ام و در آنجا هم شاگردان زیادی داشتم و سعی کردم تا آنجا که امکان دارد نمره دانش آموز را بالا ببرم.

در کل این که معلم ریاضی باید بتواند مفاهیم را خوب به دانش آموزان منتقل کند و این انتقال مفاهیم بستگی به ظرفیت و پایه دانش آموز دارد و یک معلم باید سعی کند تا راهی برای آموزش ریاضی پیدا کند ممکن است در بعضی از دانش آموزان زمان بر باشد اما در کل یک معلم باید به فکر نتیجه باشد.

من خودم همیشه دادن تمرین ریاضی در منزل به اندازه و اانرژی دادن به دانش آموز را از واجبات تدریس می دانم و دانش آموزان نهم را هم با حل تمرین های زیاد برای سال دهم آماده می کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.