ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی چهارم در تهران

آزیتا گرمکی راد هستم معلم خصوصی ریاضی چهارم در تهران از سال ۹۰ در حال تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم در این ۷ سال در مدرسه نمونه دولتی و دولتی معلم ریاضی چهارم ابتدایی بوده ام در تمام این ۷ سال چهارم ابتدایی ندریس کردم و دانش آموزان زیادی را چه در تقویتی و چه پیشرفته به نمره های بالای ریاضی رسانده ام.

آزیتا گرمکی راد هستم معلم خصوصی ریاضی چهارم در تهران از سال 90 در حال تدریس خصوصی ریاضی در تهران هستم در این 7 سال در مدرسه نمونه دولتی و دولتی معلم ریاضی چهارم ابتدایی بوده ام در تمام این 7 سال چهارم ابتدایی ندریس کردم و دانش آموزان زیادی را چه در تقویتی و چه پیشرفته به نمره های بالای ریاضی رسانده ام.

من در تدریس خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی بسیار پر انرژی هستم و فن بیان خوبی دارم در این مدت که به کار تدریس ریاضی مشغول هستم انواع دوره های تدریس را گذرانده ام که یکی از این دوره های دوره ضمن خدمت آموزش و پرورش است و شیوه های خلاقانه و جدید تدریس ریاضی چهارم دبستان را نیز گذرانده ام.

تسلط کاملی به مطالب ریاضی چهارم دارم و در تدریس دانش آموزان تقویتی از روش دست ورزی برای بهتر فهمیدن مطالب ریاضی استفاده می کنم نمونه سوالات هوش زیادی برای دانش آموزان پیشرفته در کلاس حل می کنم و معتقدم که اگر دانش آموز به طور پیوسته در کلاس ریاضی شرکت کند هیچ وقت در هیچ درسی مشکل نخواهد داشت.

در تدریس مطالب چهارم مثلا” در جمع و تفریق کسر ها به جای نوشته از شکل استفاده می کنم و سعی می کنم در کلاس طوری تدریس کنم که همه دانش آموزان با آن مطلب ریاضی درگیر شوند.

همه سعیم در تدریس خصوصی و گروهی ریاضی این است که دانش آموز سر کلاس مطلب را برفهمد و حل تمرین منزل برای او فقط حکم یاد آوری را داشته باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.