هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

موفقیت و رشد درسی دانش آموز وانیا دهدشتی

بسیاری از والدین و دانش آموزان بر این باورند که برای کسب نمرات عالی در ریاضی و رسیدن به رتبه های بالای درسی باید استعداد ریاضی داشت اما باید بگوییم که خوش به حال افرادی که این موضوع را باور ندارند و مانند وانیا دهدشتی و والدین ایشان به تلاش مستمر بیشتر از هر چیزی ایمان دارند.

وانیا در دو سال گذشته به طور مستمر در کلاس های خصوصی ریاضی مدرسانه شرکت کرده است و حالا نه تنها به بالاترین نمرات ریاضی در پایه هفتم در مدرسه دست یافته بلکه ریاضی را به طور مفهومی فرا گرفته است و همچنین این انگیزه و اعتماد به نفس را دارد که در سال های آینده ریاضی را عمیق تر فرا گرفته و خود را برای کنکور آماده سازد.

همیشه دانش آموزانی که به تلاش و کوشش تکیه می کنند به نتایج بسیار ارزشمند تری نسبت به دانش آموزانی که به دنبال راه های میان بر هستند دست پیدا می کنند.

از نظر ما اغلب دانش آموز ها توانایی بسیار خوبی در یادگیری ریاضی دارند اما به دلیل این که به اندازه کافی تلاش نمی کنند و به راه شان ادامه نمی دهند به نتایج مطلوبی نمی رسند اما دانش آموزانی مثل وانیا همیشه ثابت می کنند که می توان بسیار بیشتر از آنچه که امروز هستیم پیش برویم و ادامه دادن و تسلیم نشدن باعث می شود  ما به هر چیزی که می خواهیم برسیم.

ما به دانش آموزانی مانند وانیا افتخار می کنیم که همیشه به ما یادآور می شوند که با تلاش می توان به بهترین ها دست یافت و بی شک مطمئنیم که وانیا می تواند بسیار فراتر از آنچه که امروز کارنامه او نشان می دهد باشد و امیدواریم برای کسب افتخارات و موفقیت های تحصیلی بیشتر در کنار او باشیم.همچنین از خانواده محترم دهدشتی هم برای این که مدرسانه را انتخاب نمودند متشکریم.

Views: 2892

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.