هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی

معلم تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی

پایه سوم دبستان، سال میانی در مقطع ابتدایی محسوب می شود، دانش آموز در این مقطع به خوبی با شیوه تدریس و آموزش رسمی آشنایی پیدا کرده است و محیط مدرسه برای او یک محیط آرام و دوستانه است، به همین دلیل اکثر دانش آموزان در این سال تحصیلی ثبات خوبی از نظر برقراری تعامل با معلم یا دوستان در کلاس درس دارند. بنابراین انتظار می رود که تمرکز کافی برای یادگیری ریاضی در کلاس برای دانش آموز فراهم باشد.

در کتاب ریاضی سوم ابتدایی چه می آموزیم

از  آنجایی که پایه سوم ابتدایی در میانه راه مقطع دبستان واقع شده است می توان گفت که سطح مباحث و مفاهیم در این کتاب از سطح ابتدایی به سطح متوسط نزدیک می شود. دانش آموزان در این کتاب با مفاهیمی چون الگوها، عددهای چهار رقمی، عددهای کسری، ضرب و تقسیم، محیط و مساحت، جمع و تفریق، آمار و احتمال و ضرب عددها  آشنا می شوند.

همانطور که مشاهده می کنید برخی از این مفاهیم در ادامه مفاهیمی که دانش آموز در سال اول و دوم ابتدایی آموخته است آمده اند و برخی دیگر نیز مفاهیم جدیدی هستند که دانش آموز با آنها آشنا می شود، به طور مثال مبحث مربوط به کسرها یا آمار و احتمال از آن جمله است، پس انتظار می رود که برخی از دانش آموزان در این مباحث جدید با مشکلاتی در زمان آموزش رو به رو شوند.

در حالت کلی یادگیری ریاضی یک مسئله نسبی است و ممکن است برخی از مباحث به نظر سخت و مشکل برای عده ای  از دانش آموزان کاملا آسان باشد و برعکس برخی مفاهیم آسان را به راحتی نتوانند درک کنند. پس نباید انتظار داشت که همه دانش آموزان به یک اندازه مفاهیم ریاضی را درک کرده و بفهمند. به همین دلیل است که اهمیت استفاده از تدریس خصوصی ریاضی سوم در این پایه تحصیلی مورد توجه قرار میگیرد.

آموزش مفهومی ریاضی سوم ابتدایی

کاملا" تخصصی و پایه ای

ارسال گزارش بعد از هر جلسه

به صورت صوتی با جزئیات کامل

تضمین معلم خصوصی ریاضی سوم ابتدابی

حداقل ۱۲ سال سابقه تدریس

بهترین روش تدریس ریاضی سوم ابتدایی

از آنجایی که ریاضی یک درس مفهومی و ادراکی است، شیوه های تدریس نقش مهمی در یادگیری دانش آموزان دارند، به همین دلیل سعی می شود در مقطع دبستان که مفاهیم ابتدایی ریاضی آموزش داده می شود از مدرسین با تجربه و مهارت بالا استفاده شود. نکته مهم اینجا است که اگر دانش آموزی این مفاهیم پایه ای را نیاموزد یا در یادگیری آنها دچار مشکل باشد مطمئنا در سال های تحصیلی بالاتر با مشکل مواجه خواهد شد، پس توصیه می شود که در صورت عدم یادگیری ریاضی سوم ابتدایی در مدرسه یا عدم استفاده از روش های تدریسی مناسب توسط معلم سوم ابتدایی بهتر است به فکر استفاده از تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی برای فرزند خود باشید.

کلاس خصوصی ریاضی سوم باید توسط یک مدرس آگاه به منابع درسی و همچنین آشنا به روش های آموزشی استاندارد و مطابق با سیستم آموزشی کشور صورت گیرد، در غیر اینصورت دانش آموز در یادگیری دچار مشکل شده و بین روش های مختلف آموزشی سردرگم می شود.

تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی در مدرسانه

اغلب والدین آگاه بدون در نظر گرفتن موقعیت تحصیلی فرزند خود سعی می کنند با برگزاری کلاس های خصوصی شرایط پیشرفت و بهبود وضعیت تحصیلی فرزند خود را مهیا سازند، کارشناسان توصیه می کنند که کلاس های تقویتی ریاضی مختص به دانش آموزان ضعیف نیست، بلکه همه دانش آموزان با شرایط مختلف تحصیلی می توانند از آن بهره مند شود.

معلم ریاضی سوم ابتدایی باید علاوه بر مهارت بالا در آموزش ریاضی با شرایط برقراری ارتباط و تعامل مناسب با دانش آموز در این مقطع سنی نیز آشنایی داشته باشد، این ارتباط نزدیک کمک می کند تا یادگیری با آرامش بیشتری همراه بوده و جو کلاس باعث برهم خوردن تمرکز دانش آموز در زمان آموزش نشود.

در نظر گرفتن توانایی های دانش آموز، شرایط تحصیلی او، مشکلات فردی و خانوادگی و توجه به شخصیت و نوع برقراری ارتباط با وی کمک می کند تا کلاس خصوصی بازدهی بیشتری داشته باشد، بنابراین نباید تصور شود هر معلم ریاضی می تواند گزینه مناسب کلاس تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی باشد.

اگر به دنبال استخدام بهترین معلم کلاس سوم ابتدایی برای فرزند خود هستید ما مدرسانه را به شما پیشنهاد می کنیم، دلیل این ادعا را در ادامه مطالعه می کنید.

بهترین اساتید ریاضی تهران در مدرسانه

ما در مدرسانه برای همکاری با اساتید محترم ریاضی ضمن احترام به توانایی ها و زحمات این عزیزان، فیلترهای سختگیرانه ای اعمال می کنیم، چرا که معتقدیم تنها بهترین ها می توانند تضمین کیفیت آموزشی را برای مدرسانه به همراه داشته باشند.

 

این فیلترهای گزینشی شامل مدرک تحصیلی، توانایی های تدریس و آموزش، آشنایی با شخصیت های مختلف دانش آموزی، علم به روز در ریاضیات و شیوه های تدریس آن، صبور و با اخلاق، وظیفه شناس، منظم و متعهد و … می شود، ۱۱ فیلتر تخصصی در زمینه استخدام همکاران در بخش تدریس ریاضیات باعث شده است که گلچین بهترین اساتید ریاضی تهران در خدمت مدرسانه باشند.

 

ضمن این که با برگزاری کلاس های منظم برای همفکری و بیان روش های جدید آموزش ریاضی و همچنین آشنایی با روانشناسی کودک و نوجوان برای برقراری ارتباط بهتر با دانش آموزان سعی می کنیم همواره در بهبود کیفی کلاس های خصوصی ریاضی مدرسانه موفق تر عمل کنیم.

 

در مدرسانه بعد از مشاوره آنلاین یا تلفنی کارشناسان با والدین و دانش آموزان با توجه به شرایط درسی و محیطی دانش آموز و انتظارات والدین بهترین معلم به آنها معرفی می شود، انتخاب بهترین مدرس به معنای تفاوت کیفی در کلاس های آموزشی نیست، بلکه صرفا دبیران با توجه به شرایط دانش آموز و انتظارات خانواده انتخاب خواهند شد، به طور مثال برای یک دانش آموز دبستانی با اختلال بیش فعالی یا عدم تمرکز نیاز به یک مدرس حرفه ای با تجربه کافی در این زمینه است، یا استفاده از مدرس خصوصی ریاضی خانم برای کلاس خصوصی ریاضی دختران در مقطع متوسطه و … .

 

با توجه به یکسان بودن کیفیت کلاس های آموزشی قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوم دبستان در تمام مناطق تهران یکسان است و هیچ تفاوتی میان منطقه های سکونتی دانش آموزان وجود نخواهد داشت، ضمن این که شرایط و کیفیت برگزاری کلاس خصوصی ریاضی آنلاین و حضوری یکسان بوده و انتخاب آن با توجه به شرایط و هدف دانش آموز مشخص می شود.

نظر والدین درباره مدرسانه​

پیگیری وضعیت دانش آموز در کلاس ریاضی سوم ابتدایی

از جمله مهمترین اقدامات دبیران ریاضی در مدرسانه پیگیری مداوم شرایط تحصیلی دانش آموز است، معلم خصوصی ریاضی سوم دبستان بعد از هر جلسه آموزشی گزارشی شامل نحوه عملکرد، میزان یادگیری، حل تمرین ها و تکالیف، تمرکز دانش آموز و … در کلاس خصوصی تهیه کرده و در اختیار والدین قرار می دهد، این عملکردها با امتیاز بندی بین ۱ تا ۱۰ مشخص شده اند که وضعیت دانش آموز را بعد از برگزاری هر جلسه مشخص می کند، به این ترتیب والدین می توانند توجه و تمرکز بیشتری روی شرایط فرزند خود داشته و در مورد برنامه های آینده او تصمیمگیری بهتری داشته باشند.

هدف مدرسانه از تدریس خصوصی ریاضی

هدف ما از تدریس خصوصی ریاضی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضی و آموزش مفهوم آن است.

در واقع ما نمی خواهیم در روند تدریس خصوصی  نقش یک مسکن را داشته و فقط درد عدم یادگیری دانش آموز را کاهش دهیم. بلکه هدف ما این است که دانش آموز به نگرش متفاوتی نسبت به ریاضیات برسد و به جای بسنده کردن به حداقل ها و نمره قبولی با یادگیری و حل مسائل پیچیده  به ریاضی علاقه مند شده و آن را بفهمد.

در ادامه ، روند تدریس خصوصی در مدرسانه را مشاهده خواهید کرد.

 

سخن پایانی

مدرسانه بهترین انتخاب برای والدینی است که نگران آینده تحصیلی فرزندان خود در شرایط کنونی هستند، ضمن این که علاقمندی به ریاضیات یا پیشرفت دانش  آموز در ارتقاء سطح کیفی یادگیری نیز می تواند از جمله اهداف والدین در استفاده از کلاس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی در این مقطع تحصیلی باشد.

علاقمند شدن دانش آموز به یادگیری درس مهمی چون ریاضیات نقش بسزایی در آینده تحصیلی او و همچنین موفقیت های تحصیلی و اعتماد به نفس بالا در یادگیری مهارت ها و دانش های گوناگون خواهد داشت، بنابراین توصیه ما این است که با کمک گرفتن از بهترین ها زمینه را برای رشد و پیشرفت فرزند خود در آینده فراهم کنید، تا آینده را به تصاحب فرزند خود درآورید.

مراحل ثبت نام و تشکیل کلاس در مدرسانه

تماس با مدرسانه

برای توضیح اشکالات درسی و نیاز تحصیلی دانش آموز

انتخاب بهترین معلم

توسط مدرسانه در کمتر از ۲ ساعت

پرداخت مبلغ کلاس

۲۴ ساعت قبل از هر جلسه

تشکیل اولین جلسه خصوصی

حضوری و آنلاین

نحوه عملکرد مدرسانه بعد از اولین جلسه

ارسال گزارش

معلم مربوطه بعد از هر جلسه ، یک گزارش کامل صوتی از فعالیت های انجام شده در کلاس ریاضی و وضعیت دانش آموز را برای والدین و مدرسانه ارسال می نماید.

ارسال تمرین

معلم پس از پایان هر جلسه ، تمرین های مشخصی را با استفاده از سیستم ارسال تمرین مدرسانه ، برای دانش آموز ارسال می نماید و انجام تمرین های ارسال شده ، توسط پشتیبانی پیگیری می شود

افزایش انگیزه در دانش آموز

بعد از موفقیت های تحصیلی دانش آموزان داستان آنها در بخش دانش آموزان موفق منتشر خواهد شد.

 

مشاوره ( به زودی )

بعد از جلسه پنجم به طور مستمر فایل صوتی مشاوره برای دانش آموزان ، ارسال خواهد شد.

 

هدف مدرسانه از تدریس خصوصی ریاضی

نمونه سوالات ریاضی سوم دبستان

طراحی شده توسط معلمان تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی

نمونه ای از معلمان ریاضی سوم ابتدایی

قیمت تدریس خصوصی ریاضی سوم دبستان

در سطح کتاب درسی

۳۸۵٫۰۰۰ تومان

در سطح پیشرفته

۴۹۵٫۰۰۰ تومان

حضوری + آنلاین

۵۱۳٫۰۰۰ تومان

کاربرگ فصل به فصل ریاضی سوم دبستان با جواب

کاربرگ ریاضی سوم فصل ۱ با جواب

شامل ۳۰ سوال و جواب از الگوها

کاربرگ ریاضی سوم فصل ۲ با جواب

شامل ۳۰ سوال و جواب از عددهای چهار رقمی

کاربرگ ریاضی سوم فصل ۳ با جواب

شامل ۳۰ سوال و جواب از عددهای کسری

کاربرگ ریاضی سوم فصل ۴ با جواب

شامل ۳۰ سوال و جواب از ضرب و تقسیم

کاربرگ ریاضی سوم فصل ۵ با جواب

شامل ۳۰ سوال و جواب از محیط و مساحت

کاربرگ ریاضی سوم فصل ۶ با جواب

شامل ۳۰ سوال و جواب از جمع و تفریق

کاربرگ ریاضی سوم فصل ۷ با جواب

شامل ۳۰ سوال و جواب از آمار و احتمال

کاربرگ ریاضی سوم فصل ۸ با جواب

شامل ۳۰ سوال و جواب از ضرب عددها

پاسخ به سوالات متداول

انتخاب دبیر در مدرسانه چگونه است؟

انتخاب دبیر در مدرسانه بر اساس شرایط دانش آموز است.کارشناسان ما در زمان ثبت نام آماده شنیدن مشکلات و شرایط والدین و دانش آموزان برای انتخاب دبیر هستند ما هر دبیری را برای هر دانش آموزی پیشنهاد نمی کنیم ، بلکه بعد از مشاوره و شناخت کافی از شرایط و شخصیت دانش آموز بهترین مورد را برای شروع کلاس ها پیشنهاد می کنیم.به طور مثال معلم دانش آموز ششم که اختلال یادگیری دارد با معلم دانش آموزی که بیش فعال است متفاوت است و حتی دبیران تقویتی و تیزهوشان ما نیز با یکدیگر متفاوت اند. همچنین این مسئله در مورد انتخاب دبیر برای دانش آموزان منزوی ، دانش آموزانی که مشکلات خانوادگی دارند ، آنهایی که به سختی با دیگران ارتباط برقرار می کنند ، دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی نابغه هستند و … نیز صادق است.

در پایه سوم دبستان چه مباحثی تدریس می شود؟

دانش آموز در ریاضی سوم دبستان درباره مفاهیمی چون الگوها ، عددهای چهار رقمی ، عددهای کسری ، ضرب و تقسیم ، محیط و مساحت ، جمع و تفریق ، آمار و احتمال و ضرب عدد های یاد می گیرند که هر کدام پایه های مباحث کتاب های ریاضی سال های آینده دانش آموز اند. 

روش تدریس معلمان مدرسانه چگونه است؟

روش تدریس دبیران مدرسانه بر اساس استاندارد های تدریس در مدرسه است و دبیران این مجموعه دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش را دیده اند و در صورت لزوم از روش های متفاوتی برای هر دانش آموز استفاده می کنند

مدل های تدریس ریاضی در مدرسانه چگونه است؟

مدرسانه در دو مدل حضوری و آنلاین فعالیت می کند که تدریس حضوری به صورت خصوصی منزل فقط در شهر تهران و تدریس خصوصی و گروهی آنلاین برای ایرانیان عزیز سراسر دنیا امکان پذیر است

در پایه سوم دبستان چه مباحثی از کتاب ریاضی مهم است؟

در کلاس سوم دبستان همه مباحث کتاب درسی ریاضی بسیار مهم اند اما از مهمترین آنها می توان به مباحثی چون ماشین های ورودی و خروجی ، اعداد کسری ، ضرب و تقسیم . مجیط و مساحت اشاره کرد.

مدرسانه کلاس خصوصی پیشرفته برای دانش آموزان سوم برگزار می کند؟

بله در این کلاس ها ما مباحث ریاضی پایه سال سوم ابتدایی را آموزش می دهیم و پس از اطمینان کامل از یادگیری دانش آموز سراغ مباحث پیشرفته تر خواهیم رفت گ و بعد از آن شروع به توضیح و حل نمونه سوالات پیچیده از کلاس سوم و سوالات هوش می کنیم.

معمولا" دانش آموزان سوم در کدام مباحث مشکل دارند؟

برای اکثر ما مفاهیم پیش پا افتاده ای چون اعداد چهار رقمی یا کسر و ضرب و تقسیم بسیار ساده و بدیهی هستند اما فهماندن و فهمیدن این مفاهیم به دانش آموزان پایه سوم ابتدایی به این آسانی که ما تصور می کنیم نیست. همه دانش آموزان شرایط یکسانی ندارند، برخی از آنها ممکن است به بیش فعالی یا اختلال تمرکز و یادگیری دچار باشند، برخی از آنها ترس از حضور در کلاس و تعامل با مدرس دارند و بسیاری از آنها حتی نمی دانند که اگر در یادگیری درس مشکل دارند باید دقیقا چه کاری انجام دهند.

درس ریاضی سوم دبستان مفاهیم ابتدایی را به دانش آموزان آموزش می دهد و باب آشنایی خیلی از مباحثی از ریاضی است که دانش آموزان درسال های بعد یاد می گیرند.

روش های تدریس و آرامش دانش آموز در کلاس درس ریاضی می تواند باعث علاقه او به این درس یا بیزاری او از ریاضی باشد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که دانش آموز احساس خوبی از یادگیری ریاضی داشته باشد و با تسلط خوبی در ریاضیات به کلاس دوم قدم بگذارد.

آیا مدرسانه در روند کلاس های خصوصی با والدین تعاملی دارد؟

بله ما در روند کلاس های خصوصی همه چیز را به معلم واگذار نمی کنیم بلکه معلم بخشی از روند آموزشی در مدرسانه است. یکی از مهم ترین مسائلی که ما به آن پایبندیم، پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموز در دوران برگزاری کلاس های خصوصی است ، مدرسین ما بعد از هر کلاس آموزشی دانش آموز را ارزیابی کرده و به او از ۱ تا ۱۰ امتیاز می دهند ، این مسئله نه تنها باعث می شود که وضعیت آموزشی دانش آموز مشخص باشد ، بلکه می توان روند پیشرفت او را در دوران آموزش خصوصی به خوبی پیگیری کرد. دبیران مدرسانه بعد از هر جلسه آموزشی ، گزارشی از وضعیت کار و عملکرد دانش آموز از جمله میزان همکاری ، تمرکز ، انجام تکالیف و یادگیری را در اختیار والدین قرار می دهند که این مسئله باعث می شود والدین امکان تصمیم گیری بهتر و مناسب تر برای شرایط فرزند خود داشته باشند

Visits: 45

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.