هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

بهاره برجی | تدریس خصوصی ریاضی سوم دبستان در تهران

اینجانب بهاره برجی مدرس ریاضی سوم ابتدایی با سابقه تدریس ۷ ساله در درس ریاضی در سال تحصیلی و همچنین تدریس خصوصی ریاضی سوم در فصل تابستان به مدت ۴ سال و تدریس خصوصی ریاضیات در پایه های چهارم و چنجم دبستان در منزل در شهر ملارد.

من خودم به تدریس بسیار علاقه مندم و با صبر و حوصله آموزش می دهم در مدت ۴ سالی که در پایه سوم در فصل تابستان تدریس می کردم با دانش آموزان بسیاری چهارم را دوره کرده و تعداد زیادی تمرین حل می کردم و دانش آموزانی که کمی در سوم ضعیف تر بودند را سال سوم دبستان و سال های قبل آن را دوره می کردم.

من در زمینه تدریس خصوصی ریاضی چه در تابستان و چه در سال تحصیلی سعی میکنم از مثالهای کاربردی و ساده شروع کنم و یا حتی با بازی مسئله را آموزش دهم. آموزش با مثال های فراوان و تشویق کودکان به بازی و ریاضیات کنار هم حس علاقه مندی کودک به ریاضیات را افزایش میدهد.

مثلا فرض کنیم میخواهیم جمع و تفریق و ضرب و تقسیم را به کودک بیاموزیم.برای اینکار یک بازی طراحی کرده و در آن به کمک خود دانش آموز مسئله را آموزش و حل میکنیم و در پایان جوایزی برای تشویق آنان در نظر میگیریم

Views: 515

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.