هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

سارا بهارلو | معلم خصوصی کلاس دوازدهم

سارا بهارلو هستم معلم خصوصی کلاس دوازدهم ۹ سال سابقه تدریس دارم و طراح سوال های آزمون قلمچی برای پایه های دوازدهم و یازدهم نیز در این مدت بودم.

در مدت این ۹ سال با دو مدرسه که یکی دبیرستان و یکی هنرستان بود برای تدریس ریاضی پایه های یازدهم و دوازدهم همکاری داشتم و قبل از آن هم در همان مدارس دوم و سوم دبیرستان و هنرستان تدریس ریاضی داشتم.

یک فوق لیسانس از دانشگاه امیرکبیر را دارم و در سال نود فارغ التحصیل شدم.

من به دلیل این که ریاضی را در دبیرستان و دانشگاه به خوبی یاد گرفتم سعی کردم آن را به دانش‌آموزان هم آن طور که یاد گرفتم آموزش دهم زیرا معلمان و استادان خیلی خوبی برای یادگیری ریاضی داشتم.
یکی از روش های استانداردی که برای تدریس ریاضی از پایه استفاده می کنم ابتدا آموزش سطح پایین و مقدماتی است یعنی ابتدا توضیحات خیلی مختصر و کلی را به دانش‌آموز می‌دهم تا ذهنش با مبحث درگیر شود سپس توضیحاتی را به آن اضافه می کنم و برای تثبیت آن در ذهن دانش آموز تلاش می کنم بعد از اینکه مطمئن شدم او مبحث درسی را به خوبی فهمیده است آموزش سطح بالاتر را شروع می‌کنم و بعد از آن نیز با دلایل و توضیحات بیشتر آن را در ذهن دانش آموز تثبیت می کنم و تازه بعد از آن مثالی می آورم و بعد از اینکه مطمئن شدم دانش آموز مثال را فهمیده یک سوال مانند مثال مطرح می کنم تا دانش آموز را مورد سنجش قرار دهم و ببینم آیا روی مبحث درسی تسلط پیدا کرده یا خیر و بعد از آن تلاشم این است که او با انواع نمونه سوالات احتمالی در امتحان آشنا شود.

در کلاس ریاضی حفظ روحیه دانش‌آموزان برای من اهمیت زیادی دارد من معتقدم که اگر اعتماد به نفس دانش آموز در کلاس حفظ شود و بتواند با انرژی در کلاس حضور یابد قطعاً پتانسیل بهتری برای یادگیری خواهد داشت.

به دلیل اینکه مباحث ریاضی پایه دوازدهم مقداری پیچیده و سنگین است از نظر من بهتر است معلم خیلی ساده مباحث درسی را توضیح دهد و جو کلاس را همواره شاد نگه دارد زیرا دانش آموزان برای ریاضی استرس دارند و بهتر است که محیط کلاس آنها یک محیط شاد و پر انرژی باشد

Visits: 442

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.