ثبت نام

88904002 - 021

معلم تقویتی شیمی دهم | شیرین بنیادی

شیرین بنیادی هستم، مدرس درس شیمی مقطع دوم متوسطه، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی محض هستم، ۱۵ سال سابقه تدریس در مدرسه و ۸ سال سابقه تدریس خصوصی درس شیمی دارم.

درس شیمی یکی از دروس پایه و بسیار مهم در رشته ریاضی و تجربی است. این درس یکی از منابع اصلی کنکور نیز محسوب می شود. اگرچه مباحث درس شیمی با زندگی روزانه عجین است، اما نکات پیچیده ای دارد که بسیاری از دانش  آموزان در یادگیری آنها دچار مشکل هستند. شاید به همین دلیل است که برگزاری کلاس های فوق العاده در مدرسه یا استفاده از معلم تقویتی برای این درس میتواند به مشکل دانش آموزان در یادگیری کمک کند.

شیرین بنیادی هستم، مدرس درس شیمی مقطع دوم متوسطه، دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی محض هستم، 15 سال سابقه تدریس در مدرسه و 8 سال سابقه تدریس خصوصی درس شیمی دارم.

اولین باری که دانش آموزان با درسی به نام شیمی آشنا می شوند، سال دهم متوسطه است، بنابراین عادی است که دانش آموز برای تسلط بیشتر بر مباحث شیمی دهم نیاز به کلاس های خصوصی داشته باشد.

من سعی میکنم مباحث درسی شیمی دهم را با زبانی ساده و با مثال های روزمره برای دانش آموز در کلاس تقویتی در منزل شرح دهم. ترجیح میدهم که شیوه تدریسم هم راستا با شیوه تدریس معلم مدرسه باشد تا دانش آموز دچار گیجی و ابهام در یادگیری مباحث عملی و فرمولی نداشته باشد. فکر میکنم توضیحات به زبان ساده تر و قابل فهم بودن برای دانش آموز تنها راه آموزش بهتر است.

ارتباط موثر بین دانش آموز و معلم از جمله موارد دیگری است که به پویا و موثر بودن کلاس ها کمک می کند. بنابراین سعی میکنم ارتباط خوبی با دانش آموزانم چه در کلاس های درسی مدرسه و چه در کلاس های خصوصی برقرار کنم.

شیوه تدریس من در حالت کلی به بیان مفهومی نکات و مباحث و همچنین مطالعه عمیق دانش آموز برای یافتن پاسخ پرسش های احتمالی و درک مطالب می پردازد. من سعی میکنم قبل از شروع درس دانش آموز را به تفکر واداشته و از او میخواهم با یک مطالعه سطحی سوالاتی که در خصوص مباحث درسی به ذهنش می رسد یادداشت کند، سپس با تدریس  مفهومی نکات به پاسخ پرسش ها رسیده و کنجکاوی دانش آموز را اغنا می کنم.

درس شیمی یک درس کاملا مفهومی است بنابراین تنها حفظ کردن مطالب هیچ کمکی به دانش آموز نمیکند، به خصوص اگر قصد داشته باشد در کنکور شرکت کرده و به دنبال موفقیت در دانشگاه باشد.

من پیشنهاد میکنم اگر دانش آموزی دارید که در این درس دچار ضعف یادگیری است حتما با برگزاری کلاس های خصوصی و تقویت او در درس شیمی به موفقیت بلند مدت او کمک کنید، یادگیری مفهومی درس شیمی به موفقیت در این درس در کنکور نیز منجر می شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.