ثبت نام

88904002 - 021

مریم ابراهیمی | معلم خصوصی ریاضی پنجم

مریم ابراهیمی هستم کارشناس ارشد ریاضی به مدت ۱۰ سال است که معلم ریاضی پنجم ابتدایی هستم و در مدرسه های دولتی و غیر دولتی و آموزشگاه های مختلف تهران فعاالیت داشتم طراح سوال آزمون های خرداد مدرسه های غیر انتفاعی که در آنها فعالیت دارم هستم.

مریم ابراهیمی هستم کارشناس ارشد ریاضی به مدت 10 سال است که معلم ریاضی پنجم ابتدایی هستم و در مدرسه های دولتی و غیر دولتی و آموزشگاه های مختلف تهران فعاالیت داشتم طراح سوال آزمون های خرداد مدرسه های غیر انتفاعی که در آنها فعالیت دارم هستم.

من در تدریس خصوصی ریاضی پنجم ابتدایی بسیار صبورم و خودم در سر کلاس انرژی فوق العاده ای دارم و این انرژی را به دانش آموزان منتقل می کنم.

من به عنوان معلم ریاضی پنجم معتقدم که دانش آموز باید به دبیر خود اعتماد داشته باشد و باور کند که معلمش از دانش خوبی برخوردار است که این مستلزم مهارت معلم در تدریس است.

به دلیل انرژی بالایی که دارم در کلاس پر تحرکم و این باعث با لار رفتن انگیزه دانش آموزان و کسل نشدن کلاس می شود.

من در کلاس ریاضی از ابزار کمک آموزشی و بازی و ریاضی استفاده می کنم زیرا باعث ماندگاری بیشتری در ذهن دانش آموزان می شود معمولا” در کلاس گروهی ریاضی دانش آموزان را تشویق به حل گروهی مسائل ریاضی می کنم تا کار تیمی را هم به آنها از این طریق آموزش دهم.

در کلاس یا تدریس خصوصی از خود دانش آموزان می خواهم که برای سایر دانش آموزان سوال طرح کنن این باعث میشه اونها مجبور شوند به آن مبحث درسی عمیقا” فکر کنن و برای خودشان نیز جذابیت دارد و این باعث می شود اعتماد به نفس آنها زیاد شود و انگیزه بالایی داشته باشند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.