ثبت نام

88904002 - 021

مبینا ولی زاده | تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در تهران

مبینا ولی زاده هستم دبیر ریاضی با مدرک فوق لیسانس ریاضی در حال حاضر در حال تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در تهران هستم و قبل از این هم در شیراز به مدت ۶ سال همه پایه های متوسطه دوم را در درس ریاضی تدریس کردم و با چند آموزشگاه همکاری داشته ام.

مبینا ولی زاده هستم دبیر ریاضی با مدرک فوق لیسانس ریاضی در حال حاضر در حال تدریس خصوصی ریاضی یازدهم در تهران هستم و قبل از این هم در شیراز به مدت 6 سال همه پایه های متوسطه دوم را در درس ریاضی تدریس کردم و با چند آموزشگاه همکاری داشته ام.

من به به عنوان یک مدرس ریاضی یازدهم معتقدم که یک معلم ریاضی بایستی بتواند با صبر و شکیبایی بدنبال تفهمیم مفاهیم به دانش آموز باشد به گونه ای که او را جهت خلاقانه فکر کردن و کشف راه حل ها آماده نماید.

روش انتقال مفاهیم بنده در درس ریاضی یازدهم به این شکال است که ابتدا بایستی تلاش نمود مفاهیم را به ساده ترین شیوه ممکن به دانش آموز انتقال داد و از پیچیده کردن مسائل ریاضی مخصوصا” پایه یازدهم خودداری نمود.بایستی دانش آموز را تشویق کرد که با علاقه مندی در مباحث درسی شرکت نماید.

تلاش من بر این است که دانش آموز را به مطالبی که در کتاب درسی عنوان شده مسلط نمایم چون اعتقاد دارم که اگر دانش آموز مفاهیم را به خوبی یاد بگیرد توانایی حل بیشتر مسائل را خواهد داشت. از سوی دیگر فکر می کنم معلمین ریاضی مدرسانه و سایر معلمان بایستی به دنبال شکوفایی خلاقیت دانش آموزان در درس ریاضی باشند نه این ذهن آن ها را پر از فرمول و روابط نمایند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.