هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

آموزش توسعه فردی به دانش آموزان

در حدود ۸۵ درصد از مشاغلی که دانش آموزان امروز قرار است در ۱۰ سال آینده آن را تصاحب کنند هنوز به وجود نیامده اند اگر چه پیش بینی دقیق این درصد ممکن نیست اما در همین حدود هم می تواند هشداری جدی برای والدینی باشد که نگران آینده شغلی فرزندشان هستند.حتمالا” اکثر دانش آموزان امروز ، برای حداقل ۳۰ سال آینده ، مشغول به کار خواهند بود و برای موفقیت در آینده شغلی ، به قول ریچل مگوایر ، مدیر تحقیقات IFTF باید ذهنیتی مانند “من باید کار کنم و یاد بگیرم ، کار کنم و یاد بگیرم ، کار کنم و یاد بگیرم” داشته باشند.

 ۱۵ سال قبل ( سال ۱۳۸۵ شمسی ، ۲۰۰۷ میلادی ) را تصور کنید ، ما در آن زمان برای خواندن اخبار به روزنامه ها و تلویزیون وابسته بودیم و برای خواندن جدید ترین مقالات باید مجله مخصوص به آن را از دکه های روزنامه فروشی می خریدیم ، آگهی های خود را در نیازمندی های همشهری منتشر می کردیم و برای رفت و آمد درون شهری راحت و سریع از آژانش های خودور محلی استفاده می کردیم و برای ارسال پیام باید حتما” از ایمیل یا sms استفاده می کردیم اما حالا چه؟

بسیاری از دانش آموزان امروز اصلا” نمی دانند دنیا در آن زمان به چه شکل بود ، اهمیتی هم ندارد ، برای آینده گان هم همین طور!

فقط در ۱۵ سال گذشته تغییرات بسیار جدی ای در بسیاری از مشاغل مختلف داشته ایم ، حالا فقط ۱۵ سال آینده را تصور کنید!

تا سال ۲۰۳۰، ما احتمالاً در دنیایی زندگی خواهیم کرد که در آن دستیارهای هوش مصنوعی تقریباً در همه کار ها به ما کمک خواهند کرد و باز هم تغییراتی را در مشاغل امروز مشاهده خواهیم کرد.

روند سریع تغییرات در جهان به طور واضح این هشدار را به والدین و دانش آموزان می دهد که برنامه ریزی برای شغل های دائمی تا بازنشستگی کاملا” بی معنی خواهد بود.

در آینده ای نه چندان دور از دست دادن شغل و فرصت های جدید خیلی سریع به وجود می آیند و تنها والدین و دانش آموزانی در این موضوع موفق خواهند بود که به جای تلاش بی فایده برای تغییر نظام آموزشی روی روش های نوین خود آموزی متمرکز شوند و  هرگز یادگیری را متوقف نکنند.

بر اساس گزارش موسسه مک کینزی، تا سال ۲۰۳۰ ( ۱۴۱۰ شمسی ) بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ میلیون نفر ممکن است به دلیل اتوماسیون شدن کارها ، شغل خود را از دست بدهند و این موضوع نشان می دهد که به طور قطع آینده شغلی بسیاری از افراد مختل خواهد شد. دانش آموزان ، فارغ التحصیلانی که وارد شغل های قدیمی شده اند و سالمندان بیشتر از سایرین با بی ثباتی شغلی در آینده مواجه خواهند شد و این افراد برای به روز رسانی دانش ، درک و همچنین افزایش مجموعه مهارت های خود نیاز به یادگیری مستمر دارند.

از طرفی این تغییرات سریع می تواند فرصتی عالی برای دانش آموزان و هر فرد تغییر پذیری باشد که می تواند با به روز رسانی دانش ، درک و افزایش مجموعه مهارت های خود به سمت مشاغل جدید که بیشتر بر روی مشاغل خلاقانه و منحصر به فرد انسانی متمرکز است حرکت کنند و یا از آن بهتر آن را خلق کنند!

اما همان طور که گفتیم این تنها در صورتی می‌تواند اتفاق بیفتد که دانش آموزان و دانشجویان از همین امروز برای یادگیری خارج از مدرسه و دانشگاه اقدام کنند و به آن به چشم سرمایه گذاری برای آینده شغلی نگاه کنند و باید به طور مستمر در طول حرفه خود به دنبال کسب دانش باشند.

 اداره آمار کار ایالات متحده می گوید که دانشجویان امروزی در سن ۳۸ سالگی بین ۸ تا ۱۰ شغل خواهند داشت ، شاید این عدد اغراق آمیز باشد اما در حال حاضر نیز تعداد قابل توجهی از مردم بیشتر از دو شغل دارند و این موضوع نشان می دهد که اگر هر فردی بخواهد برای هر شغلی در دانشگاه در رشته مربوطه تحصیل کند و برای آن مدرک دریافت کند برای داشتن حداقل ۳ شغل باید ۱۸ سال در دانشگاه تحصیل کند و با تغییرات سریعی که در دنیا در حال رخ دادن است چنین موضوعی غیر ممکن است. در نتیجه دانش آموزان امروز در آینده لزوماً مجبور نیستند برای یادگیری و افزایش مهارت در حرفه ها و رشته های مد نظر خود ، گواهینامه یا مدرک اضافی دریافت کنند زیرا همین تاخیر و دانش قدیمی دانشگاه ها باعث می شود آنها بخشی از بازار را از دست داده و از سایرین عقب بیوفتند. در عوض، دانش آموزان در آینده با استفاده از امکاناتی مانند کلاس های آنلاین یا هدست واقعیت افزوده می توانند با سرعت زیادی اطلاعات مورد نیاز خود را برای انجام کارهایشان یاد بگیرند و حتی برخی از کار ها را به دستیار هوش مصنوعی خود بسپارند زیرا فقط در این صورت است که می توانند همزمان با درآمد زایی از شغل فعلی ، مهارت جدید تری را یاد بگیرند در به سطحی بالاتر برای کسب درآمد بیشتر برسند.

به زبان ساده تر این الگوی سنتی که در آن افراد تمام دانشی را که برای شغل آینده خود نیاز داشتند در مدرسه و دانشگاه یاد می گرفتند و بعد از پیدا کردن شغل ، فقط نیاز به کمی آموزش داشتند تا سالها از آن شغل ، کسب درآمد کنند به سرعت در حال منسوخ شدن است.

در دنیای نه چندان دور ، این که مردم شغل خود را تغییر دهند کاملا” عادی شده است و افرادی در اینده نزدیک موفق خواهند بود که می دانند نیاز به توسعه مهارت های اضافی برای تغییر وضعیت اقتصادی خود دارند یعنی در حدود ۱۵ سال آینده  کار هایی که افراد  در سن ۳۰ سالگی انجام می دهند احتمالا”  با کاری که در ۴۰، ۵۰ یا ۶۰ سالگی انجام می دهند، متفاوت خواهد بود.

در حقیقت مانند گذشته نمی توان یک نوع آموزش را برای همه نوشت و صرفا” دیگر «یک بهترین راه» برای همه وجود ندارد. اگر بخواهیم فرزندمان را برای آینده آماده کنیم باید بدانیم که  نیازهای جامعه دائما” درحال تغییرند و فرزند ما هم باید با تغییرات سازگار شود.

به زبان ساده تر دیگر نمی توان همه چیز را به مدرسه سپرد و انتظار داشت که مدرسه برای آینده دانش آموزان تصمیم بگیرد زیرا همان طور که می دانید آموزش و پرورش یک سازمان بزرگ است و سازمان های بزرگ نمی توانند به سرعت تغییر کنند و دقیقا” آینده از آن افراد یا سازمان هایی است که به سرعت تغییر می کنند.

چیزی که درباره آینده واضح و مشخص است و نیاز به پیش بینی ندارد این است که ما باید یادگیری مادام العمر را یاد بگیریم و دیگر دیپلم ، لیسانس ، فوق لیسانس و حتی دکتری به معنی فارغ از تحصیل و دانش نیست.

درواقع برای این که دانش‌ آموزان برای آینده آماده شوند به منابع آموزشی غیر درسی نیاز دارند تا بتوانند برنامه‌های فردی مخصوص به خودشان را برای تصاحب شغل های آینده داشته باشند و والدین شان هم باید همانند آموزش درسی با جدیت آن را دنبال کنند و برای رشد بهتر و سریع تر هزینه کنند.

به زبان ساده تر اگر والدین با کمک آموزش غیر رسمی ( خارج از مدرسه ) برای رشد فکری و شخصیت فرزند خود در جهت تصاحب شغل های آینده اقدامی نکنند به فناوری اجازه خواهند داد که به فرزندشان بگوید که چه شغل هایی داشته و یا نداشته باشد و معمولا” هم فناوری و تغییرات جدید باعث کسادی و بی کاری مشاغل قدیمی تر خود خواهند شد و افرادی که از قبل برای این تغییرات آماده نبودند در معرض بیشترین آسیب قرار دارند. همان طور که تاکسی های اینترنتی ( اسنپ و تپ سی ) باعث کسادی آژانس های خودرو شدند و سایت هایی مانند دیوار و شیپور باعث کسادی نیازمندی های روزنامه همشهری و از بین رفتن سمساری ها شدند و فروشگاه های هایپر مارکت باعث کسادی سوپر مارکت ها شدند و سایت های فروشگاهی مانند دیجیکالا باعث از بین رفتن عمده فروش ها و واسطه ها شدند و سایت های تهیه بلیط هواپیما مثل علی بابا و فلایتیو باعث کسادی آژانس هواپیمایی فروش بلیط شدند و و بستر هایی مانند نت فلکس باعث کسادی شبکه های تلویزیونی و ماهواره ای شدند و ارز های دیجیتال باعث از بین رفتن پول و سایت هایی مانند اقامت ۲۴ و اتاقک و جاباما باعث کسادی هتل های گران قیمت خواهند شد.

پس تصمیم با خودتان است ، یا برای تغییرات آماده خواهید بود و از تغییرات برای رشد بهتر خود استفاده خواهید کرد و یا این تغییرات است که تعیین می کند که شما در آینده مشغول به چه کاری باشید و یا نباشید 

کریستین اورتیز Christine Ortiz رییس دپارتمان دانشگاه MIT (مؤسسه فناوری ماساچوست) که یکی از سه دانشگاه برتر جهان است آن را رها کرد زیرا باور دارد که این مدل از دانشگاه دانشجویان را حتی برای حل مشکلات امروز آماده نمی کند چه برسد به مشکلات آینده! او می گوید از نظر من دانشگاه امروزی باید جایی بدون سخنرانی، بدون کلاس و بدون رشته باشد و دانشجویان در فضایی بزرگ و باز روی مشکلاتی سخت و عملی کار کنند. اگر به مطالعه‌ و تحقیقی نیاز باشد به اینترنت مراجعه کنند و نه استاد. این تصور، با الگوی سنتی تحصیلات عالی فاصله زیادی دارد اما به‌زودی به یک واقعیت تبدیل خواهد شد : او کارش در بهترین دانشگاه جهان را رها کرده تا دانشگاهی جدید ایجاد کند.

در بیست سال گذشته ده‌ها نمونه از این گونه‌ موسسات در دنیا ( کشور های جهان اول و دوم ) افتتاح شده تا به دانش آموزان و دانشجویان آموزش دهند که چگونه با رشد فکری و شخصیتی بتوانند خود را برای مشاغل آینده آماده کنند. آنها به این نتیجه رسیده اند که نظام آموزشی سنتی خود را تغییر نمی دهد اما آنها می توانند طرز فکر خود را نسبت به آموزش تغییر دهند.

در حال حاضر در اغلب شرکت های بزرگ دنیا و حتی برخی از شرکت های خصوصی ایرانی افراد بر اساس مهارت استخدام می شوند نه مدرک تحصیلی ، مهارت هایی که فرد از صفر تا صد آن را باید خارج از مدرسه یا دانشگاه یاد بگیرد.

 من (علی احیائی ) از کودکی آرزو داشتم در زندگی و رشد فکری و شخصیتی دانش آموز ها تاثیرگذار باشم و بعد از ۱۰ سال تحقیق درباره آینده دانش آموزان فهمیدم که دیگر نمی توان به دانش آموزان گفت که چه کاره شوند یا حتی این که خود دانش آموز هم نمی تواند از حالا شغل دقیقی برای خود متصور شود و تنها کاری که ما می توانیم برای آنها انجام دهیم این است که به فرزندانمان آموزش دهیم که چه طور راهشان را در هر زمانه و شرایطی پیدا کنند.

همچنین در طی این تحقیقات متوجه شدم به جای این که از مدرسه انتظار تغییر داشته باشم ، باید خودم دست به کار شوم  و با انگیزه رشد فکری و پرورش شخصیتی دانش آموزان ، آکادمی آموزشی مدرن خود را راه اندازی کنم و به شما والدین و دانش آموزان عزیز هم پیشنهاد می کنم همان طور که به جدید ترین فناوری های روز مثل موبایل و کامپیوتر و … اهمیت می دهید و خودتان در پی آن هستید ، در انتظار بهبود نظام آموزشی فرسوده فعلی نباشید و روی آموزش های مدرن خارج از مدرسه سرمایه گذاری ( مالی و وقتی ) کنید ، چرا که دنیا به سرعت در حال تغییر است و منتظر هیچ کسی نمی ماند.

نتیجه گیری

آموزش توسعه فردی و رشد فکری به دانش آموزان کمک می کند که دید بهتری نسبت به آینده پیدا کنند و با جرات بیشتری به سمت نا شناخته ها حرکت کنند.  درواقع ما مهارت هایی را به دانش آموزان آموزش دهیم که می تواند به آنها کمک کند تا شناخت کافی از جامعه ای که قرار است در آینده وارد آن شوند داشته باشند تا در آن موفق عمل کنند.

باید این حقیقت را بپذیریم که دانش آموزان برای موفق شدن در بزرگسالی، هم نیازمند مهارت های علمی اند و هم نیازمند شخصیتی قوی، آموزش پرورش باعث می شود دانش آموزان نمرات عالی بگیرند اما اگر در آموزش خلاقیت ، هوش مالی و رهبری و ایده پردازی چندان قوی نباشند چه فایده ای دارد؟

اگر دانش آموزان بتوانند مباحث کتاب درسی را که از آموزش های رسمی کشور است تجزیه و تحلیل کنند،اما کنجکاوی و پافشاری لازم را برای پرسش های دشوار نداشته باشند و برای یافتن پاسخ،تلاش نکنند و جسارت دنبال کردن اهداف خود را نداشته باشند و از شکست بترسند و ندانند که چه زمانی باید تغییر کنند و دانسته های قدیمی را دور بریزند و چهطور آنچه را که نمی دانند خودشان یاد بگیرند چه تاثیر مفیدی می توانند بر روی جهان خود بگذارند؟

ما باید بپذیریم که دانش آموزان روزی بزرگ خواهند شد و مسئولیت ها و کارهای مهم این کشور را به عهده خواهند گرفت در اصل تاثیری که دانش آموز ها در آینده بر روی ما می گذارند ممکن است بیشتر از تاثیری باشد که ما بر روی آنها می گذاریم

با آموزش درست ویژگی های خوب شخصیتی و رشد فکری دانش آموزان می توانیم آگاهانه آنها را برای آینده با شخصیتی قوی تر آماده کنیم.

“من به عنوان دانش آموز برای رشد فکری و شخصیتی اولین کاری که باید انجام بدهم چیست؟” ]برای آموزش رشد فکری و شخصیتی حداقل یک ساعت در روز وقت بگذارید و آن را به طور جدی با برنامه ریزی دنبال کنید و انتظار موفقیت سریع را از خود دور کنید. همچنین برای رشد بهتر می توانید از والدین خود کمک بگیرید”من به عنوان والدین برای رشد فکری و شخصیتی اولین کاری که باید انجام بدهم چیست؟” برای آموزش رشد فکری و شخصیتی فرزندتان حداقل یک ساعت در روز وقت بگذارید با افراد موفق و اهل مطالعه و مشاورین موفقیت صحبت کنید ، محتوای سایت هایی که روی رشد فکری و شخصیتی افراد متمرکز هستند را دنبال کنید ، خودتان با تحقیق مطالعه کتاب های فلسفی و موفقیت را شروع کنید و چکیده آن را به فرزندتان آموزش دهید و برای رشد فکری و شخصیتی فرزندتان برنامه ریزی داشته باشید و مانند درس و مشق مدرسه پیگیر آن باشید و انتظار موفقیت سریع را از خود دور کنید.=”چطور می توانم رشد فکری و شخصیتی را با کمترین هزینه شروع کنم؟”می توانید با خواندن کتاب های موفقیت و رشد شخصیتی شروع کنید و با یک جستجوی ساده این کتاب ها را پیدا کنید”چطور می توانم رشد فکری و شخصیتی را کمی با برنامه تر شروع کنم؟”

با توجه به تجربه ای که در این زمینه داریم ، می توانیم نام اولین کتابی که لازم است بخوانید تا به درک بهتری از سبک زندگی و چگونگی برخورد با موانع در آینده برسید را به شما بگوییم تا شما شروع بهتر و با برنامه تری داشته باشید و برای دانستن نام کتاب کافی است در عضو مدرسانه باشید و در بخش ” سوال مستقیم از مشاور “ پنل خود به مشاور پیام دهید و نام کتاب را دریافت کنید و چنانچه تمایل داشتید نام کتاب های بعدی را هم بدانید تا با برنامه به روش خود آموزی  پیش بروید باید آنچه را که از کتاب قبلی متوجه شدید و در زندگی واقعی آن را دیده و حسش کرده اید را در قسمت : انجمن مدرسانه ⬅ ایجاد تاپیک جدید ⬅ دسته بندی آگاهی ، رشد و موفقیت فردی با عنوان ⬅ ” آنچه که من ( نام و نام خانوادگی در سن … ) از کتاب ….. فهمیدم ”  منتشر کنید و منتظر تایید باشید اگر محتوای شما در سایت منتشر شد نام کتاب بعدی را هم به شما خواهیم گفت.

توجه داشته باشید اگر برداشت شما از کتاب کوتاه ، کپی ، نوشته فردی غیر از خودتان و نا کافی باشد مطلب شما منتشر نخواهد شد و شما باید کتاب قبلی را مجددا” مطالعه بفرمایید و به درک درستی از مطالب کتاب برسید. در واقع ما با تحلیل  برداشت شما از کتابی که مطالعه نموده اید، می‌توانیم بفهمیم کتاب بعدی شما چه کتابی باید باشد زیرا همان طور که گفتیم آموزش رشد فکری و شخصیتی یک آموزش آزاد است و ممکن است بعضی از قسمت های آن برای هر فردی سفارشی شده و متفاوت باشد.

“چطوری می توانم رشد فکری و شخصیتی را با سرعت ، کیفیت و هزینه مطلوب شروع کنم؟”

همان طور که می دانید کتاب های درسی در دسترس همه قرار دارند و همه می توانند آن را خریداری کنند اما دانش آموزان برای یادگیری بهتر و درست ، نیاز به یک معلم دارند. کتاب های آموزش رشد فکری و شخصیتی نیز به همین صورت اند که در دسترس همه قرار دارند و  افراد برای یادگیری بهتر ، درست و اصولی آن نیاز به معلم دارند در همین جهت آقای علی احیائی به مدت ده سال است که درباره آموزش رشد فکری و شخصیتی به افراد ، تحقیق و مطالعه می کند و بیش از سه سال است که آموزش رشد فکری و شخصیتی به دانش آموزان را شروع کرده است که شما می توانید برای ثبت نام در این کلاس ها و صحبت با ایشان با شماره ۲۶۵۷۰۸۱۰ در تماس باشید و برای مطالعه مقالات و شناخت بیشتر از ایشان به صفحه مقالات علی احیائی مراجعه کنید.

“دوره های آموزش رشد فکری و شخصیتی چگونه ادامه پیدا می کنند؟” بعد از این که دانش آموزان از دوره های عمومی این کلاس ها عبور کردند ، وارد کلاس های استعداد و علاقه یابی که اصطلاحا” ما به آن چرایی زندگی می گوییم می شوند و بعد از آن دوره های مخصوص به هر دانش آموز به طور سفارشی طراحی خواهد شد تا متناسب با علایق شغلی و توسعه شخصی خود او باشد.

به طور کلی در این دوره ها ما :

  • به هر دانش آموزی به عنوان یک دارایی نگاه می کنیم که باید به حداکثر استعداد و توانایی خود برسد.
  • در سطح پیشرفته با توجه به استعداد و ظرفیت های منحصر به فرد هر شخص آن را سفارشی خواهیم کرد.
  • نمی توانیم همه چیز را به دانش آموزان آموزش دهیم اما می توانیم چگونه به طور مستقل یادگرفتن را آموزش داده و شخصیت آنها را برای انجام این کار آماده کنیم.
  • حل مسائل به شکل خلاقانه و حل مشارکتی مسائل، مهارت‌های اجتماعی و امثال آن را به دانش آموزان آموزش خواهیم داد
  • تفکر عمیق و فلسفی و پرورش ایده ها از مفهوم تا عملی کردن آن و سبک تفکر حل کننده مشکل در ابعاد کوچک را آموزش خواهیم داد.
  • خود آموزی و دیدن فرصت در مشکل ها را آموزش خواهیم داد.
  • خود باوری و افزایش اعتماد به نفس و نحوه پذیرش شکست و ترکیب چند ایده قدیمی و ساخت ایده های جدید را آموزش خواهیم داد
  • نحوه درست از زمان و افزایش بهره وری و ساخت عادت های مفید و موثر و قدرتمند کردن شخصیت به طور مستمر را آموزش خواهیم داد

“آیا این کلاس ها کلاس های روانشناسی است؟خیر ، ما قبل از شروع کلاس ابتدا ، کتاب مورد نظر را که جزء کتاب های انتشارات عمومی است را به دانش آموز معرفی کرده و دانش آموز پس از مطالعه برای رو خوانی مجدد و تحلیل بیشتر در صورت تمایل در این کلاس ها شرکت خواهد کرد و ما هیچ توصیه ای خارج از این کتاب ها نخواهیم داشت و در صورتی محتویات کتاب مورد پسند والدین و یا دانش آموز نباشد می تواند در این کلاس ها شرکت نکند و والدین هم به طور دقیق مطلع خواهند شد که دقیقا” چه محتوایی قرار است به فرزندشان آموزش داده شود. “کلاس ها چه زمانی شروع خواهد شد” زمان شروع کلاس های خصوصی در اختیار شماست

زمان شروع کلاس های نیمه خصوصی و گروهی از ابتدای تابستان ۱۴۰۱″برای ثبت نام و رزرو چگونه با شما در ارتباط باشیم؟”از طریق شماره ۲۶۵۷۰۸۱۰   کد تهران ۰۲۱

نمونه جلسات آموزش رشد فکری و توسعه فردی

مشاوره و ثبت نام 

۰۲۱

۸۸۹۰۴۰۰۲

۲۶۵۷۰۸۱۰

۴۴۰۲۵۸۶۰

پاسخ به سوالات متداول

پس بهتر است دانش آموزان به مدرسه نروند؟

خیر ، دانش آموزان در مدرسه سواد خواندن و نوشتن پیدا می کنند و در آن به مهارت می رسند و همچنین محاسبات ریاضی ، که برای زندگی لازم و ضروری است را یاد می گیرند و به طور عمومی با جغرافیا و علوم مختلف آشنا می شوند که این اطلاعات برای هر فردی لازم و ضروی است اما برای آینده ای که در پیش رو داریم کافی نیستند در نتیجه دانش آموزان و والدین باید در کنار مدرسه ، برنامه ای جدی درباره آموزش رشد فکری و پرورش شخصیت داشته باشند.

درواقع هدف ما این نیست که به شما بگوییم آموزش مدارس به درد نخور است بلکه می خواهیم بگویم در دنیای امروز آموزش دانش آموزان ، زمانی تکمیل خواهد شد که به طور جدی و هدفمند در راه آموزش های غیر رسمی در کنار آموزش های رسمی قدم بردارید.”

اگر در آینده مهارت بیشتر از مدرک اهمیت دارد پس نباید دانشگاه رفت؟

یکی از سوالات متداولی که دانش آموزان کنکوری در بخش مشاوره مدرسانه می پرسند این است که کدام رشته تحصیلی در آینده درآمد بیشتری دارد؟  و این موضوع نشان دهنده این است که در مدرسه و یا والدین به دانش آموزها یاد نداده اند که کسب درآمد با حل مشکل رابطه مستقیمی دارد و بهتر است به جای سوال کدام رشته تحصیلی درآمد بیشتری دارد بپرسند که ” رشته تحصیلی من چه نوع مشکلاتی را می تواند حل کند؟ ” یا به طور حرفه ای تر من علاقه یا تمایل دارم که چه نوع مشکلاتی را حل کنم ؟

در نتیجه اگر شما قبل از دانشگاه بدانید که دقیقا” چه مشکلی را می خواهید در آینده حل کنید به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که آیا نیاز هست به دانشگاه بروید یا خیر

چه کسی توسعه فردی را به دانش آموزان آموزش می دهد؟

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم آموزش توسعه فردی و رشد  شخصیتی و آماده سازی دانش آموزان و دانشجویان برای آینده ، یک آموزش غیر رسمی است و استانداردی برای آن تعریف نشده است و نمی تواند تعریف هم شود زیرا هر فردی مسیر خودش را برای رسیدن به موفقیت خواهد داشت  بنابراین آموزش توسعه فردی و رشد فکری یک آموزش آزاد است و والدین و دانش آموزان خودشان با خود آموزی از طریق راه های مختلف که یکی از آنها می تواند مطالعه منظم کتاب های توسعه فردی و یا بهره گیری از تجربیات افرادی که در آموزش غیر رسمی تجربه مناسبی دارند ، باشد. 

آموزش توسعه فردی در مدرسانه توسط آقای علی احیائی انجام می پذیرد. 

دوره های توسعه فردی مدرسانه چگونه برگزار می شود

دوره های توسعه فردی مدرسانه به در دو مدل عمومی و خصوصی برگزار می شود که مدل عمومی آن به صورت صوتی در ۴ فصل ۳۰ قسمتی  و مدل خصوصی آن به صورت تصویری در ۲ فصل ۱۰ قسمتی برگزار می گردد.

 

Views: 3947

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.