ثبت نام

88904002 - 021

علیرضا نبوی | معلم خصوصی ریاضی ششم

علیرضا نبوی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس ریاضیات و مدرس خصوصی آموزش ریاضی دوره ابتدایی هستم، بیش از ۹ سال است که به تدریس ریاضی ششم و ریاضی تیزهوشان مشغول هستم.

درس ریاضی از آن دسته درس های بسیار مفهومی و کاربردی است که یادگیری آن اگر به شکل اصولی و درست انجام گیرد باعث می شود که دانش آموزان در پایه های بالاتر تحصیلی کار سختی در پیش نداشته باشند. بنابراین همیشه سعی شده است که درس ریاضی به ویژه در دوره ابتدایی به صورت مفهومی آموزش داده شود.

علیرضا نبوی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد تدریس ریاضیات و مدرس خصوصی آموزش ریاضی دوره ابتدایی هستم، بیش از 9 سال است که به تدریس ریاضی ششم و ریاضی تیزهوشان مشغول هستم.

استعداد و توانایی یادگیری ریاضی در دانش آموزان متفاوت است، برخی از دانش آموزان در کلاس درس و با آموزشی که معلم مدرسه برای آنها در نظر میگیرد به راحتی ریاضی را می آموزند در حالی که برخی دیگر از دانش آموزان برای یادگیری ریاضی نیاز به تمرین، توضیح و تشریح بیشتری دارند. برای این دسته از دانش آموزان لازم است که کلاس های جبرانی و تقویتی در نظر گرفته شود.

در مورد کتاب ریاضی ششم باید بگویم که این کتاب دارای مباحثی است که تمام مفاهیم ریاضی دوره ابتدایی را به شکل کاملتری برای دانش آموز ارائه می کند، به همین دلیل است که اهمیت یادگیری ریاضی ششم مشخص است، برای دانش آموزان کلاس ششم به ویژه آن دسته از دانش آموزانی که قصد دارند در آزمون تیزهوشان شرکت کنند یادگیری ریاضیات بسیار مهم است، به همین دلیل می توان گفت که کلاس های خصوصی نه فقط برای دانش آموزان متوسط و ضعیف که برای دانش آموزانی که سطح بالایی از یادگیری دارند و قرار است مباحث بیشتری را برای شرکت در آزمون تیزهوشان بیاموزند نیز لازم است.

در کلاس های خصوصی معمولا مدرس روش های مطالعه ریاضی را برای دانش  آموزان شرح می دهند، بعد از این که با روش های مختلفی دروس و مفاهیم ریاضی را تشریح می کنند، نوبت به حل مثال و تمرین های بسیار می رسد. هرچه دانش آموزان تمرینات بیشتری از هر مفهوم درسی حل کنند تسلط آنها به مباحث درسی بیشتر خواهد بود.

می توانید از نمونه سوالات امتحانی مختلف به عنوان تمرینات در منزل یا در کلاس استفاده کنید، به این ترتیب با شکل طراحی سوالات آشنا می شوید، روش های حل مسئله را به شکل موثرتری می آموزید و در نهایت می توانید اشکال مختلف سوالات مربوط به هر مبحث درسی را حل کرده و تسلط کاملتری به درس داشته باشید.

استفاده از کتاب های کمک درسی نیز یکی از شیوه های تسلط پیدا کردن به ریاضی ششم است، به ویژه برای دانش آموزانی که سطح آموزشی آنها از متوسط بالاتر است، در کتاب های کمک درسی انتشارات مختلف انواع نکات آموزشی به صورت کاملا مفهومی در انتهای درس نامه ذکر شده است، نمونه سوالات مختلفی ارائه شده و همچنین سوالات تشریحی و تستی مناسب و استانداردی نیز به عنوان مثال یا تمرین برای دانش آموز ارائه شده است. وقتی دانش آموز مباحث درسی کلاس ششم را به خوبی آموخته باشد به راحتی می تواند با پایه قوی از ریاضیات وارد دوره اول متوسطه شده و در یادگیری ریاضی هفتم نیز موفق باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.