هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

رضا رجبی بهرومی | کلاس ریاضی تابستانه ششم در تهران

اینجانب رضا رجبی بهرومی فوق لیسانس ریاضی محض از دانشگاه امیر کبیر به مدت ۷ سال است که در حال فعالیت در تدریس خصوصی ریاضی هستم از جمله فعالیت های من عبارت اند از کلاس ریاضی تابستانه ششم در تهران و تدریس خصوصی ریاضی هفتم تا نهم و معلم ریاضی ششم در دو مدرسه غیر دولتی.

از نظر من ، به این علت که درک ریاضیات سخته چون دانش آموزان تصویر درستی رو از سائل ندارند و یکی از روش ها ساختن تصویر مسئله در فضای واقعی است .یعنی اگر در مسئله بیان میشه یک مزرعه پرتقال داریم من یه عکس ارائه میکنم تا فهم مطلب اسان شود.

من بیشتر این کار ها رو در کلاس تابستانه ریاضی ششم می کنم زیرا فرصت بیشترب برای توضیح به دانش آموز دارم و مثال های متفاوتی حل می کنم و این که دانش آموز رو در فرایند تدریس دخیل می کنم.

یک معلم خوب ریاضی ششم باید بتونه به دانش آموزان یاد بده که چطور یک مسئله رو به بخش های کوچکتر تبدیل کنن و مسئله رو چطور از آسانترین قسمت به سخت ترین شروع کنن به حل کردن بسیاری از دانش آموزان ششم گاهی به دلیل بلد نبودن شگرد های حل مسئله در امتحانات ریاضی نمره های پایینی می گیرند.

و من برای درک بهتر دانش آموزان در مباحث ریاضی ششم با مثال و با شهود سعی می کنم مطالب را برسانم. اجسام و اشکال هندسی را (مثلا مکعب و…) را سر کلاس می آورم و بصورت ملموس نشان می دهم.

Views: 236

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره توسعه فردی و رشد فکری حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.