ثبت نام

88904002 - 021

شهره حسنی | تدریس خصوصی تیزهوشان ابتدایی

شهره حسنی هستم با مدرک کارشناسی برق مخابرات متولد ۶۰ هستم و به مدت ۴ سال در تدریس خصوصی تیزهوشان ابتدایی فعالیت داشتم ۲ سال هم به صورت تخصصی در تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان نهم فعالیت داشتم. ۴ سال هم سابقه تدریس در آموزشگاه را دارم.

شهره حسنی هستم با مدرک کارشناسی برق مخابرات متولد 60 هستم و به مدت 4 سال در تدریس خصوصی تیزهوشان ابتدایی فعالیت داشتم 2 سال هم به صورت تخصصی در تدریس خصوصی ریاضی تیزهوشان نهم فعالیت داشتم. 4 سال هم سابقه تدریس در آموزشگاه را دارم.

من به طور کامل توانایی انتقال مطلب به دانش آموزان تیزهوش را دارم و از روش های نوین تدریس برای فهم بهتر مطالب استفاده می کنم و بسیار صبورم در تدریس تیزهوشان مخصوصا” ابتدایی بهتر است از مدل های ریاضی برای فهم بهتر و علاقه مند کردن دانش آموزان استفاده کرد و هرچقدر دانش آموزان در کلاس درس بیشتر درگیر شوند تدریس ریاضی به آنها نتیجه بهتری خواهد داشت.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.