ثبت نام

88904002 - 021

شبنم عرفانی | کلاس ریاضی تابستانه ششم

شبنم عرفانی هستم فوق لیسانسه ریاضی و دوره ضمن خدمت ریاضی را در پایه ششم گذرانده ام از سال ۹۰ در حال تدریس ریاضی ششم اعم از کلاس تابستانه ریاضی ششم و تدریس خصوصی ششم و تدریس در آموزشگاه ریاضی در تهران هستم.

به مدت ۲ سال هم مولف کتاب کار ریاضی ششم بودم.

شبنم عرفانی هستم فوق لیسانسه ریاضی و دوره ضمن خدمت ریاضی را در پایه ششم گذرانده ام از سال 90 در حال تدریس ریاضی ششم اعم از کلاس تابستانه ریاضی ششم و تدریس خصوصی ششم و تدریس در آموزشگاه ریاضی در تهران هستم.

من در کلاس ریاضی تابستانه ششم مفاهیم ریاضی را با زندگی دانش آموز پیوند می دهم و به طور ملموس دانش آموز را درگیر یادگیری ریاضی می کنم زیرا ریاضیات دبستان مفاهیمش نیازمند عینی سازی مفاهیم می باشد و باید سبک یادگیری دست ورزی و… مورد توجه قرار گیرد.

دانش اموز ششم دبستان یا به طور واضح مقطع ابتدایی تا مفاهیم برایش عینی نشود یادگیری مطلوبی نخواهد داشت.

در کلاس ریاضی ملاک فعالیت محور بودن دانش اموز است.

رویکرد اکتشاف مفهوم و اینکه از روش فعال خود دانش اموز ششم یا ابتدایی با فعالیت های مفید به یادگیری برسد و از رویکرد شناختی و ساخت گرایی ذهن دانش اموز با موضوع پیوند بخورد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.