هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

بهترین معلم های ریاضی چهارم ابتدایی (خانم و آقا) + نمونه تدریس

پایه چهارم ابتدایی (دبستان) از مهمترین پایه های تحصیلی برای دانش آموزان می باشد. دانش آموزان به تمامی دروس این پایه و قطعا به درس ریاضی با دقت لازم و کافی داشته باشند. بسیاری از دانش آموزان با عدم یادگیری صحیح و خوب درس ریاضی در این پایه در ادامه پایه ها به مشکل خورده اند.

مهمترین دلیل این امر نیز پیچیده شدن مباحث درسی در این پایه تحصیلی است. به طوری که بسیاری از دانش آموزان در پایه چهارم با افت تحصیلی روبه رو می شوند. در واقع در این پایه میزان یادگیری و استعداد دانش آموزان نمایان می شود. عموما دانش آموزانی که در کلاس چهارم موفق هستند، دانش آموزانی خواهند بود که در آینده نیز در زمره دانش آموزان ممتاز و سطح یادگیری بالا قرار می گیرند.
یکی از مهمترین مباحث درسی در این پایه تحصیلی ریاضی است. برای دانش آموزی که در سال های گذشته با مباحث درسی پایه و ساده ای روبه رو بوده است مواجه با مباحث پیچیده و مشکل تر کمی سخت و ترسناک به نظر می رسد. کتاب ریاضی  چهارم شامل مباحثی چون الگوها و عدد نویسی تا اعداد شش رقمی، عددهای کسری ( جمع، تفریق، ضرب و تقسیم عددهای کسری، مقایسه کسرها، ضرب عدد در کسر) ضرب و تقسیم عددهای دو رقمی، محاسبات تقریبی، اندازه گیری (آشنایی با زاویه و اندازه گیری آن) عددهای مخلوط و اعشاری، آشنایی با اشکال هندسی، آمار و احتمال (آشنایی با انواع نمودار، تبدیل نمودارها، احتمال تجربی و …) می شود.

همانطور که مشاهده می کنید این مباحث بسیار کاربردی، بنیادین، مهم و برای یک دانش آموز ۱۰ ساله سنگین است. از طرف دیگر، یادگیری این مباحث کمک می کند تا دانش آموز در سال های بالاتر برای یادگیری ریاضی با سطح پیچیدگی بیشتر مشکلی نداشته باشد. به همین دلیل است که بهره مندی از معلم ریاضی خوب پایه چهارم، می تواند موفقیت تحصیلی عظیمی را برای او رقم بزند.

آشنایی با روش تدریس بهترین معلم ریاضی کلاس چهارم

ریاضی چهارم دبستان یک کتاب کاملا مفهومی، مهم و بنیادین است که بسیاری از مباحث مهم درسی در علم ریاضی را شامل می شود. بنابراین یادگیری این کتاب می تواند تضمین کننده یادگیری مباحث جدی تر و پیچیده تر ریاضی در سال های بالاتر تحصیل باشد. روش های تدریس نقش مهمی در یادگیری دانش آموزان خواهد داشت. انتخاب بهترین روش تدریس ریاضی چهارم با توجه به توانمندی معلم و تجربه و مهارت او می تواند تضمین کننده موفقیت دانش آموز در یادگیری این درس باشد.

بهترین روش تدریس ریاضی چهارم با توجه به مباحث درسی و در نظر گرفتن شرایط کلی دانش آموزان در این پایه عبارتند از:

– استفاده از روش های دانش آموز محور در تدریس ریاضی چهارم

– استفاده از روش های خلاقانه آموزش ریاضی شامل بازی و ریاضی، نرم افزارهای کاربردی آموزشی، ابزارهای تکنولوژیک و …

– آموزش مفهومی ریاضی به دانش آموزان

– طرح سوالات چالش برانگیز برای دانش آموزان به منظور ترغیب و تحریک حس کنجکاوی آنها در حل مسئله ( سطح سوالات نباید خیلی سخت باشد که دانش آموز در حل آنها با اضطراب و نگرانی روبه رو شود. چنین سوالاتی باعث تنفر دانش آموز از ریاضی خواهند شد.)

– ارزش یابی های منظم و هدفمند و ثبت بازخوردها به منظور ارزیابی سطح یادگیری هر دانش آموز ( این ارزش یابی ها می تواند شامل مشاهده فیزیکی، تکمیل چک لیست، ارزشیابی گروهی دانش آموزان، آزمون های عملکردی، امتحانات شفاهی و کتبی، انجام تکالیف شب ، مشاهده و پیگیری نمودار فعالیت دانش آموز و حل مسئله باشد.)

– انگیزه بخشیدن به دانش آموزان به منظور یادگیری بهتر و بیشتر

– باید توجه داشته باشید که دانش آموز در سال های گذشته نیز با این مباحث درسی روبه رو بوده است و در پایه چهارم این مباحث شکل پیچیده تر و جدی تری به خود گرفته اند. بنابراین باید تلاش شود که دانش آموز با راهبردهای جدید آشنا شده و بتواند آنها را در حل مسئله به کار گیرد.

– حل تمرینات بیشتر، تمرکز روی مثال ها و تمرین های کتاب

– به یاد داشته باشید که دوره ابتدایی بهترین زمان برای کشف استعداد ریاضی یا مشکلات ریاضی و رفع آنها است. بهتر است به دنبال فرصت هایی برای کمک به دانش آموزان با استعداد در شکوفاسازی توانایی ها و دانش آموزان ضعیف تر در رفع اشکالات یادگیری باشید.

معلم خصوصی ریاضی چهارم آری یا خیر؟

اگر هنوز نمی دانید که برای فرزند خود باید از حضور معلم خصوصی استفاده کنید یا خیر پاسخ کاملا واضح است! بله! همانطور که اشاره کردیم این پایه تحصیلی یکی از سخت ترین پایه های تحصیلی در دوره ابتدایی است. دانش آموز برای موفقیت در این پایه تحصیلی که خود مقدمه ای برای سال پنجم و ششم و در نهایت کاندید شدن برای مدارس نمونه، تیزهوشان و شرکت در المپیادهای علمی است، نیاز به راهنما و مشاوری با تجربه و متخصص دارد.

اگرچه امروزه سطح سواد و آگاهی والدین قابل مقایسه با سال های دور نیست، اما باید این نکته را نیز پذیرفت که در شرایط کنونی و با توجه به مشغله زیاد والدین در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، نمی توان انتظار داشت که برنامه ای جامع و منظم برای آموزش در خانه توسط والدین وجود داشته باشد. از طرفی روش های آموزشی نیز طی سال ها دچار تغییر شده است که همین مسئله کار را برای والدین دشوارتر می سازد.

بهترین اقدام برای بهبود وضعیت درسی دانش آموز در پایه چهارم به ویژه در مورد درس ریاضی، استفاده از مزایای یک معلم خصوصی ریاضی با تجربه و متخصص در این زمینه است.

یک معلم خصوصی می تواند مرور درس ها، حل تمرین ها، رصد وضعیت درسی، رفع اشکالات، برنامه ریزی درسی برای انجام تکالیف و آمادگی برای امتحانات را در دستور کار قرار دهد. به این ترتیب فرزند شما از آخرین فرصت ها برای رفع اشکال در مباحث درسی ریاضی و آمادگی برای یادگیری مباحث پیچیده و سخت تر بهره مند خواهند شد.

چه کسانی از معلم خصوصی ریاضی استفاده کنند؟

برای بهره مندی از مزایای کلاس خصوصی ریاضی چهارم هیچ محدودیتی وجود ندارد. دانش آموزان با استعداد و موفق در ریاضیات می توانند در این کلاس ها به حل تمرینات خارج از کتاب، حل سوالات تستی و آشنایی با سوالات آزمون هایی چون تیزهوشان آشنا شوند. دانش آموزان با شرایط یادگیری متوسط می توانند با برنامه ریزی مناسب در مسیر بهبود وضعیت درسی خود قدم بگذارند و برای امتحانات آماده شده و نمرات عالی تری کسب کنند. دانش آموزانی که در یادگیری ضعیف هستند نیز می توانند در چنین کلاس های به رفع اشکال، مرور مطالب درسی سال های گذشته، حل تمرینات بسیار و پیشرفت درسی برسند.

توصیه مدرسانه

ما به عنوان یک مجموعه آموزشی همگام با توسعه های آموزشی جهانی، پیشنهاد می کنیم که برای رسیدن به موفقیت در آینده، همین امروز سرمایه گذاری کنید. استفاده از بهترین معلم ریاضی کلاس چهارم دبستان به منظور ارتقاء سطح یادگیری و دانش فرزندتان بهترین گامی است که برای رسیدن او به موفقیت در آینده بر می دارید.

در این بخش از سایت مدرسانه اسامی تعدادی از دبیران تدریس خصوصی پایه چهارم ابتدایی را درج می کنیم.

در این مطلب سعی بر این شد تا اطلاعاتی از بهترین دبیران پایه چهارم درج شود. با مراجعه به صفحه هر کدام از دبیران می توانید اطلاعات بیشتری در خصوص این دبیران به دست آورید. برای رزرو آنلاین معلم می توانید به صفحه اول سایت مدرسانه مراجعه کنید.

به طور مستقیم با مشاور ثبت نام صحبت کنید : ۸۸۹۰۴۰۰۲

پایه چهارم دبستان نخستین پایه تحصیلی از دوره دوم مقطع ابتدایی محسوب می شود. اکثر کارشناسان آموزشی معتقدند که این پایه یکی از مهمترین و مشکل ترین پایه های تحصیلی در مقطع ابتدایی است. کلاس چهارم می تواند نقطه عطف زندگی تحصیلی یک فرد باشد؛ چرا که در این پایه تحصیلی اکثر دانش آموزان با مباحث درسی پیچیده ای روبه رو می شوند و دیگر خبری از سادگی و سهولت مباحث درسی سال های گذشته خبری نیست. شاید به همین دلیل است که اکثر دانش آموزان حتی با عملکرد خوب در این پایه شاهد افت تحصیلی هستند. اگرچه همه مباحث درسی در مدرسه و توسط معلم آموزش داده می شوند اما گاهی لازم است که دانش آموز در خانه نیز تحت آموزش قرار داشته و با استخدام معلم خصوصی پایه چهارم، این سال تحصیلی را با موفقیت سپری کند. با ما همراه باشید تا نکات مهم استخدام معلم خصوصی کلاس چهارم را با شما در میان بگذاریم.

آشنایی با کتاب های درسی کلاس چهارم دبستان

در این پایه تحصیلی دانش آموزان ۶ درس ریاضی، علوم تجربی، مطالعات اجتماعی، هدیه های آسمان، قرآن و فارسی را همراه کتاب و دو درس هنر و ورزش را همراه معلم می آموزند. در ۹ ماه تحصیلی پایه چهارم دانش آموزان باید این کتب درسی را به طور کامل و جامع مطالعه کرده و برای امتحانات پایان ترم آماده شوند.

مهمترین نکته در خصوص مباحث درسی پایه چهارم، پیچیدگی مباحث، حجم بالای مطالب درسی به ویژه در دروس مهم فارسی و ریاضی است. آموزش صحیح و اصولی دروس در این پایه از حساسیت بسیار بالایی برخورداری است و تمام مطالب درسی شکل تخصصی تری به خود گرفته و پایه و شالوده دروس در سال های آینده به حساب می آیند. استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس چهارم به دانش آموز کمک می کند تا بتواند این سال تحصیلی کاملا متفاوت با تجربه های شخصی اش را با موفقیت پشت سر گذاشته و اعتماد به نفس کافی برای موفقیت در سال های پنجم و ششم ابتدایی را نیز کسب کند.

اهمیت استخدام معلم خصوصی کلاس چهارم

سن ورود دانش آموزان به این پایه، حجم بالای مطالب درسی و اهمیت بالای این پایه تحصیلی همکاری همه جانبه والدین را می طلبد تا دانش آموزان بتوانند این کلاس را با موفقیت به پایان برسانند. در کنار فراهم سازی بستر آرامش و امنیت خانوادگی و روانی برای دانش آموز موارد دیگری نیز وجود دارد که خانواده باید به آنها توجه داشته باشد.

ما توصیه می کنیم که خانواده ها با استخدام معلم خصوصی پایه چهارم، حداکثر امکانات لازم را برای دانش آموز فراهم نمایند. بسیار مهم است که دانش آموز برای این سال تحصیلی یک برنامه ریزی اصولی و مناسب با شرایط زندگی شخصی خود داشته باشد. مهمترین دلایل اهمیت استخدام معلم خصوصی کلاس چهارم عبارتند از:

استرس های مربوط به مدرسه

بسیاری از دانش آموزان در دوره دوم ابتدایی مجبور به تعویض مدرسه هستند. همین مسئله می تواند موجب ایجاد استرس و اضطراب در وجود دانش آموز شده و خو گرفتن با محیط جدید برای او سخت باشد. در چنین شرایطی وجود معلم خصوصی و برنامه ریزی جلسات تدریس خصوصی در منزل امنیت و آرامش لازم را برای دانش آموز فراهم می کند تا آنچه به دلیل استرس و اضطراب در مدرسه و کلاس نمی تواند بیاموزد، به راحتی در منزل یاد بگیرد.

ورود به سن بلوغ

در سال های اخیر با کاهش سن بلوغ روبه رو بوده ایم. این پایه تحصیلی و سن دانش آموزان در بدو ورود به این پایه بسیار حساس است. دانش آموزان به ویژه دختران در این سن پر از احساسات، علایق و رفتارهای خاص می شود. تمرکز او به راحتی مختل می شود و اگر با ظرافت، حساسیت و کنترل شده با آنها رفتار نشود مطمئنا دانش آموز دچار مشکلات خواهد شد. حواس پرتی اصلی ترین عامل عدم یادگیری دروس در مدرسه است؛ پس اگر برای شما مهم است که فرزندتان این سال تحصیلی را با موفقیت طی کند، استخدام معلم خصوصی کلاس چهارم می تواند بسیاری از مشکلات درسی او را  حل کند.

برنامه ریزی هدفمند

مهمترین نکته موفقیت در تحصیل، هدفمند بودن و داشتن برنامه ریزی صحیح و اصولی است. نکته ای که بسیاری از والدین از آن غفلت می کنند و به مرور با بالا رفتن سال های تحصیلی شاهد افت توانایی ها و عدم موفقیت های فرزندشان  می شوند. یک برنامه ریزی اصولی و هدفمند می تواند انگیزه لازم برای کسب نمرات درخشان و عملکرد عالی در سال چهارم برای دانش آموزان این پایه به همراه داشته باشد. یک معلم خصوصی می تواند با توجه به نقاط ضعف و قدرت، شرایط جسمی، روانی و محیطی و متناسب با نیازهای دانش آموز یک برنامه ریزی مناسب و اصولی برای او تدوین کند.

آمادگی همیشگی

برای این که یک دانش آموز بتواند در امتحانات پایانی کلاس چهارم موفق باشد نیاز است که در تمام طول سال خوب درس خوانده باشد. داشتن معلم خصوصی به دانش آموز کمک می کند تا با کلاس های منظم و برنامه ریزی شده کارهایی چون انجام تمرین ها، شرکت در آزمون های منظم، نکته برداری، مرور درس ها و … را با موفقیت انجام داده و همیشه آماده باشد.

مقیاس پذیری آموزش

با استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس چهارم می توانید میزان رشد و پیشرفت فرزند خود در تحصیل را به خوبی رصد کنید. دانش آموز می تواند با تمرکز روی نقاط ضعف و پرورش نقاط قوت خود بیشترین پیشرفت را تجربه کرده و با آنالیز منظم و ماهانه کلاس های خصوصی بیشترین بهره را از تدریس خصوصی ببرد.

فراهم شدن بستر موفقیت در آزمون ها و المپیادها

استخدام معلم خصوصی کلاس چهارم فقط مختص دانش آموزان با پایه ضعیف تحصیلی نیست. همه دانش آموزان می توانند از مزایای وجود یک معلم خصوصی خوب بهره مند باشند. دانش آموزان زرنگ و باهوش می توانند با برنامه ریزی های هدفمند کلاس های خصوصی خود را به سمت و سوی موفقیت در آزمون تیزهوشان و المپیادهای علمی پیش ببرند. دانش آموزان ضعیف وضعیت تحصیلی بهتری داشته باشند و دانش آموزان متوسط نیز به شکل قابل توجهی در یادگیری رشد و پیشرفت کنند.

استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس چهارم در مدرسانه

حال که با اهمیت استخدام معلم خصوصی برای دانش آموزان پایه چهارم دبستان آشنا شدید، این بسیار مهم است که در انتخاب بهترین معلم خصوصی موفق عمل کنید. بهترین معلم خصوصی پایه چهارم از  نظر ما معلمی است که در کنار داشتن رزومه تحصیلی و کاری قوی، با شیوه های آموزشی مدرن آشنایی داشته و بتواند به کمک اطلاعات روانشناسی کودک و نوجوان بهترین ارتباط را با دانش آموز پایه چهارم برقرار کند.

یک معلم خوب در کنار ویژگی هایی چون تعهد و مسئولیت پذیری باید اخلاق مدار بوده و با اصول برنامه ریزی و اجرای کلاس های خصوصی هدفمند نیز کاملا آشنایی داشته باشد.

برای دریافت مشاوره و پاسخگویی به سوالات خود پیرامون استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس چهارم می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

Views: 5692

رادیو مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.