ثبت نام

88904002 - 021

سعیده شورابی | آموزش مفهومی ریاضی پایه هشتم در تهران

سعیده شورابی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی و مدرس خصوصی ریاضی مقاطع مختلف تحصیلی هستم، بیش از ۸ سال است که به تدریس ریاضی دوره اول متوسطه مشغول هستم.

ریاضی سال هشتم از جمله کتاب های ریاضی دوره اول متوسطه است که برای یادگیری آن باید برنامه ویژه ای داشت، نمره ریاضیات از جمله مواردی است که برای انتخاب رشته مورد ارزیابی قرار میگیرد، بنابراین کسب نمره های خوب در این درس می تواند نقش مهمی در انتخاب رشته داشته باشد.

سعیده شورابی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی و مدرس خصوصی ریاضی مقاطع مختلف تحصیلی هستم، بیش از 8 سال است که به تدریس ریاضی دوره اول متوسطه مشغول هستم.

آموزش مفهومی ریاضی هشتم می تواند باعث آمادگی دانش آموز برای یادگیری کتاب سال نهم باشد، دانش آموز سال هشتمی باید برنامه ریزی مناسبی برای یادگیری ریاضی داشته باشد. به طور مثال برای دانش آموزانی که با پایه ضعیف درسی وارد مقطع هشتم متوسطه می شوند باید کلاس های تقویتی بیشتری برای آمادگی بیشتر در برنامه داشته باشند.

بهتر است که برنامه ریزی تحصیلی برای دانش آموز توسط یک مشاور تحصیلی با تجربه و متخصص و با توجه به شرایط دانش آموز تدوین شود. به این ترتیب دانش آموز می تواند ساعات خاصی از روز را به مطالعه و تمرین ریاضی مشغول شود.

در صورتی که از کلاسهای خصوصی تدریس ریاضی استفاده کنید مدرس خصوصی تمام دروس را بار دیگر با بیان ساده  برای شما تشریح خواهد کرد، مثال های بیشتری از کتاب تدریس می شود و شما می توانید دوباره درس را به خوبی بیاموزید، بهتر است که برای مطالعه بعد از کلاس درسی آماده باشید، معمولا توصیه می شود که دانش آموز بعد از پایان کلاس دوباره درس را مرور کرده و به حل چند تمرین ساده بپردازد، این مسئله باعث می شود که آموزش مفهومی ریاضی با موفقیت بیشتری همراه باشد و مطالب آموخته شده در ذهن دانش آموز تثبیت شود.

من معمولا در کلاس های تقویتی از روش حل تمرین های بسیار استفاده می کنم، بیشتر مدرسین ریاضی معتقند که هرچه تمرینات بیشتری از مباحث درسی حل شود دانش آموز تسلط بهتری به مباحث درسی خواهد داشت. یکی از بهترین منابع برای در اختیار داشتن نمونه سوالات ریاضی استفاده از نمونه سوالات امتحانی سالهای گذشته است، این کار کمک می کند که دانش آموز با شکل طراحی سوال آشنا شود، اعتماد به نفس بالاتری برای شرکت در  امتحان داشته باشد و همچنین روش های حل مسئله در سوالات مختلف را بیاموزد.

باید به این نکته اشاره کنم که استفاده از کلاس های خصوصی نه تنها برای دانش آموزانی که در یادگیری دچار مشکل هستند بلکه برای دانش آموزانی که قصد تقویت پایه درسی ریاضی دارند و یا دانش آموزانی که به دنبال موفقیت در امتحانات هستند نیز پیشنهاد می شود.

همچنین می توانید برای یادگیری بهتر درس ریاضی هشتم از کتاب های کمک درسی موجود در این زمینه بهره مند شوید. کتاب های بسیار مناسب و مفیدی وجود دارد که می تواند منبع خوبی برای مثال ها و نمونه سوالات مختلف باشد، به ویژه در مورد دانش آموزانی که از نظر علمی سطح بالایی دارند این کتاب ها می تواند یک مکمل درسی خوب محسوب شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.