ثبت نام

88904002 - 021

رضا مرادی جم | کلاس تقویتی ریاضی هفتم در تابستان

رضا مرادی جم هستم فوق لیسانس ریاضی کاربردی دارم ۲ سال معلم کلاس تقویتی ریاضی هفتم در تابستان بودم و سه سال هم در مدرسه دولتی اندیشه در پایه هفتم دبیر ریاضی بودم و در این مدت در تابستان و ۹ ماه تحصیلی به صورت تقویتی تدریس خصوصی انجام داده ام ۱ سال هم دبیر ریاضی هشتم بوده ام.

من روی درس ریاضی پایه هفتم کاملا” مسلطم و هر نوع تمرین ریاضی را در این پایه برای دانش آموزانم حل کردم در کلاس تقویتی ریاضی هفتم فن بیان و ساده سازی مطالب به شیوه درست ، از مسائل مهم تدریس ریاضی به دانش آموزان تقویتی است دانش آموزان تقویتی چه در پایه هفتم و سایر پایه ها بیشتر به انرژی و انگیزه احتیاج دارند زیرا اکثر آنها از نظر هوشی مانند سایر دانش آموزان هستند در نتیجه در ریاضی مفاهیم بسیار مشکل را می توان با اصول روانشناسی به صورت بسیارآسان آموزش داد.

 

 

مهمترین ویژگی که یک معلم ریاضی تقویتی می تواند داشته باشد علاقه مند کردن دانش آموز به حل مساله تا رسیدن به جواب است دبیر ریاضی تقویتی باید اصول های خاصی را برای تدریس و به حرکت درآوردن دانش آموز تقویتی به کار ببرد اگر نه که در حال حاضر اکثر اولیا خود تحصیل کرده اند و می توانند با فرزندشان ریاضی کار کنند.

اما اگر دبیر تقویتی کار خود را خوب بلد باشد و تدریس او مورد تایید آموزشگاه یا موسسه ای باشد قطعا” تدریس او کیفیت بهتری از تدریس والدین خواهد داشت.

در کلاس تقویتی ریاضی هفتم در طول تابستان دبیر باید از مثال های کاربردی و عینی استفاده کند تا دانش آ»وز در مقابل مطالب جدید جبه نگیرد.

کلاس تابستانی ریاضی هفتم

سبک تدریس اینجانب در کلاس تابستانه ریاضی به این صورت است که در ابتدای جلسه با ایجاد چند سوال در ذهن دانش اموز او را تشنه ی دانستن مطلب جدید کرده و سپس درس را از پایه ترین مطالب شروع به توضیح میکنم ،سپس به حل مثال های ساده کرده و در همین حین نیز دانش آموز را نیز درگیر سوالات میکنم ، همینطور سطح سوالات را بالا میبرم و در آخر نیز در صورت نیاز آزمونک کوتاهی از مبحث همان روز از دانش آموزان میگیرم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.