ثبت نام

88904002 - 021

هوشنگ حاجی مقدم | تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم در تهران

هوشنگ حاجی مقدم هستم، دارای مدرک کارشناسی فیزیک کاربردی و کارشناسی ارشد مکانیک، ۶ سال است که به تدریس خصوصی درس فیزیک مشغول هستم، بیشترین تجربه من در زمینه تدریس فیزیک کنکور است.

فیزیک از جمله دروسی است که به نظر من یادگیری آن بسیار لذت بخش است، من از همان زمان دبیرستان و آشنایی با درس فیزیک واقعا عاشق مباحث جذاب آن به ویژه فیزیک مکانیک شدم. شاید مهمترین علاقمندی من به این درس به خاطر شیوه تدریس دبیر فیزیک بود که بسیار ساده و روان مباحث را تدریس میکرد.

هوشنگ حاجی مقدم هستم، دارای مدرک کارشناسی فیزیک کاربردی و کارشناسی ارشد مکانیک، 6 سال است که به تدریس خصوصی درس فیزیک مشغول هستم، بیشترین تجربه من در زمینه تدریس فیزیک کنکور است.

من نیز سعی می کنم در کلاس های خصوصی همیشه مباحث را به ساده ترین روش برای دانش آموزانم شرح دهم و از هر مبحث درسی تمارین و نمونه سوالات بسیاری برای آنها تهیه کنم تا با تمرین و تکرار زیاد بتوانند به مباحث فیزیک مسلط شوند.

فیزیک دوازدهم از آن جهت مورد توجه و اهمیت قرار میگیرد که یکی از منابع کنکور برای دانش آموزان ریاضی و تجربی است. به همین دلیل اکثر دانش آموزان این مقطع علاوه بر نگرانی امتحان نهایی بسیار نگران شرکت و موفقیت در کنکور هستند.

من در کلاسهای تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم همیشه تعدادی از سوالات تستی کنکور را به عنوان نمونه سوال در اختیار دانش آموز قرار میدهم تا هم با شیوه های تست زنی و هم با نحوه طراحی سوال آشنا شود. یکی دیگر از نکات مهمی که همیشه به دانش آموزانم گوشزد می کنم این است که حتما سعی کنند هنگام مطالعه نکات مهم را برای خود به صورت جزوه جمع آوری کنند و یا خلاصه نویسی کنند، همچنین میتوانند نکات بسیار مهم را در کتاب هایلایت کنند، به این ترتیب در زمان مرور درس و یا مطالعه برای امتحان تنها به مرور این نکات احتیاج دارند.

اگر میخواهید در مطالعه دروس مهمی مثل فیزیک موفق باشید باید همیشه برنامه ریزی دقیقی داشته باشید، داشتن برنامه ریزی به شما کمک می کند که بدانید در چه ساعتهایی از روز چه دروسی را مطالعه کنید. باید سعی کنید هنگام مطالعه و مرور درس علاوه بر مطالعه مباحث تئوری به حل تمرین نیز بپردازید. بهترین تمرین ها برای حل کردن به عنوان نمونه سوال، سوالات امتحانی کنکور و یا امتحانات نهایی سالهای گذشته در مقطع دوازدهم است.

استفاده از معلم خصوصی این حسن را دارد که علاوه بر تشریح دروس برای شما، پیگیر وضعیت درسی شما و نظارت بر عملکرد شما در مطالعه به ارزیابی مداوم میزان یادگیری شما نیز می پردازد. به این ترتیب شما به صورت مرتب ارزیابی می شوید، نقاط ضعف و قوت شما مشخص می شود و میدانید که تمرکز خود را روی مطالعه کدام بخش ها باید معطوف کنید.

در حال حاضر کتاب های مکمل تست زنی و نمونه سوال نیز در بازار به وفور یافت می شود که می توان از آنها استفاده کرد، این کتاب ها می تواند راهنمای مناسب برای دانش آموزان بوده و از نکات مهم برای مرور درس ها به خوبی استفاده کنند، اگر میخواهید در درس فیزیک دوازدهم موفق باشید، باید مطالعه مطالب تئوری و تشریحی را همزمان با هم تقویت کنید، یادگیری هر دوی این بخش ها به شما کمک می کند که بتوانید در امتحان نهایی و کنکور به خوبی عمل کنید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.